Uptime Cloud Monitoring

¿Qué es Uptime Cloud Monitoring?

Aumenta el tiempo de actividad con un líder del sector de la supervisión del rendimiento de sitios web. Uptime revisa tu sitio web en intervalos de un minuto desde 30 ubicaciones diferentes en 5 continentes. Su capacidad es ilimitada para monitorear HTTP(S), Ping, SSH, TCP, UDP, DNS, SMTP, POP e IMAP. Si los servidores de sondeo detectan tiempo de inactividad, se te notificará por correo electrónico, SMS o notificaciones push de terceros. Es fácil de configurar y usar. ¡Comienza ahora con una cuenta gratis!

¿Quién usa Uptime Cloud Monitoring?

Este servicio es para propietarios de sitios web, ya sea que tengan un sitio web personal, una pequeña empresa o una plataforma empresarial.

¿Dónde se puede implementar Uptime Cloud Monitoring?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Uptime.com
  • Ubicado en New York, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Dinamarca, Estados Unidos, Francia, Italia y otros 3

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Uptime.com
  • Ubicado en New York, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Dinamarca, Estados Unidos, Francia, Italia y otros 3

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Uptime Cloud Monitoring

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Uptime Cloud Monitoring

19,00 US$/mes
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Prueba gratis
15,47 US$/mes
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10,00 US$/mes
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20,00 US$/mes
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Prueba gratis

Funciones de Uptime Cloud Monitoring

  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes de uso
  • Métricas de rendimiento
  • Pruebas de disponibilidad
  • Registros de eventos
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas a Uptime Cloud Monitoring

Infrastructure and endpoint monitoring made easy!
Con más de 50,000 instalaciones en entornos de todo el mundo, Pandora FMS es la solución de monitorización total.
Server Manager is an enterprise Log Management, Ransomware, Access Permissions and Server Monitoring Software Tool for IT pros.
Witbe provides technologies to monitor the Quality of Experience (QoE) delivered to the End-Users of any interactive service.
Supervisión y gestión remotas (RMM), automatización de servicios profesionales (PSA) y acceso remoto: felicidad informática en un solo lugar.
PRTG es una solución única basada en Windows que mide el tráfico de red y el uso y supervisa la disponibilidad de los componentes de la red. Descubre más sobre PRTG Network Monitor
La plataforma de supervisión unificada de LogicMonitor amplía las posibilidades de las empresas sustentándolas con su tecnología.
Rely on the most widely deployed observability platform available, built on the proven Elastic Stack (also known as the ELK Stack) to c
Sumo Logic ofrece la única plataforma de analíticas automáticas de datos en tiempo real, nativa de la nube, que proporciona inteligencia continua.
iLert es una plataforma para alertas de TI, administración de guardias y supervisión del tiempo de actividad que ayuda a los equipos de DevOps a responder a los incidentes más rápidamente.
Enterprise solution for: IT Network Monitoring, Log & Data Management and IT Asset Management. Available on premise, on cloud and SaaS.
Administra fácilmente todas las actividades de tu mesa de ayuda con una solución informática de eficacia comprobada. Encontrarás todos los elementos esenciales que necesita en un solo panel. Descubre más sobre SysAid
Filtro de contenido web basado en DNS que bloquea malware, ransomware e intentos de phishing, así como también proporciona control de contenido web. Descubre más sobre WebTitan

Opiniones de Uptime Cloud Monitoring

Evaluación media

General
4,7 (35)
Facilidad de uso
4,8 (35)
Atención al cliente
4,4 (35)
Funciones
4,5 (35)
Relación calidad-precio
4,4 (35)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
80%
4
9%
3
9%
2
3%
Wes B.
Wes B.
Senior Python Developer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Reliable monitoring system, very flexible.

5,0 hace 4 años

Comentarios: I'm a solo developer/admin for an internet-based company, and so it's crucial that we are immediately aware of any outages or problems with our sites. We've been using Uptime for roughly 18 months, and it has proven to be extremely reliable in detecting any outages. Additionally, the advanced monitoring checks that are available are impressive - it can submit data to forms, observe real user sessions, verify that SSL certificates are valid, and more. I strongly recommend Uptime to anyone who relies on a steady internet presence for their business. Tremendous value for our company, and great peace of mind for myself especially, as the overseer of our operations.

Puntos a favor:

- Easy to use, very clean design - Notifies quickly of any detected outages - Reliably detects even small/brief outages - The wide variety of things that can be monitored, including APIs & multi-step pathways - Very quick to navigate through the various console pages - API access to the reports that can be integrated into internal applications - Documentation is very thorough - Monitoring checks are executed from several points around the world

Puntos en contra:

There are no cons, in my opinion. It does exactly what's advertised - and more.

Saransh K.
Full-Stack Software Developer en EE. UU.
Aprendizaje en línea, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Uptime monitoring with performance metrics that more people should know about

5,0 hace 2 años

Comentarios: Uptime monitoring is simple by nature which could lead a lot of individuals to think the choice doesn't really matter. Uptime maintains the simplicity you would expect (even in its branding) but allows a lot of complex problem-solving under the hood. This balance of easy-of-use and powerful extensibility is exactly what my team was looking for. I'm glad we stumbled across this product.

Puntos a favor:

A myriad of available notification options. This helps ensure that alerts are seen right away. We push alerts to user's phones, through our internal messaging software, and to kiosk monitors in the offices. Threat detection was an unexpected plus as well. Alerts can come from multiple locations around the globe so it can help discover regionally isolated incidents as well.

Puntos en contra:

The concept of team management and user permission management is still evolving and not quite as robust as I would prefer.

Respuesta de Uptime.com

hace 2 años

Hello Saransh, thank you for your feedback. As a user-centric organization, we take user requests very seriously. Our support team would love to hear about user permission improvements you may have. Feel free to contact our support team at support@uptime.com

Deon W.
Deon W.
Technical Analyst en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Zero African Footprint

2,0 hace 2 años

Comentarios: Loved the product. Just wish it offered a full global presence. I can recommend it if your service is not hosted on the African continent but if you not, find something else.

Puntos a favor:

I love all of it and this product would stay my first choice if it had a footprint in Africa.

Puntos en contra:

We get false downtime notifications whenever there are issues with the undersea cables linking Africa to the rest of the world. This complicates monitoring SaaS and leaves the product useless for SLA and OLA calculations.

Respuesta de Uptime.com

hace 2 años

Greetings Deon, We believe the faults attributed to your poor monitoring experience are with another monitoring provider. We have maintained a probe server in Johannesburg for some time, and are continually expanding the number of locations we cover. Are you certain that your experience was with Uptime.com?

Bryant L.
Managed Services Lead en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Uptime.com provides quality external monitoring

5,0 el año pasado

Comentarios: We predominantly use Uptime to monitor the WAN uptime and latency of edge devices we manage. Uptime.com works perfectly well for this purpose and has a robust API that allowed us to easily migrate from a prior platform. We are also able to pull various reports in different formats to provide to clients when needed. The biggest downfall is that we aren't able to provide a client with access to just their own sites so they can live monitor their connections as well.

Puntos a favor:

-Robust API -Multiple monitoring locations -Easy configuration -Useful data

Puntos en contra:

-Instead of a ping monitor showing "down" it shows as "1200ms" -No multi-tenant support

Franz M.
Franz M.
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Works great!

5,0 hace 4 años

Comentarios: Great experience. Wonderful service, powerful tool, good people.

Puntos a favor:

Lots of configurable controls. Simple to use interface that's both attractive and functional. Gets the job done right.

Puntos en contra:

It'd be nice to be able to more easily see which specific server a down report comes from. Sometimes there's just general internet network issues and I don't care if some server in Peru can't ping the site.

Respuesta de Uptime.com

hace 4 años

Thank you for reviewing our service! Appreciate the kind words. We indicate location when sending and displaying alerts. If you need assistance on this we are happy to help! Feel free to email us at support@uptime.com.