17 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Manager SE?

Manager SE ayuda a administrar todos los aspectos de un taller de manera eficiente. Esta solución completa de gestión de talleres adopta un enfoque integrado para aumentar la productividad de los talleres automovilísticos. Aumenta el flujo de automóviles y los ingresos por reparación, mejora las comunicaciones en el taller, da una imagen más profesional y aumenta la rentabilidad. Supervisa y gestiona el negocio con más de 200 informes integrados.

¿Quién usa Manager SE?

La mayoría de las instalaciones de reparación de EE. UU. y muchas empresas del mercado automotriz usan el software Mitchell 1 de estimación y reparación mecánica.

Manager SE Software - 1
Manager SE Software - 2

¿Tienes dudas sobre Manager SE? Compara con una alternativa popular

Manager SE

Manager SE

3,9 (49)
129,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
23
No se han encontrado integraciones
3,8 (49)
3,3 (49)
3,4 (49)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
600,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
47
No se han encontrado integraciones
4,5 (21)
4,1 (21)
4,1 (21)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Manager SE

Shopware
Funcionalidades más valoradas
Carro de compra
Gestión de pedidos
Seguridad de datos
QuickBooks Online Advanced
Funcionalidades más valoradas
Diagrama de cuentas
Gestión de tareas
Informes personalizables
ALLDATA
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda por número de bastidor (VIN)
Presupuestos y estimaciones
Tarifas de trabajo
Shopmonkey
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de pedidos de trabajo
Presupuestos y estimaciones
Identifix
Funcionalidades más valoradas
Departamento de atención al cliente
Estimaciones
Para concesionarios de automóviles
ARI
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de pedidos de trabajo
Presupuestos y estimaciones
R.O.Writer
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda por número de bastidor (VIN)
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de servicios
Shop Boss
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de servicios
AutoRepair Cloud
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de cliente
Presupuestos y estimaciones

Opiniones de Manager SE

Evaluación media

General
3,9
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
3,4
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
39%
4
31%
3
18%
2
8%
1
4%
Kevin
Kevin
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

EXCELLENT PRODUCT, GREAT CUSTOMER SERVICE

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

I'VE BEEN USING THIS SOFTWARE FOR 17 YEARS AND WOULD NOT USE ANOTHER PROGRAM TO MANAGE MY AUTO REPAIR BUSINESS. THE CUSTOMER SERVICE IS GREAT, I'VE NEVER HAD AN ISSUE THAT 1 PHONE CALL DID NOT RESOLVE. YOU WILL NOT BE DISAPPOINTED.

Puntos en contra:

SOME OF THE REPAIR PROCEDURES ARE A LITTLE VAGUE, BUT A GOOD TECHNICIAN CAN ALWAYS FILL IN THE GAPS ON THE REPAIR.

Jason
manager en EE. UU.
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

mitchelle manager the best choice for the middle ground

5,0 hace 4 meses

Comentarios: postive. its vendor integration makes parts sourcing and ordering effortless

Puntos a favor:

fairly easy to use and navigate, diagnostics is pretty good. middle ground between alldata and identifix

Puntos en contra:

when compared to its main competetors it is a middle ground solution the best of both worlds i guess.

Respuesta de Mitchell 1

hace 4 meses

Thank you for sharing your feedback and experience with Mitchell 1's ManagerSE shop management system. We appreciate your positive comments about its ease of use and navigation, as well as the effectiveness of its diagnostics. It's great to hear that you find it to be the perfect middle ground your shop needs! Many others also find our vendor integration for parts sourcing and ordering to be a favorite feature, making the process effortless for you. Thank you for choosing ManagerSE and for providing insights into why you switched from other management software. If there's anything else we can assist you with, please let us know. - Mitchell 1 Team In your shop, at your side

Brian
Opts Mgr en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Team Works SE

1,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Nothing,

Puntos en contra:

Everything, The clunkiest over engineered program to use. Horrible

Matthew
Manager en EE. UU.
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Mitchell Manager SE

5,0 hace 5 años

Comentarios: We've tried other automotive shop software companies and always come back to Mitchell. Been using them since 2013 because it works well.

Puntos a favor:

Easy to use. There's a place for almost any kind of customer or vehicle information. Easy to customize WIP screen by user. Lots of useful reports for reporting metrics to outside CRM companies or in house marketing. EXCELLENT CUSTOMER SUPPORT! Full of features for tracking every imaginable metric. The software platform is always evolving and updating with new features. Best feature of all: Integration with the digital inspection platform Bolt On Technology.

Puntos en contra:

The layout of parts and labor in "estimate" or "invoice" is very poor. For some reason, it puts parts on one side of the sheet and labor on the other instead of just presenting each job as an item. This format is confusing and hard to read. The font for the final dollar amount is so small it seems slightly deceptive. I've begged Mitchell to get with the program and offer another format. The good news is that if you have Bolt On it can generate a sensible and good looking invoice.

LOUIS
owner en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

product is decent. but the contracts are never clear and company is very money hungry

4,0 hace 6 años

Comentarios: easy to use

Puntos a favor:

easy to use. software is fine and very easy all though I found some other companies out there that use the same layout as Mitchell and it cost half the price. Once I get out of this 2 year contract Mitchell scammed me into I will be switching.

Puntos en contra:

Price is very high shop around you find out Mitchell is over priced. Also when I got Mitchell they were running a CRM special 3 months free CRM. well I used it for 6 months and then decided I was going to cancel it. Only to find out I had to cancel with in 3 month trial. So I said ok when can I cancel it I was told 1 year. 1 year came up and now they tell me ohh no its a 2 year contract which i WAS NEVER TOLD THAT. so now when my 2 year is up I will be dropping Mitchell completely.