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¿Qué es ServiceTitan?

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Más de 100 000 contratistas confían en ServiceTitan, un software muy utilizado para empresas de servicios y reemplazos de climatización. ServiceTitan es el único sistema que necesitas para administrar tu negocio: planificación, distribución, servicio, ventas, marketing, inventario, nómina, acuerdos, contabilidad y otros aspectos. Supera a tus competidores y mejora el rendimiento de tu negocio en un 50 % con ServiceTitan.

¿Quién usa ServiceTitan?

Empresas de climatización, fontanería, electricidad, puertas de garaje y limpieza de chimeneas residenciales que buscan aumentar sus ingresos, optimizar su negocio, potenciar a su equipo y deleitar a sus clientes.

ServiceTitan Software - 1
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ServiceTitan

ServiceTitan

4,4 (245)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
132
3
4,1 (245)
3,8 (245)
4,1 (245)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
169,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
158
12
4,3 (821)
3,9 (821)
4,4 (821)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ServiceTitan

mHelpDesk
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de calendarios
Gestión de tickets
Service Fusion
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión de expediciones
Gestión de pedidos de trabajo
Housecall Pro
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de facturas
Programación
FieldEdge
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de expediciones
Programación
Jobber
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Facturas personalizables
Geolocación
ServiceBox
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Programación
ThermoGrid
Funcionalidades más valoradas
Gestión de expediciones
Gestión de pedidos de trabajo
Programación
SuccessWare
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de pedidos
Programación de citas
SkyBoss
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de servicios
Programación

Opiniones de ServiceTitan

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Madison
Madison
Customer Service Representative en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

The all in 1 Software for the trades

5,0 hace 9 meses

Comentarios: Overall ServiceTitan is the best. I am a huge advocate for the ServiceTitan software. I only want to see it grow even more than it already has. They are constantly improving the software!

Puntos a favor:

I love the all in one software that ServiceTitan is. It combines so many features into one convenient location. I have always felt this way since the beginning.

Puntos en contra:

ServiceTitan is a wonderful software. And I don't have anything to say that could be a con at this time. Maybe that I wish more people were using the community feature!

Respuesta de ServiceTitan

hace 8 meses

Thank you so much for leaving us this review, Madison! We appreciate how active you are in the ServiceTitan Community, and are grateful for your feedback. Please know your experience, your feedback, and your continued support are invaluable to us.

Jennifer
Director of Administrations en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Took the jump and never looked back!

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: It has been a true game changer. We experienced phenomal growth during our first two years. I don't credit Service Titan with bringing us the growyh opportunities, but Service Titan 100% allowed us to take on a much higher workload, streamloned business and allowed us to continue accepting more qork and new clients. Staying on top of the software is a full time job, the software just keeps getting better. Every quarter there are new process to devlop and new features of Service Titan that change the game, for the better. This might aound like a negative, but the customer support is great. I normally cam get answers in under 10 minutes. If there is something about the software that bothera you, Service Titan is probably working on a new update to resolve that pain point.

Puntos a favor:

Reporting makes KPIs so much easier. It is highly customizable, we are constantly finding new ways to use the software. It also encourages/forces techs to use proper work flow.

Puntos en contra:

The price point is high, so you have to really utilize the whole software. I would like the office accounts to have more abilities and that the program offered more tracking and KPIs for office staff.

Respuesta de ServiceTitan

el mes pasado

Thank you so much for this review, Jennifer! We're thrilled to hear about your experience with ServiceTitan and appreciate you taking the time to share your feedback. We know how valuable improving a businesses’ efficiency can be—and we’re working on even more tools to help supercharge office operations, too! Thank you for continuing to be our industry partner.

Dan
President en Canadá
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Do not use this company

1,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: horrible, appalling and disgusting. Do not use this company. They put our company into bankruptcy.

Puntos a favor:

Nothing. cost company hundreds of thousands of dollars

Puntos en contra:

Everything Cost company hundreds of thousands of dollars. Their software prevented our phones from ringing.

Leon
Service Manager en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

The best CRM for the trades

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Our overall experience with ServiceTitan has been really great! It is the best software by a long shot! It is pricey but you certainly get what you pay for.

Puntos a favor:

We love how easy ServiceTitan makes things on our customers. Automated text messages when a technician is on the way, ability to pay their invoice online, and fast online scheduling with real time availability makes us very simple to do business with!

Puntos en contra:

The implementation and setup is quite the process. New feature onboarding requires a lot of research and figuring out for yourself. ServiceTitan helps as much as they can but not having a dedicated account rep anymore makes this a little challenging.

Respuesta de ServiceTitan

hace 3 meses

Thank you so much for this review, Leon! We appreciate your feedback and candor. We are thrilled you find ServiceTitan easy on your customers via texts and scheduling, and will be sure to share your feedback around onboarding and new features with our product and onboarding teams.

Rivka
Manager en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Service Titan Review

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

The ability to customize many fields. Also love Knowledge Base and community which helps see what others in my industry are doing

Puntos en contra:

The customer support is a bit lacking. We keep switching CSMs which isnt' conducive but other than that it's ok.

Respuesta de ServiceTitan

hace 2 meses

Thank you so much for this review, Rivka! We are thrilled to hear you enjoy our Knowledge Base and Community resources. We appreciate the feedback about support and success and will share this with the heads of those departments.