bookingkit

¿Quién usa bookingkit?

Proveedores de actividades de tiempo libre en diversas industrias: Al aire libre y en interiores, City tours, Bienestar y Deporte, Comidas y Bebidas, Eventos y Cultura

¿Qué es bookingkit?

bookingkit es el líder del mercado europeo en el área de software de gestión y de reserva para proveedores de actividades. Puede hacer que todos tus servicios se puedan reservar al instante directamente en tu sitio web, ¡integración rápida y fácil, sin conocimiento de programación! Ahorra papeleo y aumenta tus ventas hasta en un 30 %. bookingkit también ofrece una interfaz fácil de usar y la posibilidad de promocionar fácilmente tus servicios en TripAdvisor, Viator y más. ¡Solicita una prueba gratuita sin compromiso!

Información sobre bookingkit

bookingkit

https://bookingkit.net

Fundada en 2014

bookingkit Software - 1
bookingkit Software - 2
bookingkit Software - 3
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Vídeo de bookingkit
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Precio inicial

49,00 €/mes
N/A
59,00 US$/mes
39,00 US$/mes

Versión gratuita

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Prueba gratis

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bookingkit: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación

Funcionalidades de bookingkit

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Alternativas a bookingkit

Más alternativas a bookingkit

Opiniones de bookingkit

Todas las opiniones

Calificación general

4,4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,2
Atención al cliente 4,3
Funcionalidades 4,2
Relación calidad-precio 4,1

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Usuario verificado
owner
Ocio, viajes y turismo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019

"easy and efficent program and staff"

Ventajas: Really nice how it's involved in my website. Really easy and in accordance with my website style. Also, communication with other tourist OTA is important for me to manage only one agenda.
The Staff, CSRs were really kind to me! Thanks, guys!

Desventajas: I think it misses a title when I manage my products, but they give the possibility to tell them.
Even if they don't change the view, I like the possibility to communicate the problem on the software in a clear way. Maybe they will adjust it in the future

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019
Ricardo alexandre P.
Manager
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/3/2021

"Good, but a little expensive"

Comentarios: I started with bookingkit because they have a great checkout UX for our site visitors. They are very friendly when you start and they will help you a lot. Pricing it's not so good compared to other similar solutions. That was a huge factor to leave.

Ventajas: It's very intuitive and you also have info boxes to understand how to do things. You also have a dedicated team that is willing to help you. But the best part is the interface for your client. At the moment, it's the best you can get with this kind of tool. It has everything the client need to feel comfortable with the ticket purchase: great design, several payment options, safe environment. Also the bookingkit team can customize according to your needs. Integrations with OTAs are easy as 1 click.

Desventajas: The back end seems a little old fashion, but because it is intuitive and works well, you don't care. The integrations with OTA are easy but there could be more options. I just stopped using BookingKit because it was a little expensive and also because one of the employees was rude when I complaint about bug on their side that they took more than 1 week to solve and after insisting a lot.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/3/2021
Frank S.
Owner
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019

"BE CAREFUL with trial accounts, they charge you!"

Comentarios: I opened a trial account with bookingkit. While testing I found out that many functionalities are not activated within the trial account, so I clicked on activating the more advanced functionalites, e.g. resource management, which I needed to test as well. Some days after entering some test bookings, I received an invoice for bookings I made via bookingkit. I was surprised and contacted bookingkit to let them know that I only have a test account and they should please cancel the invoice.
What I had to learn then was a joke to me: by activating the resource management functionalities, they reverted my trial account into a payable acount! Without any clear hint or pop-up, they just do it.
I contacted bookingkit, but they are just not willing to cancel the invoice .... I am now in a very frustrating email conversation with them to try to get rid of this annoying invoice. Instead of behaving customer friendly and understanding that trial accounts chould not be charged, they sending me invoice reminders and refuse to cancel the invoice.
Usually if something like this happens already during the trial phase, one can imagine what happens if you are a real customer ...
So my recommendation is: fingers away from bookingkit trial accounts!
As this case is ongoing actualy: I will post another comment once I found out if bookingkit continues to enforce payment of the unjustified invoice, or if they understand that charging for trial accounts is a no-go.

Ventajas: Looked promising in the beginning, until I had to learn that they are charging for trial accounts

Desventajas: Bad customer service, lack of functionalities re resource management

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/8/2019
Kilian S.
CEO
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019

"Bookingkit is handy and reliable!"

Comentarios: It is really the perfect solution for my business!

Ventajas: The dashboard is very straight forward and presents a broad array of functions in a very clear way. The product is easy to use and allows you to start offering online bookings within minutes. Been in contact with customer support many times and they always were fast and helpful!

Desventajas: As far as I understood, there are some minor restrictions in terms of customising the plug-in. Also, flexible vouchers can be tricky, but that's advanced stuff!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2019
Marco S.
Owner
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/6/2019

"Theater with bookingkit"

Comentarios: Overall my experience ( i own 2 accounts) is really ok. The service and communication works quick and as well they find mostly a solution for problems. The service and quick response is more important for me then evera options.

Ventajas: I like the easy to use software. Very easy to integrate to other platforms and mostly the function is 100% perfect. For customers also for me and my business.

Desventajas: For a theater there are more events to integrate, then for a sport event. We have many different events. At the moment its not possible to integrate a place management that customer can chose their seats... Sometime its not easy to find the right event in the lists to integrate in. the websites because of much scrolling - and its not really easy to delete a event, just overwrite... Also to add a booking service charge to the customers at the checkout would be help us to make the price more transparent to the customers and our clients and arts...

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/6/2019