CVenture

Por Chamunda Tech-Net Service

5 / 5 2 reseñas
CVenture

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Solución CRM ideal para todos. Las características del producto son realmente fabulosas y se personalizan según se requiera

Valoración media

2 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Características 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • Chamunda Tech-Net Service
  • http://www.cventure.in
  • Fundada en 2006

About CVenture

CRM que incluye consultas de ventas/gestión de clientes potenciales, presupuestos y gestión de propuestas, seguimientos, pedidos de cliente, facturación de ventas, seguimiento de pagos, gestión de compras y gestión de quejas del cliente. Cubre el ciclo de vida completo de ventas y servicios posventa con todas estas características.

Funciones de CVenture

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Las reseñas más útiles sobre CVenture

The best CRM solution i have come across. It covers complete sales and after sales life cycle

Traducir con Google Revisado el 13/12/2017
Sameer Khadkikar
Director
Three Ess Computer Services Pvt Ltd
Redes informáticas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: Most of our Sales enquiries are now automated . Our Purchase is now completely automated and our Customer Support Department is also automated.

Puntos a favor: Its Completely Web based, Free and covers complete business lifecycle. We have been using this software from quite long and they keep updating it with new features and modules..
Sales enquiry management covers complete sales life cycle , we can send quotes and proposals from here, we can manage follow-ups, Manage our sales order, Manage Delivery Notes, Create invoices from here it self. And most important is that complete communication with customer is captured and tracked enquiry wise.
Purchase Management helps to get prices from vendors and compare them and place purchase orders from the system itself.
Customer Support Management modules helps to track all complaints from customers. and all communication regarding that complaint. we can assign complaints to different support staff and reports can be generated customer wise or employee wise .

Sales Enquiry Management and Customer Support management Both included in one application

Traducir con Google Revisado el 7/10/2016
Sripathi Rao
IT Manager
Microtrol Sterilication Services Pvt. Ltd
Suministros y equipo para empresas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: We are using this product at our organisation for managing sales enquires and customer support. The product is really good, No per user charges. Its a web application and we installed this On premise. And almost 100 of our sales executives use sales enquiry management.
Our Purchase department use this app to manage purchases.
Our accounts department use this app for payment tracking.
And almost 40 of our customer support executives use this to manage customer complaints and projects.
The product is free and they charge only for annual support which also is again very low.
Overall a very great product at zero price.

Puntos a favor: Huge amount of features all bundled in one application. Zero Fees. Good Support. No training required.

Puntos en contra: Customisation cost is also very low.

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