¿Quién usa HappyCo?

Líderes del sector de administración de propiedades multifamiliares y unifamiliares, viviendas estudiantiles, alquileres vacacionales, hostelería, restauración y más.

¿Qué es HappyCo?

HappyCo es una plataforma de operaciones en tiempo real para la gestión de propiedades. Miles de empresas usan el producto Happy Inspector, que ya ha inspeccionado más de 100 millones de elementos en todo el mundo. La misión de la empresa, fundada en 2011, es ofrecer un software empresarial para dispositivos móviles y en la nube que aumente la felicidad en el trabajo.

Información sobre HappyCo

HappyCo

http://happyco.com

Fundada en 2011

Resumen de precios de HappyCo

HappyCo dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de HappyCo

Software de auditorías
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Evaluación de riesgos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de formularios
Gestión de la conformidad
Gestión de problemas
Gestión de tareas
Panel de comunicaciones
Planificación de auditorías
Seguimiento de activos

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Base de datos de clientes
Captura de imagen
Cumplimiento del código
Gestión de citas
Gestión de expediciones
Gestión de subcontratistas
Lectura de códigos de barras
Modelos de informes
Seguimiento de inspecciones fallidas

Opiniones de HappyCo

Mostrando 5 de 29 opiniones

General
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Sarah M.
Director of Transitions-West
Propiedad inmobiliaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2018

"Phenomenal Support"

Comentarios: Immediate syncing of walk data and interactive charts and graphs.

Puntos a favor: Software is easy to use and report look great. Response from support side is immediate and polite. Reporting is easy to read. Happy Co is eager to work out any issues or show data based on client needs.

Contras: Not necessarily a con but more of a tip. Set up process should be completed and vetted out between Happy Co and Client to ensure reporting is set up from the first DD rather than afterwards.

Respuesta de proveedores

por HappyCo el 3/8/2018

Goodness Sarah, we are overjoyed, thrilled, and delighted that you have left such an amazing rating & review! Thanks so much for your endorsement and for letting us know what you think of our product and service. I have shared your remarks with the whole team and they want to say a big thank you because online reviews mean a great deal to us. Please let us know if you have any more feedback or suggestions at support@happy.co. Happy inspecting! ~ MR

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2018
Usuario verificado
Accountant
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/11/2018

"Good, but there is Room for Improvement"

Comentarios: Before Inspector, we had to use a .pdf on tablets and hard copies of inspection forms, and digital cameras for photos. We lost many .pdf files and photos before we were able to save and send them (sending took a lot of time by itself). Honestly, who likes to use hard copies anymore? Especially in the field where they can easily be destroyed. We have never lost an inspection with Inspector, and they're not damaged when resting safely in the cloud. Inspector solved a huge problem for us. No more returning to properties after lost or damaged inspection forms and photos.

Puntos a favor: We are a property manager and use Inspector for all our property inspections. Inspections are made simple with the ability to modify templates for the different types of inspections we perform. The inspections upload immediately with an internet connection. They are stored online and easily accessed after completion. They can be printed in a professional looking report. If needed, the inspections can be edited after completion. Inspector syncs with our property management software, allowing us to access inspections in multiple places. Another great feature is the ability to take photos directly from the app and save them as part of the inspection.

Contras: We haven't had the best experience with customer service. This isn't an issue of competence, but response time, and even lack of response in some cases. The categorization system can be confusing and makes finding properties difficult at times. Especially when not connected to a network.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/11/2018
Nicholas T.
ops
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/6/2020

"decent but still need workarounds"

Puntos a favor: clean, useful for our residents, organizes move out process

Contras: not great for student housing in particular, needs more customization and splitting common area charges

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/6/2020
Connie H.
Property Manager
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2015

"I have been using this for a couple of weeks now, I find several things about it annoying"

Comentarios: Cant just put the tenants name on the report, have to put owners name and details as well.
Doesn't automatically come up with owner and tenant emails in BCC when ready to email.
Setting up a scheduled inspection clears all data
Wont pick up internet while not in the office
Saves day its been set up on report instead of day inspection has been done, if its altered saves that date. I only want the day and time of the inspection on it no matter what time and day I finish it off and send

Respuesta de proveedores

por HappyCo el 22/10/2015

Hi Connie,
Thanks for the feedback. We will look at those items for you. And we will get our Australian team to give you a call to see why your iPad is not picking up the internet. Have you switched on the Wi-Fi setting?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2015
Julio M.
IT
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Time saver"

Comentarios: The ease of conducting inspections and being able to process them without having to wait for inspectors to return to the office saves us time and money.

Puntos a favor: It gives us the opportunity to have almost immediate reports of inspections carried out on our properties.
It is a very good tool to keep accurate and detailed information about the current conditions of any of our units.

Contras: The configuration of property names is not the best "but it works"
Sometimes you mix the check-in report with the check-out report

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020