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¿Qué es PayHOA?

PayHOA es un software moderno para administradores de propiedades y HOA (comunidades de propietarios, por sus siglas en inglés) de autogestión. Este sistema intuitivo automatiza las operaciones para que puedas enfocarte en lo que realmente importa Ofrece incorporación gratuita, asistencia gratuita ilimitada con base en EE. UU., prueba gratis de 30 días y sin contratos a largo plazo. Solicita tu prueba gratis y conoce por qué tanto administradores de propiedades como HOA de todo el país eligen PayHOA para sus comunidades.

¿Quién usa PayHOA?

Este software brinda servicios a HOA y PMC (empresas administradoras de propiedades, por sus siglas en inglés) que administran comunidades.

PayHOA Software - 1
PayHOA Software - 2
PayHOA Software - 3
PayHOA Software - 4
PayHOA Software - 5

¿Tienes dudas sobre PayHOA? Compara con una alternativa popular

PayHOA

PayHOA

4,5 (206)
49,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
69
7
4,4 (206)
4,8 (206)
4,6 (206)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
30,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
172
145
4,2 (7.437)
4,2 (7.437)
4,0 (7.437)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Seguimiento de alquileres
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Funcionalidades más valoradas
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Seguimiento de alquileres
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Funcionalidades más valoradas
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Gestión de calendarios
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QuickBooks Online Advanced
Funcionalidades más valoradas
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Informes personalizables
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Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
WildApricot
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Gestión de eventos
Gestión de inscripción

Opiniones de PayHOA

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
57%
4
35%
3
6%
2
1%
1
0%
Leopoldo
Leopoldo
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Producción de alimentos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Satisfied user at Lago Bello Brownsville

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Programming payments was easy and straight forward. Get feedback immediately

Puntos en contra:

Everything works well. Had no problem whatsoever

David
Owner en EE. UU.
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

HOA Management Simplified

5,0 hace 7 meses

Comentarios: My initial experience with PayHOA was a little challenging but I quickly caught on to how everything functions. Some Board members wanted to engage another more established company but the cost and support from the large corporate firms can't compare with the support from PayHOA. This was the best choice for my 300 unit HOA community. I'm so pleased that I paid for the full year with a discount.

Puntos a favor:

PayHOA was free to setup and use for the initial 30 days. The software team was readily available with 24 hours notice to link up and explain any functions. I had a few enhancement requests that were implemented within a few hours. The PayHOA team always responds to my email requests within 24 hours and they are available to work with me on my schedule. I couldn't be more pleased with their service.

Puntos en contra:

There is not a lot of draw back issues with PayHOA. I've been using the software for a few months and everything is going great. I did have some issues looking for the ability to print individual invoices as they don't appear on the owners unit menu. My software consultant was able to quickly show me where to find the PDF print function.

Bonny
Trusteee en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

PAYHOA Campground

3,0 el año pasado

Comentarios: Good, but challenging

Puntos a favor:

Communication features, unit payment tracking and reporting features.

Puntos en contra:

Not credit card friendly, does not download the banking information that would provide usable information and make reconciling easier

Tim
Founder and CEO en EE. UU.
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

PayHOA is Amazing!

5,0 hace 3 meses

Comentarios: The experience has been incredible. I know that there are other software companies out there but we will not find one with the customer service or willingness to implement ideas from our team like PayHOA.

Puntos a favor:

As a management company, we love their ease of use for our team and our clients. They are very communicative with our team when we have questions and solve issues within a very short amount of time. We have been a partner with them for years and will continue into the foreseeable future.

Puntos en contra:

There isn't anything that we do not like about PayHOA. There have been a few things over the years, but they have been fixed by updates, etc.

James
Treasurer en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Good service, but customer service slipping

5,0 el año pasado

Comentarios: Very, very good to start; not so good of late. Hopefully things will improve. Maybe Pay HOA is getting so large that they don't have time for little clients like us. I hope not. they were very good people.

Puntos a favor:

Good price, great set up, easy once one understands how to use it, attractive interface for residents

Puntos en contra:

I use to get timely responses to the few questions and requests I had. Great people, great heal. Lately, this statement is not true. I have a simple accounting statement request outstanding now for nine months. I have customer service requests in for over a month and no answers with hardly a response.