¿Qué es Deputy?

Deputy es una herramienta de gestión de mano de obra que ha sido galardonada con múltiples premios. Con Deputy, puedes confeccionar los horarios del personal en minutos y luego publicarlos para tu equipo con un clic, administrar fácilmente los permisos laborales del personal, realizar un seguimiento del tiempo y la asistencia y sincronizar tus planillas de horarios con la nómina de manera fluida. Deputy se integra con más de 300 proveedores líderes de soluciones de punto de venta y nómina para brindar seguridad de extremo a extremo. Las aplicaciones gratuitas para iPhone y Android te dan la posibilidad de administrar tu negocio desde cualquier lugar. Comienza hoy tu prueba gratis.

¿Quién usa Deputy?

Deputy sirve a los siguientes sectores: hostelería, comercio minorista, eventos, atención médica, construcción, enseñanza, cuidado de niños, seguridad, servicios y cualquier otro sector que tenga la necesidad de administrar su personal.

Vídeo de Deputy
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Deputy

4,6 (598)
Deputy
No disponible en tu país
4,50 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
104
43
4,6 (598)
4,6 (598)
4,6 (598)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
4,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
373
13
4,6 (202)
4,4 (202)
4,5 (202)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Deputy

Patrocinado
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Virtual TimeClock es un software de reloj de tiempo potente y fácil de usar para computadoras Mac y Windows.
Humanity es una plataforma de planificación de personal basada en la nube que acelera la creación de horarios hasta en un 80 %.
Website builder with templates, preview screens, live chat, and more without the use of coding skills.
Seguimiento temporal de los empleados con aplicación móvil y GPS. Permite ver quién está trabajando, dónde y en qué proyectos; todo en tiempo real. Fácil integración de nómina
Easy-to-use scheduling software includes powerful automation and compliance features, saving money and time for your team.
Los empleados pueden conectarse en línea para consultar un horario publicado, cambiar sus preferencias y solicitar tiempo libre o cambio de turno con la aprobación del gerente.
Software líder de hojas de cálculo y análisis de datos. Normalmente se incluye con Microsoft Office.
Cloud-based scheduling solution that helps businesses manage shifts, employee schedules, team communications, and more.
Celayix ofrece una solución de planificación de personal y seguimiento temporal que se adapta a las necesidades y la complejidad del personal moderno y dinámico de hoy en día.
Software moderno para negocios locales y sus equipos para ahorrar tiempo en la planificación de personal, seguimiento de tiempo, contratación y comunicación del equipo.
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Based in Singapore, we offer an IoT and cloud-based solutions in a single platform for an easy implementation and management experience
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Solución de planificación de personal diseñada para instituciones de atención médica que ayuda con funciones como la dotación de personal, el seguimiento temporal y más.

Opiniones de Deputy

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
19%
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4%
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1%
1
2%
Glenda
Glenda
Australia
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Excellent & Easy to Use Time Management System

5,0 hace 6 años

Comentarios: Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Puntos a favor:

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Puntos en contra:

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy
Troy
Area Manager en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling nightmare!

5,0 hace 3 años

Comentarios: We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Puntos a favor:

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Puntos en contra:

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Albert
Customer Relations Manager en Malta
Arte y artesanía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

The HR Software every Business Needs

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: The overall experience has been very positive to our business. This software has exceeded our expectations and we are happy that we chose Deputy. Its cost is also very reasonable.

Puntos a favor:

As a business, we decided to implement Deputy software because we were finding it difficult to keep a track of time and attendance of employees. This problem started to be faced as we started growing and hence more employees started to be employed. Deputy has surely met our expectations with its extensive range of features we are now able to keep a proper track of all employees attendance as well as distributing tasks to them.

Puntos en contra:

Apart from the fact that it may take a few time to get comfortable to using the software, we did not face any issues.

Ryan
Owner en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Stay Away From Deputy!

1,0 hace 2 años

Comentarios: Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Puntos a favor:

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Puntos en contra:

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Heather
Company Director en RU
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Deputy Helped us to go Paperless

5,0 hace 2 meses

Comentarios: Since implementing deputy payroll is more accurate, we save at least 35 hours of manual labour per week and we use 65% less paper.

Puntos a favor:

Ease of use and security for each member of staff. With the addition of the onboarding facility Deputy has become a vital part of our operation.

Puntos en contra:

I wish the scheduling facility was easier to use on a mobile or tablet. As I spend most of my life on the move this would be perfect.