¿Qué es iSpring Learn?

iSpring Learn es un LMS rápido con una herramienta de creación de cursos avanzada.

Con iSpring, puedes impartir fácilmente formación para la incorporación de nuevos empleados o formación continua en tu empresa y formar a los empleados independientemente de dónde se encuentren. Las aplicaciones nativas de iOS y Android permiten a los estudiantes acceder instantáneamente a los cursos, incluso sin conexión.

El soporte técnico personal en vivo está siempre a su disposición. Programe una consulta en línea gratuita de 15 minutos para aprender cómo puede usar iSpring Learn para su proyecto.

¿Quién usa iSpring Learn?

Las potentes funciones de iSpring Learn y su precio sorprendentemente bajo hacen que sea la solución perfecta para ayudar a las empresas a crecer y prosperar.

¿Dónde se puede implementar iSpring Learn?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • iSpring Solutions
  • Ubicado en Alexandria, EE. UU.
  • Fundada en 2001

Asistencia de iSpring Learn

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 33

Idiomas

alemán, chino, coreano, español, finés y otros 13

Precios de iSpring Learn

Precio inicial:

2,81 €/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

iSpring Learn no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de iSpring Learn está disponible a partir de 2,81 €/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • iSpring Solutions
  • Ubicado en Alexandria, EE. UU.
  • Fundada en 2001

Asistencia de iSpring Learn

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 33

Idiomas

alemán, chino, coreano, español, finés y otros 13

Imágenes y vídeos de iSpring Learn

iSpring Learn Software - 1
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iSpring Learn Software - 3
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Vídeo de iSpring Learn
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Funciones de iSpring Learn

  • Acceso móvil
  • Administración de la formación
  • Alertas y notificaciones
  • Aprendizaje a pequeña escala
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de certificaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de usuarios
  • Informes de avance
  • Integraciones de terceros
  • Libro de calificaciones
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Mentoría
  • Panel de actividades
  • Portal del alumno
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones

Alternativas a iSpring Learn

Docebo es un sistema de gestión de aprendizaje (LMS) galardonado y fácil de usar, diseñado para aumentar el rendimiento y el compromiso de aprendizaje.
TalentLMS: el LMS creado para el éxito de la formación. Fácil de gestionar y usar, los equipos aceptan la formación en el primer clic. Descubre más sobre TalentLMS
Ascentis ofrece un software de conjunto completo de HCM potente, pero fácil de usar, para empresas de tamaño mediano con sede en EE. UU.
Configura, entrega y realiza un seguimiento del aprendizaje por tu cuenta. Representa todo tipo de contenido sin problemas con el reproductor Fluidic.
Totara desarrolla tecnologías de formación de código abierto para administrar, desarrollar y conectar a las personas.
La plataforma de aprendizaje más utilizable, personalizable, adaptable y confiable (considerando su 99,9 % de tiempo de actividad) para universidades y escuelas K-12 (escolarización infantil, primaria y secundaria).
SkyPrep se especializa en la automatización y la transición de cualquier aspecto de la capacitación de los empleados a una plataforma en línea, de manera simple y sencilla.
Aumenta la implicación del alumno y la retención de conocimientos en entornos de educación superior y formación corporativa.
SIT Alemira está aquí para involucrar a tus alumnos, ampliar tus cursos y ayudarte a alcanzar tus objetivos de formación. Descubre más sobre Alemira

Opiniones de iSpring Learn

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funciones
4,3
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
28%
3
4%
Richard
Richard
Psychiatrist in Private Practice en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

iSpring learn is a great solution for online learning.

5,0 hace 4 años

Comentarios: The system underpins my private education business and has been a major driver for success.

Puntos a favor:

Integration with PowerPoint Clean, easy to use interface User self registration Payments system for selling courses.

Puntos en contra:

There is not a lot to dislike. It does everything I need. If I had to be very picky I would to be able to alert users to new Courses or to make announcements more easily. At present you can add comments to courses and learning paths, or send individual messages, but this does not alert a user who is not logged in. I can export e-mail addresses and send a mailshot, but this is a bit cumbersome. This is a very minor issue.

Respuesta de iSpring Solutions

hace 4 años

Hi Richard, Thank you SO much for sharing your feedback about iSpring Learn! We greatly appreciate it :) Keep it up!

Dayna
Training & Development Coordinator en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Worth The Money!

5,0 hace 2 años

Comentarios: I worked closely with our sales person to complete the purchase and get everything set up. It was a very simple and quick process.

Puntos a favor:

We searched for 2 years for the perfect software. We landed on iSpring due to the cost and features available for a corporate training environment. This has helped up become more remote, especially in a world with COVID. We have been able to track training and identify areas of improvement and even get more departments on board with the training process. I also love the iSpring takes ideas for improvements.

Puntos en contra:

Most features are easy to use, but some of the reporting options do not provide the information needed, so we have to build workarounds in to get what we need.

Alternativas consideradas: CANVAS, Totara Learn y Ascentis

Razones para cambiar a iSpring Learn: The decision to choose iSpring over the others named was mainly due to the features available for the price. Some of the other companies were extremely expensive and did not offer the features that we received with iSpring.

Respuesta de iSpring Solutions

hace 2 años

Hi Dayna, Thanks a lot for reviewing iSpring here on Capterra - we appreciate it greatly! Hope you enjoy this exciting journey of training management with iSpring. Keep up the great work and if any questions come up, please don't hesitate to address them to our Tech Support: support@ispring.com

Jolene
Learning and Development Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The Perfect LMS

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: iSpring has been a great tool for our organization's needs. I purchased it because of it's ease of use for our learners and it continues to deliver a simple approach to training. Learners should never have to fight to find or complete their learning. iSpring is a clear and simple option that provides value to both the learner and the administrator. It's not complicated, but robust enough to deliver everything we need and more. We actually feel our learning platform is a differentiator in our line of business and others in the industry have been impressed enough to ask us what we use.

Puntos a favor:

We have used iSpring Learn for almost 3 years now. The original reason we purchased the tool is the same reason we stay with the tool - it's ease of use for our learners and the administrative functions it provides for our L&D team. The completion tracking, certificate generating, and reporting functions are vital to our goal of ensuring our learners are able to access and complete their learning easily and receive the appropriate credits.

Puntos en contra:

Like any software, there are features that don't always meet our needs. But there isn't anything we haven't found a way to work around or take the time to better understand in order to operate and manage our learning within iSpring. It's not complicated or cumbersome to administer.

Respuesta de iSpring Solutions

hace 4 semanas

Hello Jolene, Thanks a lot for sharing your thoughts about iSpring products and service. We very much appreciate it. It's great to hear that you are happy with the iSpring solution. Keep up the great work! :)

Usuario verificado
Business Development Manager en RU
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good for a single company (in-house) use but poor for managing client or partner training

3,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Ability to have multiple Learning Paths that collate separate courses, and to track users' progress through those Learning Paths.

Puntos en contra:

New functionality has only been added piecemeal, presumably where a client has paid for a new feature to match their specific requirements. The new functions then aren't applied across the whole system (since the client didn't pay for that work). The result is a "swiss cheese" of a product, with huge holes. For example, the API doesn't allow you to retrieve attributes that were added in new functionality. The API itself allows you to set and retrieve (limited parts of) individual records, but doesn't let you get access to reports programatically. SSO is all-or-nothing - you have to have the same SSO for all Organizations, which sucks if you're using the same course material in-house as well as externally. And SSO doesn't support the latest standards. Discussion forums are similarly only open to all and can't be limited to Organizations. Presumably both SSO and Discussions were added before some client paid for multiple Organizations to be added. On top of all that, iSpring is actually more expensive than other better multi-org solutions such as TalentLMS.

Daniel
Director of Training and Development en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Outstanding Learning Management System

5,0 hace 4 meses

Comentarios: I have used many other types of LMS' and iSpring Learn stands out as top of the line across the board.

Puntos a favor:

Ease of use as well as plenty of documentation and training lesson videos. Additionally, support team is quick to respond and to resolve any issues or questions.

Puntos en contra:

Integration of development tools, instead of separate standalone apps.

Alternativas consideradas: Adobe Captivate

Razones para elegir iSpring Learn: Our company outgrew the platform (WordPress) and I needed a solution that a user could complete coursework at an acceptable pace and allow for various managers to have specific access.

Software anterior: LearnDash

Razones para cambiar a iSpring Learn: We started by just having the toolset and I liked developing courses with it so I demo'd the iSpring Learn LMS and it had everything that we needed and room to develop additional types of courses.