¿Quién usa Deputy?

Deputy sirve a los siguientes sectores: hostelería, comercio minorista, eventos, atención médica, construcción, enseñanza, cuidado de niños, seguridad, servicios y cualquier otro sector que tenga la necesidad de administrar su personal.

¿Qué es Deputy?

Deputy es una herramienta de gestión de mano de obra que ha sido galardonada con múltiples premios. Con Deputy, puedes confeccionar los horarios del personal en minutos y luego publicarlos para tu equipo con un clic, administrar fácilmente los permisos laborales del personal, realizar un seguimiento del tiempo y la asistencia y sincronizar tus planillas de horarios con la nómina de manera fluida. Deputy se integra con más de 300 proveedores líderes de soluciones de punto de venta y nómina para brindar seguridad de extremo a extremo. Las aplicaciones gratuitas para iPhone y Android te dan la posibilidad de administrar tu negocio desde cualquier lugar. Comienza hoy tu prueba gratis.

Información sobre Deputy

Deputy

https://www.deputy.com

Fundada en 2009

Resumen de precios de Deputy

Deputy dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Deputy está disponible a partir de 2,50 US$/mes.

Precio inicial

2,50 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Deputy

Herramientas de gestión del tiempo
Base de datos de empleados
Cálculo de horas extra
Facturación
Gestión de control de horas
Horas facturables y no facturables
Registro automático de tiempos
Seguimiento de horas en movimiento
Seguimiento de horas sin conexión
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Tasas de facturación múltiples
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Arrastrar y soltar
Citas recurrentes
Conforme con HIPAA
Facturación
Gestión de docentes/personal escolar
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de médicos
Portal de autoservicio
Programación de citas
Programación de llamadas
Seguimiento de incomparecencias
Varias ubicaciones
Gestión de selección de personal
Gestión de subcontratistas
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión del ciclo de vida de empleados
Mano de obra variable
Métricas de rendimiento
Planificación de personal
Presupuestos/previsiones
Previsión de trabajo
Seguimiento de competencias
Control de procesos de aprobación
Creación de informes sobre las vacaciones y ausencias
Gestión de calendarios
Gestión de políticas de permisos
Planificación de personal
Portal de autoservicio
Seguimiento FMLA
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Gestión de control de horas
Gestión de nóminas
Mensajería
Reconocimiento biométrico
Seguimiento de asalariados
Seguimiento de ausencias por enfermedad
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Seguimiento del trabajo
Tarjeta perforada
Tarjeta perforada en línea
Creación de informes/análisis
Cálculo de horas extra
Gestión de calendarios
Planificación de personal
Portal de autoservicio
Seguimiento FMLA
Seguimiento del tiempo
Acceso móvil
Cambio de turnos
Creación de informes/análisis
Distribución de programas
Gestión de nóminas
Gestión de recursos
Mensajería
Programación automatizada
Seguimiento de tiempo en línea
Análisis predictivo
Cambio de turnos
Cálculo de horas extra
Gestión de correturnos
Gestión de nóminas
Mensajería/Envío de turnos
Programación de turnos
Programación en línea
Seguimiento de competencias
Seguimiento de vacaciones/ausencias

Opiniones de Deputy

Mostrando 5 de 555 opiniones

General
4,7/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Glenda M.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/10/2016

"Excellent & Easy to Use Time Management System"

Comentarios: Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Puntos a favor: The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Contras: The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/10/2016
Troy M.
Area Manager
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/7/2019

"Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling nightmare! "

Comentarios: We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Puntos a favor: Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Contras: I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/7/2019
Usuario verificado
Director
Contabilidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/5/2020

"Good, robust T&A sytem"

Puntos a favor: Easy to use and set up. Mobile App and geo location

Contras: Only support is via e mail and can be slow at times

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/5/2020
Natalie O.
Owner
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018

"No bad until you try to leave"

Comentarios: I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Puntos a favor: It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Contras: Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Respuesta de proveedores

por Deputy el 20/9/2018

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018
Justin P.
Security Officer
Seguridad e investigaciones, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2020

"Security"

Comentarios: Overall I was pleased with Deputy when I used it. I recommend it for any security agency.

Puntos a favor: My company used Deputy when I worked as a security officer. I enjoyed how it was an easy to use method of tracking time and staffing postsm

Contras: Sometimes the software would not keep up with the network amd it would take awhile to either clock in or request times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2020