¿Qué es HelpCrunch?

HelpCrunch es una plataforma de comunicación con el cliente de última generación que combina un chat en vivo fantástico, mensajería en la aplicación, automatización del marketing por correo electrónic o y un servicio de asistencia que proporciona una forma perfecta de convertir clientes potenciales en reales, impulsar las ventas, brindar asistencia y mejorar la retención. Múltiples canales de comunicación: ¡una sola herramienta! Versión de prueba gratis disponible en helpcrunch.com

¿Quién usa HelpCrunch?

HelpCrunch puede ayudar a las empresas de todos los tipos y tamaños que necesitan una herramienta rápida y poderosa para conseguir y administrar más clientes potenciales, hablar con los clientes en tiempo real y utilizar la automatización del correo electrónico para impulsar la participación.

Vídeo de HelpCrunch
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HelpCrunch

4,8 (176)
HelpCrunch
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
79
7
4,7 (176)
4,8 (176)
4,8 (176)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
175
137
4,5 (1.198)
4,7 (1.198)
4,7 (1.198)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a HelpCrunch

EngageBay es un software de marketing todo en uno sencillo y asequible para adquirir, atraer, consolidar y cerrar clientes potenciales.
Obtén todas las herramientas que necesitas para crear mejores relaciones con los clientes online en un solo lugar.
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
LivePerson hace la vida más fácil al transformar la forma en que las personas se comunican con las marcas a través del chat y la mensajería compatibles con bots e IA.
La primera plataforma mundial de mensajería de clientes para el crecimiento empresarial.
MediaWiki powers Wikipedia. It helps with the collection and organization of knowledge. It is multilingual, open source & customizable.
Solución moderna de chat y mensajería en vivo diseñada para facilitar la comunicación personal entre las empresas y sus clientes.
Chat en vivo para soporte en sitios web y vía mensajería. Está ahí para tus clientes cuando ellos más te necesitan.
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Zendesk permite a las empresas brindar asistencia, escalar con autoservicio y diferenciarse con un compromiso proactivo.

Opiniones de HelpCrunch

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
81%
4
18%
3
1%
2
1%
David
CEO en España
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Software con multitud de funcionalidades fáciles de manejar

5,0 hace 3 años

Comentarios: Destaco el tener en un mismo software la parte de live chat + email marketing. Ya no necesito software's como ActiveCampaign, etc... También knowledge docs...

Puntos a favor:

Muy cuidado en los detalles, minimalista y a la vez muy completo. Me gusta mucho la integración entre live chat y email marketing. Es precisamente lo que yo estaba buscando.

Puntos en contra:

Necesita una app en Zapier que me han confirmado que está lista en pocos meses. En mi caso ésta debería integrarse con PayKickStart. Debería ser completa y no testimonial. La modificación de etiquetas en los contactos debería ser más ágil. Me han confirmado que nuevas funcionalidades al respecto llegan en breve.

Lana
Lana
CEO en Ucrania
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The software that really helps

5,0 hace 3 años

Comentarios: HelpCruch has everything we need to automate the process of catching leads, providing necessary information to them and don't let them forget about us after we had a chat.
All the features are pretty detailed which helps to create what you really need. For instance, a pop-up. You can select different styles, colors, there is no limit on what you do. That's why your work with HelpCrunch is a pleasure.
One more thing, that will definitely win your heart is outstanding online customer support HelpCrunch has. They treat you not as a random user, but like a friend. Furthermore, they do release the features you request. They are just fabulous :)

Puntos a favor:

HelpCrunch has a user-friendly interface with all necessary features supported. I would say, the team has thought for us by creating top-notch functionality. It was a great surprise, uniquely different pop-ups, and automatic follow-ups. I would recommend to each new user to set up a demo call to see the full set of functions the HelpCrunch chat platform has.

Puntos en contra:

There is nothing I can list here :) Like... really nothing :)

Respuesta de HelpCrunch

hace 3 años

Lana, you made our team's day. Thanks for all the love! We're super glad to have you and supporthunt team as our loyal customers.

Thomas
Client Success Director en Francia
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Excellent value-for-money Software for our SaaS business

5,0 hace 3 años

Comentarios: While we were only looking for a chat solution, and had two bad experiences with competitors who had "automated solutions" where no-one was actually there to sort their bugs out. Helpcrunch, on the other hand was reactive from day 1. We were pretty quick to install it on our system (both website & SaaS). We programmed dozens of automated messages, also use it to push product news to our customers, and get quick feedback through the chat for our on-trial customers. Overall, I recommand Helpcrunch for Chat Messenging and E-mailing, though I have not tested all the options that are part of our package (such as the integrated Resource Center) I look forward for further developments of the solution in 2020 !

Puntos a favor:

- Complete suite for emailing and chat - Simple enough, yet highly customizable - Very reactive customer support teams

Puntos en contra:

- No Drip email marketing implemented (well, not yet as of 12/2019)

Respuesta de HelpCrunch

hace 3 años

Hey Thomas! Thanks a lot for all the comments. We're pumped you're with us. Would love for your to explore the Knowledge base (Resource Center) as well - it's really helpful if you want to automate your support and provide a self-service option for customers. If any questions, we're always there to assist you.

Andrew
MD en RU
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Web software ok. Mobile app non-functional. Service non-existent

2,0 hace 2 años

Comentarios: Refused to allow me to cancel, even though I attempted to do so on the renewal date, and even though their app isn't working, so I can't respond to customers through the app. They suggested that I could enable email notifications - completely negating the point of instant response.

Puntos a favor:

It was reasonably easy to install, although took a while to configure.

Puntos en contra:

Mobile app didn't work, so when I did get enquiries I wasn't able to respond, making it look like I didn't respond to my customers.

Respuesta de HelpCrunch

hace 2 años

Hi Andrew! We really appreciate your review. Indeed there were some issues with the mobile apps in the last few weeks which a very small part of our customers have, unfortunately, experienced. You were one of them. We do realize that this has affected your communication with customers and your business. We're terribly sorry for that and just wanted to let you know that we listen to all the feedback and try to react asap. We're rolling out a new update already this week which is aimed to dramatically improve both iOS and Android apps performance and overall user experience, fix the issues you've experienced + provide some new exciting features. We really hope you'll be able to try out the updated apps. Our team would be looking forward to your feedback! Please don't hesitate to get in touch with us at any time. Take care!

Usuario verificado
Systems Engineer en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Nice pricing options and supports migration from previous tool

4,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

It has lot of things bundled(like knowledge base, chat bot, email marketing, etc.) in it with awesome pricing options. Their chat widget is highly customizable to have a consistent look and feel with my website.

Puntos en contra:

No such major cons, it is a nice tool. Only thing which they can improve is their basic price option. The basic variant should have some more features.