¿Qué es Jolt?

Jolt es un software basado en aplicaciones que se utiliza para gestionar las operaciones diarias de marcas como Chick-fil-A, LEGOLAND y Regal Cinemas. Como uno de los principales software para la gestión de tareas, Jolt brinda información en tiempo real de cada ubicación a los gerentes y propietarios. El paquete completo incluye una biblioteca de capacitación, un desarrollador de programas de arrastrar y soltar, notificaciones por correo electrónico y mensaje de texto, un reloj registrador con detección facial y mucho más.

¿Quién usa Jolt?

Jolt está diseñado para ayudar a las empresas que emplean trabajadores sin escritorio. Esto incluye a empleados de restaurantes, parques temáticos, zoológicos y acuarios, lavado de automóviles, consultorios dentales y médicos, entre otros.

Vídeo de Jolt
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Jolt

4,7 (263)
Jolt
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111
3
4,5 (263)
4,6 (263)
4,8 (263)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
9,80 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
410
81
4,0 (1.870)
4,0 (1.870)
4,3 (1.870)
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Alternativas a Jolt

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Opiniones de Jolt

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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22%
3
1%
1
2%
Debra
Debra
Quality Assurance Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Purchased the Jolt labeler to label in process product, but we are using it for so much more!

5,0 hace 5 años

Comentarios: Labels for in process and finished products, Very simple to use. Using for scheduling, time clock management, messages, alerts, communication, and accountability of personnel. They need to log in on an ipad to the software, and they can get their tasks right there that were set up for them. Excellent product! We are using this for so much more than what we originally purchased it for.

Puntos a favor:

Originally purchased to label in process product. But when we started building labels, we realized we can also make finished product labels and apply them easier. We just used these for the first time for the entire day and couldn't be happier. Great quality and simple. This software has so many features and now our production manager is using this software for our staff. It can be used as a time clock, for messages and alerts, for accountability of workers tasks, personnel scheduling, and much more. We plan to take full advantage of all it can do for us. We seem to find something new every day that this can do for us. For the price, along with the excellent support whenever needed, it is one of the best values I have found in a long time. I cannot recall a time in my career that I have been excited about a labeler!

Puntos en contra:

I think we will have to use this a bit longer to find something we don't like about this. The one item we changed was that the labeler comes with 1" x 1" labels, which were too small for our use. Our account manager sent us the labels we needed immediately.

Michael
Food & Beverage Front Of House Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great software for scheduling, food & beverage companies

5,0 hace 3 años

Comentarios: I have cut my time that is spent making the schedule down from the previous program I used.

Puntos a favor:

I have the ability to schedule as many positions to multiple employees for our Renaissance faire food and beverage staff..this is crucial when I need to have an employee work in multiple locations through out the day.

Puntos en contra:

I am unable to send the schedule to just a select employee or employees. Currently I have to send it to the entire staff.

Alyssa
Director of Retail Operations en EE. UU.
Restaurantes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Amazing for Restaurant Operations

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We're using it for our three locations for three separate schedules and tons of checklists. We have multiple users every shift, every day using the software. I absolutely love the program and am continuing to take advantage of different features as we grow.

Puntos a favor:

Pretty easy to use once you've gone through the training. The biggest pro for me compared to other softwares is the access to support all the time. It has been so helpful to be able to reach out to my contact for help and schedule calls for training--either for myself or other new team members. Another huge pro is how customizable the checklists are. I love how many different formats you can do. We've been able to customize it to our business model really well.We've also been using the Jolt sensors for all our freezers, which has literally been a savior time and time again! It's so easy to use and I love the reports you can access so you can catch a failing freezer before it's too late.

Puntos en contra:

I wish we could customize our scheduling platform more to cater to our business.

rodney
president owner en EE. UU.
Hostelería, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

this is an unscrupulous company .. stay away!

1,0 el año pasado

Comentarios: terrible! any company that makes it so hard to cancel a subscription has no faith in their product. It is a billing scam!

Puntos a favor:

we never used the software and tried to cancel the initial free subscription. They make it virtually impossible to cancel once you are signed up! after repeated attempts to send email on they're site with nor response we disputed the charges. No one ever responded or called back. any company that makes it so difficult to cancel a subscription is a good reason to stay away. they rely on you singing up for free trial and then never being able to get ahold of any to cancel. why would they not have any way to cancel your subscription online. High pressure sales and borderline criminal! stay away!

Puntos en contra:

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Respuesta de Jolt

el año pasado

Hi Rodney, We thank you for your feedback and take your comments very seriously, as our goal is to make every Jolt customer a raving fan. Please feel free to reach out to support@jolt.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share.

Melissa
Operations Manager en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Jolt Review

5,0 hace 4 meses

Comentarios: First time using it at this job and the team is enjoying it here. Easier for everyone to see their schedule and ask for time off, also keeping the team on track with the different task they have.

Puntos a favor:

The list is great for keeping the team on task. You can assign tasks to different roles for the team. The reporting is helpful to holding everyone accountable. The schedule is real time, easier for the team to see the updated schedule .

Puntos en contra:

Only say the log in sometimes has to refresh before you can get into the app

Respuesta de Jolt

hace 4 meses

Hi Melissa, Thank you for reviewing Jolt on Capterra! We sincerely appreciate your feedback and value you as a Jolt customer.

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