18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Agendrix?

Diseñado para optimizar la planificación de personal de una manera rentable. Las funciones incluyen acceso remoto, gestión de memos y mucho más.

¿Quién usa Agendrix?

Propietarios, operadores y gerentes de pequeñas empresas, proveedores de servicios, restaurantes, comercios minoristas, franquicias, proveedores de cuidados, entre otros.

Agendrix Software - 1
Agendrix Software - 2
Agendrix Software - 3

¿Tienes dudas sobre Agendrix? Compara con una alternativa popular

Agendrix

Agendrix

4,8 (202)
2,95 CAD
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
68
6
4,8 (202)
4,6 (202)
4,9 (202)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
2,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
112
15
4,6 (89)
4,5 (89)
4,6 (89)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Agendrix

Synerion
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Gestión de nóminas
Seguimiento de tiempo en línea
Agiled
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación
Gestión de contactos
Timesphere
Funcionalidades más valoradas
Distribución de programas
Seguimiento de tiempo en línea
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Avaya Cloud Office
Funcionalidades más valoradas
Comunicación multicanal
Gestión de la calidad
Videoconferencia
Zoho People
Funcionalidades más valoradas
Gestión de ausencias
Gestión de revisión del rendimiento
Seguimiento de tiempo en línea
Dayforce HCM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de nóminas
Transferencia
Asana
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Evolia
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de control de horas
Planificación de personal

Opiniones de Agendrix

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
80%
4
19%
3
1%
Nathalie
Veterinarian en Canadá
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Tiempo de uso del software: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Very good customer support

5,0 hace 2 años

Comentarios: It is really powerfull and saves us a lot of time

Puntos a favor:

It is easy to use and easy to find your way in it. When you need something much more specific it is easy to have a complete and rapid answer from one of the dedicated memebers of the team

Puntos en contra:

The copy/paste thing is not intuitive because it works differently from my basic softwares (like Word or Excel) but once you found how to do it it’s easy

Respuesta de Agendrix

hace 2 años

Hi Nathalie, Thank you for the 5-star review! We're happy to know that you appreciate that our support is easily available for complete and rapid answer to your questions. We're also working hard to ensure that Agendrix meets the needs of our customers and we take your constructive feedback into consideration for the development of new features. We wish you a wonderful day and thank you for trusting Agendrix!

Christine
Executive assistant en Canadá
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Tiempo de uso del software: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Fast and efficient for timesheet management

5,0 hace 2 años

Comentarios: I like Agendrix. Employees have all the necessary information about them such as holidays, accumulated hours, etc. We have less work load thanks to Agendrix but you have to pay the price.

Puntos a favor:

You have information in one click and its practices for the whole team.

Puntos en contra:

It has functions that I do not use and that will not be very useful and I find the cost expensive.

Respuesta de Agendrix

hace 2 años

Hi Christine, Thanks for you 5 stars review! I'm happy to know that you can have the information that you need in a simple click and that it's accessible to your whole team I can understand that Agendrix can be expensive in regard to your needs. But did you know that we offer a 25% rebates to our NPO clients. Some restrictions may apply. I suggest to contact your account manager or the customer service to know how you can have access to this rebates. You can reach us out by phone, chat or email at support@agendrix.com Thanks for trusting Agendrix and have a good day 🙏🏼 Patrick B.

Yann
Administrateur en Canadá
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Tiempo de uso del software: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Good app and website

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

It is easy to use and it fits on a mobile phone

Puntos en contra:

It’s a little bit complicated for a new user

Matthew
Director, Technical Support en Canadá
Software informático, 201-500 empleados
Tiempo de uso del software: Más de dos años
Fuente de la opinión

Agendrix was the best choice to manage global employees

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Agendrix is the solution to manage shift employees across different time zones. The software has been reliable. We appreciate the fast and helpful tech support.

Puntos en contra:

Agendrix's mobile app is not as user intuitive as the website. Printing PDF copies of the calendar and shifts needs refinement. API integration went well, except lunch/break data and certain vital fields are separated into different data tables.

Respuesta de Agendrix

hace 2 años

Hi Matthew, Thank you for the 5 star review! We're happy to know that you enjoy the reliability and customer service from Agendrix. We're also working hard to ensure that Agendrix meets the needs of our customers and we take your constructive feedback into consideration for the development of new features. We wish you a wonderful day and thank you for trusting Agendrix!

jean-louis
General Manager en Canadá
Deportes, 11-50 empleados
Tiempo de uso del software: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Real time and efficient

4,0 el año pasado

Comentarios: Soft and easy inteface to navigate through.

Puntos a favor:

Easy to fill in and to track each employee and groups.

Puntos en contra:

Some issues to save hour/rate for multi purpose.