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¿Qué es Regiondo?

Regiondo es el software de reservas específico para la industria del ocio y líder en Europa. Ayudamos a los proveedores de tours, actividades y atracciones a vender sus entradas online, gestionar sus reservas, conectar con agencias de viajes online y aumentar su negocio más rápido.

Regiondo proporciona una infraestructura digital “todo en uno” ampliable con una variedad de herramientas para llevar a cabo los pagos online, escaneado de entradas, informes de ventas, reservas in situ, gestión de canales y marketing.

¿Quién usa Regiondo?

Más de 7000 colaboradores de la industria de viajes ya utilizan el sistema satisfactoriamente. Tanto si ofreces un parque temático, o un zoo o clases de cocina, Regiondo se adapta a tus necesidades.

Regiondo Software - 1
Regiondo Software - 2
Regiondo Software - 3
Regiondo Software - 4
Regiondo Software - 5

¿Tienes dudas sobre Regiondo? Compara con una alternativa popular

Regiondo

Regiondo

4,2 (54)
49,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
101
19
4,3 (54)
3,8 (54)
4,2 (54)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
49,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
65
16
4,4 (233)
4,2 (233)
4,4 (233)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Regiondo

Rezdy
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Reserva de actividades
Reserva en línea
TrekkSoft
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
FareHarbor
Funcionalidades más valoradas
Procesamiento de pagos
Reserva de actividades
Reserva en línea
Checkfront
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
WooCommerce
Funcionalidades más valoradas
Carro de compra
Gestión de pedidos
Gestión de páginas web
TourCMS
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
GymMaster
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Procesamiento de pagos
Renovación de inscripciones
Bookinglayer
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
Bookeo
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de calendarios
Reserva en línea

Opiniones de Regiondo

Evaluación media

General
4,2
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
3,9
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
26%
3
7%
2
6%
1
6%
Nicola
Nicola
Inhaberin en Alemania
Usuario de Linkedin verificado
, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

I used to like it in the beginning

4,0 hace 8 años

Comentarios: A website alone is not enough to get customers to book your tours. You need a booking software to manage existing capacities and avoid overbooking. Regiondo Pro allows you to integrate an online-shop into your own website. The software is very easy to use and if there are questions the customer support is always there for you. Thanks to the booking solution Regiondo Pro, I am much more independent. I therefore was encouraged to use an independent, self-sufficient solution. This also helps you to develop further as an entrepreneur. The installation is very easy and can be done even without any IT knowledge. Without Regiondo Pro I would never had access to such a professional booking solution. They developed the best booking solution on the market – and it is constantly getting better.

Puntos a favor:

It helps you when you are completely new to this field and want to set up your own ticket sysem.. The Layout is quite nice.

Puntos en contra:

They tell you they help you with traffic but the channels will only list you when you already have high traffic volume.

SPYROS
Legal representative en Grecia
Ocio, viajes y turismo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great cooperation

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Everything is great and our work has been made easier!

Puntos en contra:

I cannot think of something that I do not like about Regiondo! For whatever we ask and we want we have a solution!

Mark
Director en RU
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Could not get it to work in £ and packages broke every day

1,0 hace 3 años

Comentarios: Moving to Regiondo was a disaster for us. The booking system did not work and we lost loads of bookings and eventually turned it off and went back to our previous supplier.

Puntos a favor:

The booking system looked good and were were told it would support package deals e..g. two activities at a discount.

Puntos en contra:

The booking system could not do the most basic addition. If someone selected a £30 activity the total came out at £35.64. Regoindo spent weeks trying to make it work without success. Package deals were setup, but kept displaying that they were fully booked. We got it fixed then it broke again, day after day after day. Reports from Regiondo are in Excel in german format with a comma in place of a decimal point, so a UK version of Excel cannot make sense of it.

Respuesta de Regiondo

hace 2 años

Hi Mark, We are very sorry to hear that you haven't had a positive experience with Regiondo. We appreciate that you took the time to share your experience and value your feedback. Our team is working hard on improving our system and have already fixed the issues with the currency differences you mentioned. Unfortunately, some use cases connected with integrations with third-party systems, such as Google Calendar require more time to be solved, as they often need to be fixed by our integration partners themselves or depend on the logic of the integration partner. If you do need any further assistance, please feel free to reach out to our customer service team directly. Best regards, Regiondo team

Miquel Àngel
Manager en España
Ocio, viajes y turismo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A big help for selling!

5,0 hace 2 años

Comentarios: Our experience is good, easy to use and We can sell our products with other tour operators

Puntos a favor:

The customer service is great, they answer you very fast and they are very nice.

Puntos en contra:

We would like to find more languages, as catalan.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Strong platform

4,0 hace 2 años

Comentarios: Good. Especially haline fernandez's support.

Puntos a favor:

Easy to use, efficient in centralising all reservations, no issues during busy season.

Puntos en contra:

including new OTA's remains very much at our discretion. Little help from regiondo in opening new relationships. IE: ota's never respond to initial messages sent from platform. We need to contact them directly through to their central email addresss.