¿Qué es ConnectWise Control?

ConnectWise Control (anteriormente ScreenConnect) es una solución de soporte remoto totalmente funcional. El software te brinda la capacidad de ver y controlar dispositivos de forma remota desde cualquier lugar donde haya una conexión a Internet. Como técnico, independientemente de que sea compatible con las computadoras personales de tus clientes o con una gran infraestructura empresarial, la capacidad de resolver problemas de manera rápida y efectiva te permite ahorrar tiempo y mejorar la satisfacción del cliente.

¿Quién usa ConnectWise Control?

Profesionales de TI

¿Dónde se puede implementar ConnectWise Control?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • ConnectWise
  • Ubicado en Tampa, EE. UU.
  • Fundada en 1982
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda y otros 2

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • ConnectWise
  • Ubicado en Tampa, EE. UU.
  • Fundada en 1982
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda y otros 2

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de ConnectWise Control

ConnectWise Control Software - 1
ConnectWise Control Software - 2
ConnectWise Control Software - 3
ConnectWise Control Software - 4
ConnectWise Control Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de ConnectWise Control
ConnectWise Control Software - 1
ConnectWise Control Software - 2
ConnectWise Control Software - 3
ConnectWise Control Software - 4
ConnectWise Control Software - 5

Comparar el precio de ConnectWise Control con productos similares

ConnectWise Control

29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
298,80 US$/año
Versión gratuita
Prueba gratis
9,90 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
3,39 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de ConnectWise Control

  • Acceso a varios monitores
  • Acceso desatendido
  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Asistencia remota
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Comunicación multicanal
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Debates y foros
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Grabación
  • Grabación de la pantalla
  • Grabación de la sesión
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de diagnóstico
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Seguridad SSL
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Alternativas a ConnectWise Control

Control remoto en tiempo real de la computadora del cliente a través de la web para centros de ayuda, productos de software de soporte, organizaciones de TI y más.
Respalda remotamente las computadoras de tus clientes y bríndales acceso remoto. Administra tus computadoras desde prácticamente cualquier dispositivo. Descubre más sobre Splashtop Remote Support
Proporciona copias de seguridad de disco automatizadas en tiempo real, creación de imágenes de disco, copia de seguridad a nivel de archivos y restauración completa para servidores y estaciones de trabajo de Windows.
Samanage en la solución ITSM que comprende lo que se necesita para administrar con éxito los activos de TI y no TI en toda tu organización.
Splashtop Business Access es una solución de escritorio remoto para profesionales de negocios y equipos. Gestiona de forma centralizada el acceso remoto de los usuarios. Descubre más sobre Splashtop Business Access
Bomgar es el líder en soluciones de acceso seguro que permite la conexión segura y controlada a cualquier dispositivo en cualquier lugar.
Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Descubre más sobre Zoho Desk
Zoho Assist proporciona una interfaz de usuario simple y directa para conectarse a computadoras remotas en cualquier parte del mundo. Descubre más sobre Zoho Assist
Splashtop SOS es una solución de asistencia técnica asistida rentable, para centros de ayuda, MSP y profesionales de TI. Descubre más sobre Splashtop SOS
GoToConnect combina la potencia y la confiabilidad de los sistemas de telefonía VoIP en la nube de Jive con las conferencias web.
Reúnete con cualquier persona en cualquier dispositivo de escritorio, navegador, dispositivo móvil o dispositivo de video en cualquier lugar del mundo.
RemotePC es una solución de acceso remoto que permite a los usuarios acceder a sus PC o Mac desde cualquier lugar, incluidos los dispositivos móviles. Descubre más sobre RemotePC
Solución basada en la web que permite conectarte a cualquier computadora o dispositivo móvil. Multiplataforma, segura, con pantalla compartida de alta velocidad. Descubre más sobre ISL Light

Opiniones de ConnectWise Control

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,4
Funciones
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
23%
3
3%
2
0%
1
0%
Jeev
Jeev
IT Lead en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Productos farmacéuticos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

If you value your time and energy, use this software

5,0 hace 3 años

Comentarios: I use this software on a daily basis to keep IT operations within my organization running like a well-oiled machine. Our pharmacies are very remote and the ease of deployment makes it a breeze to troubleshoot any machine located anywhere from anywhere.

Puntos a favor:

ConnectWise Control was incredibly easy to implement, and is very powerful. It comes with so many tools and features that are invaluable and solve complex problems very simply.

Puntos en contra:

No cons really. Any features and updates or nice-to-have's are added by their development team in subsequent updates, and they really do listen to their user base.

Jonathan
Jonathan
System Engineer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A lot of value for dollar with ConnectWise Control

4,0 hace 11 meses

Comentarios: Overall ConnectWise Control has been easy to deploy and use. Initially we were hesitant to add our servers to a remote support tool like ConnectWise Control or TeamViewer, but this tool has made remote server administration much simpler.

Puntos a favor:

ConnectWise Control has a great web view that allows us to quickly find the computer/server we're looking for. We can run standard command line and PowerShell commands through the web interface to quickly gather information or troubleshoot a user's computer without impacting the user experience. The screen share is very fast and reliable and often preferred over Remote Desktop sessions. It's also very nice to be able to switch between user sessions on the computer, like when interacting with a Remote Desktop server and needing to assist a specific user on the Remote Desktop server.

Puntos en contra:

The software doesn't fully integrate with Microsoft Endpoint Manager, the only software that does is TeamViewer.

Vytautas
Service IT en Lituania
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

ConnectWise Control is our Remote control app

5,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

It is very easy to use. Very like to our customer. One-off the best future is it works on the client-side if the admin right is set and the user did not have the right to install any software. It is not needed to install any software.

Puntos en contra:

One con is using this application on MAC PC. Required some experience to make some right for this software. Sometimes did not start in WIN PC.

Adam
IT en Australia
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The price is right, it has enough features that were not that easy to integrate, its reputation has

3,0 hace 3 años

Comentarios: see above
you could have had the market targeting alot of users and devices all around the world with your good fair pricing but everything else is not so good as it was -- with webex, teamview, logmein, ultravnc free,
dameware, Zendesk, anydesk, realvnc just to name a few
we as IT professional cant afford to look stupid with virus threats coming up with screenconnect
and telling people all these instructions to get control your one step installer plugin never worked !!
but good pricing kind of scary that others offer like sysaid and others not offering anything for the small guys like you did --- by the way i was talked into the AUTOMATE product --- worst product ever!
i spent a bit over a half a day cleaning it off and restoring all systems. It would not do what it was suppose to do at all --- slowest connection and unusable at all it was connected but would wind up my systems on some process i had to shut them down and clean the drives of any traces of AUTOMATE -- no software has done worse and your sale and support did not believe me i showed them proof they laughed and said they have never used it professionally
thanks any more information happy to help
maybe you could be the next big thing all the ideas are there but it all fell apart and you need to do almost a 180'

Puntos a favor:

THE price compared to TEAMVIEWER AND LOG|ME in i was not a large operation so the licensing suited i loved the idea that i could make it a subdomain of my site or just have a link and it was White labelled affordable once i was remotely connected it was fine It has many integrations and partnered up with a lot of companies

Puntos en contra:

Its a pity you have not a better business relationship with antivirus companies in most occasions and it was happening more and more that it would be picked up as a virus --- not good and worrying it has many integrations and features ---- these features were hard to install and because there was many versions - most the time hard to get the right compatibility -- these integrations should be one click or a signup here and there --- i wouldnt have minded paying good money if these would at least work It was not very intiutive some tasks -- like the whole process i would go through with clients download the exe or file then double click on it --- if you miss it , it will be in your downloads then click run follow prompts then allow and no at this point i would sometimes get a prompt to update the software not good, not good at all your sales and support staff could not give a dam because i was a small 1-15 users account it was not very easy and intuitive initially to do file transfer - have you used team viewer? most respectable organisations wont allow 8041 port through there firewall it has lost its good reputation that support users at the large universities have originally given it being considered unsafe and treated as a threat - i know that i could make it an exemption in the AV software but it came up as threat after the fact as if it later was damaged as professional tool with all the quality secure easy products on the market these days | cisco webex|

Warren
General Manager en RU
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A Reliable, quick and lightweight solution.

5,0 hace 2 meses

Comentarios: ConnectWise Control has helped us to dial into our clients in a fast and reliable manner. It's configurations mean that we can dial into servers without prompting the machine, but to dial into a workstation, the user does need to consent to control. This is crucial.

Puntos a favor:

The speed in which we can connect to our end users with Control is it's greatest strength. It is very lightweight and a joy to use.

Puntos en contra:

The support can be a little on the slow side, if required. more often than not, the support team have to escalate and log a ticket, which takes a while t get a response.