¿Qué es BigChange?

JobWatch es un sistema integral para planificar, administrar, programar y hacer un seguimiento de las operaciones de tu mano de obra móvil y transporte. Reemplaza la planificación manual y el papeleo, proporcionando una manera simple y eficiente de mantener tu oficina en total sincronización con tus equipos móviles. Ve de la cotización a la factura con una única plataforma que vincula tu parte administrativa, trabajadores móviles y clientes en perfecta armonía. No importa el tamaño o sector; JobWatch cambiará positivamente la forma en que trabajas.

¿Quién usa BigChange?

JobWatch se utiliza en más de 60 industrias, como servicio externo, climatización, plomería, transporte y logística, construcción, residuos, sector público y alquiler de equipos. Pídenos un estudio de caso en tu sector.

¿Dónde se puede implementar BigChange?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • BigChange
  • Ubicado en Leeds, RU
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Chipre, Estados Unidos, Francia, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • BigChange
  • Ubicado en Leeds, RU
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Chipre, Estados Unidos, Francia, Nueva Zelanda, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de BigChange

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BigChange

69,95 GBP/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
30,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de BigChange

  • Acceso móvil
  • Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Aplicación móvil
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de costes
  • Base de datos de empleados
  • Base de datos de subcontratistas
  • Búsqueda por número de bastidor (VIN)
  • CRM
  • Captura de firma a través de dispositivos móviles
  • Captura de imagen
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Control de inventario
  • Costes de trabajo
  • Creación de informes de incidentes
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Cumplimiento del código
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento
  • Estimaciones
  • Estimación de costes
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • GPS
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carburante
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conductores
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de control de calidad
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flota
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la seguridad
  • Gestión de modelos
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reservas
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del espacio
  • Gestión del mantenimiento
  • Historial de cliente
  • Historial de rutas
  • Historial de servicios
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Modelos de informes
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para cerrajerías
  • Para comerciales o contratistas de la industria eléctrica
  • Para empresas de climatización
  • Para empresas de control de plagas
  • Para equipos mecánicos
  • Para servicios de conserjerías
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de trabajos
  • Programación del mantenimiento
  • Prueba de entrega
  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividad de plagas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de conductores en directo
  • Seguimiento de cualificación
  • Seguimiento de entrega
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tiempo y asistencia
  • Varias ubicaciones

Alternativas a BigChange

monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Administra las fuerzas de trabajo móviles con Synchroteam, el software de gestión de servicios externos (FSM). Crea tu prueba gratis en menos de 1 minuto. Asistencia en vivo. Descubre más sobre Synchroteam
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Haulage operators with multi-vehicle fleets use Mandata TMS (formerly Manpack3) to manage their transport and logistics process.
Solarvista® LIVE is designed to be super easy to customise, work in any browser and operate with mobile apps that work offline.
Software de inteligencia comercial de Salesforce.com. Explora cualquier dato, obtén respuestas instantáneas y colabora con tu equipo.
Haz que tu pequeña empresa parezca más grande. Jobber ayuda a las empresas de servicios a domicilio a presupuestar, programar, facturar y cobrar más rápido.
Una plataforma única para todas tus necesidades de gestión de proyectos; desde presupuestos hasta hojas de horas, seguimiento de trabajos y costes, creación de informes y más.
Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
Commusoft es un software de servicio todo en uno que está diseñado para contratistas de plomería, climatización, electricidad, detección de fuego y humo y mantenimiento que tienen más de 3 técnicos.
Connect your mobile workforce, office teams and customers together in a single system for optimum visibility of your operations.
A cloud & mobile app to manage mobile workforces, providing customisable mobile forms, geo-location, compliance, and asset management.
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization

Opiniones de BigChange

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
69%
4
24%
3
4%
2
2%
1
1%
Tanya
Operations Manager
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great Product

5,0 hace 11 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Colin
Colin
Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Working with Big Change

5,0 hace 2 años

Comentarios: See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Puntos a favor:

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Puntos en contra:

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Respuesta de BigChange

hace 2 años

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model. Thank you for choosing BigChange.

Jordan
Founder en RU
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Big Change Revolutionised My Business

5,0 hace 3 años

Comentarios: I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Puntos a favor:

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Puntos en contra:

The schedule does not have dynamic scheduling

Respuesta de BigChange

hace 3 años

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this. Thank you once again for taking the time to leave a review. All the best, Team BigChange

vicky
Office Manager en RU
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Big Change - Good System once you get the hang of it but hard to learn and quite time consuming.

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: I am feeling better about it now but initially this is very hard for anyone to set up within a business that has their own job that they also need to do. The short videos take forever as you need to rewatch, then you have your test and then you have to try and Implement what you have just watched. If you forget a part of it or it doesn't make sense you have to go back to the video again. Very Hard Work and Extremely time consuming. What would be better is that everything is set up in the back office by big change and then training is provided to the customer on how to use it.

Puntos a favor:

I like the Scheduling feature once the jobs are on. Very easy to schedule and reallocate jobs when you need to. I also like the Easy Views - This is one of the most helpful sections of the system.

Puntos en contra:

Having to create a Customer site (Child Company) for every new job you get and then creating a new job especially when you may never work at that site again. would be much easier quicker and convenient if you could free type the site address in. The training side of it I have to admit is awful. It has taken me so long to get where I am now and most of that has been my time sat playing around with the system - The training videos are too fast, it skips parts out or assumes you know where exactly you are meant to go on the system to do or find something, or it says this part will be covered in another module. A guide for logging a customer - Guide for Logging a Customer Site - A Guide for inputting a job - A Guide for raising an Invoice would be so much better than trying to watch a video take notes and then try and remember how to do it, Esp as customers are expected to input and set up everything virtually within the system. MAPS - It would be helpful if it would advise how many miles away the engineer is until he reaches his destination. JOBS / INVOICES - Once the Jobs or Invoices are complete you can't amend any of the details this is very annoying as you are having to duplicate everything and then save any pictures etc and worksheets and move them over to the next one. ALSO the description you type when raising the job. If you make a spelling mistake and the Job is complete you can't correct this field - This is then on the customers Invoice.

Respuesta de BigChange

la semana pasada

Hi Vicky, Thank you so much for taking the time to leave a detailed review. I am glad that you are making use of BigChange and if you need any further help please let me know and I can have your designated Customer Success representative can help. Many thanks Ian Burgess Chief Customer Officer ian.burgess@bigchange.com 07879 698697

Ricky
MD en RU
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

1,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Puntos a favor:

nothing that most other software can deliver

Puntos en contra:

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Respuesta de BigChange

hace 3 semanas

Hi Ricky, Thanks for taking the time to leave your review. Sorry that you felt that it was difficult to get set up and integrated smoothly into BigChange. I would be interested to hear more about your feedback and would be happy to discuss this further if you wish. Kind regards Ian Burgess Chief Customer Officer 07879 698697

Charlotte
Office Manager en RU
Dispositivos médicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

5* Customer Service

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Big Change has allowed us to be more productive across the entire business. It has eliminated duplication of data management, individual staff productivity has improved greatly and problems solved a lot quicker than previous years.

Puntos a favor:

The diary management and easy to use job cards have proven successful in eliminating paper copies and has enabled us to become more sustainable and have less impact on the environment. The software itself is reliable and easy to execute to all staff and contractors.

Puntos en contra:

The search function can be slow and limiting. It is not the most intuitive.

Respuesta de BigChange

hace 3 semanas

Hi Charlotte, Thank you for your feedback. It is great to see you getting such value from BigChange and that is it helping you to become more sustainable as a business. Please do continue to provide us feedback and this can be channelled through your allocated Customer Success Manager or the RoadCrew support team. Kind regards Ian Burgess Chief Customer Officer 07879 698697