¿Quién utiliza este software?

Private Duty and Medicaid Providers

Valoración media

23 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • AlayaCare
  • http://www.alayacare.com
  • Fundada en 2014

Sobre AlayaCare

AlayaCare is an end-to-end, outcome-focused home healthcare platform for medium to enterprise-level home care agencies and providers. Features include clinical documentation, back office functionality, remote patient monitoring, client and family portals, and mobile care worker functionality. The solution supports non-medical, therapy, nursing, and personal aide for companies in Canada, United States and worldwide.

Funciones de AlayaCare

  • Admisión de pacientes
  • Base de datos sobre medicamentos
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes de tiempo y tareas
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Programación
  • Seguimiento de empleados
  • Comunicación sobre el terreno
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de cuidadores
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Programación
  • Verificación de visitas

Las reseñas más útiles de AlayaCare

Responsive and Rapidly Improving

Traducir con Google Revisado el 14/9/2018
Jennifer S.
Organizational Development Manager
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: There are great opportunities to streamline and maximize efficiencies in our workflow; I'm seeing a bright future with developing opportunities to support quality, human resources and risk management through the AlayaCare platform.

Puntos a favor: We onboarded in a hurry, without dedicated staff while AlayaCare team was in an earlier growth phase. What I like now-today, is that many of the gaps have been identified and are being filled; It's becoming more user friendly for organizations without in-house tech/data support staff; Team is passionate about what they do, and there are specialists to address gaps and provide development on the fly, so to speak.

Contras: Because we onboarded fast, when AlayaCare Team was considerably smaller and newer than it is now, it was not easy to connect with the people who could specifically address our challenges; We've had particular difficulty with the accounting function; Generally, because data can be filtered and sorted so specifically, it's hard to know what's missing or wrong, and it can take some time to recognize and then track down discrepancies.

Amazing software!

Traducir con Google Revisado el 27/11/2018
Angela B.
CEO
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: AlayaCare helped us streamline our scheduling, introduce time and attendance, access medical records in real time and saved us money in both peoplepower and paper costs.

Puntos a favor: AlayaCare is miles ahead of its competition with user-friendly software that includes learn-as-you-go tutorials. Access to schedules and medical records in real time is a game-changer for home care.

Contras: Nothing... this software is by far the best on the market for home care.

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