¿Quién usa Azendoo?

Azendoo ayuda a los equipos a planificar tareas y realizar un seguimiento del trabajo en equipo. Empresas como Cisco, Coca-Cola, Intercom, Cartier y organizaciones más pequeñas confían en Azendoo para realizar su trabajo fuera de los correos electrónicos y las reuniones.

¿Qué es Azendoo?

Azendoo es una aplicación de colaboración que ayuda a los equipos a comunicarse de manera más eficiente, compartir tareas y colaborar con más facilidad.
Disponible como aplicaciones web, de escritorio y móviles. Azendoo permite a las empresas de todos los tamaños aumentar su productividad.
Azendoo alinea a tus equipos para que puedan alcanzar los mismos objetivos y realiza un seguimiento del trabajo de manera más eficiente y en tiempo real.
Ahora puedes reducir el ritmo de correos electrónicos, las reuniones aburridas y las hojas .xls ineficaces. Ahora los equipos pueden sincronizarse y ahorrar tiempo.

Información sobre Azendoo

Azendoo

https://www.azendoo.com

Fundada en 2012

Vídeo de Azendoo
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de Azendoo

Consulta los planes de precios

Azendoo no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Azendoo está disponible a partir de 7,50 US$/mes.


Precio inicial

7,50 US$/mes Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Azendoo: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Azendoo

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

Alternativas a Azendoo

Más alternativas a Azendoo

Opiniones de Azendoo

Todas las opiniones

Calificación general

4,6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,7
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,3
Relación calidad-precio 4,4

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Lesley H.
Marketing Coordinator
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 7/4/2017

"Organization for A Committee for Planning a Non Profit Fundraising Event"

Puntos a favor: • The "Facebook" style activity feed was by far everyones favorite. We could quickly catch up on what was new. The UI is clean and easy to understand. • We used the polls feature frequently too. • One BIG Pro was how implementation of Azendoo reduced the number of emails I had to manage during the event planning process. Every one could access files that would typically be an attachment to only a few people. They could get and give updates in real time and have everyone on the team informed without a single email. • The Calendar feature where we could assign tasks and due dates kept everyone on schedule and accountable. • Individual user preferences. I love that individual committee members could set their preferences for notifications • The Non-profit rate was extremely generous and made the service very affordable in a situation where budget is everything. • My Rep, Deborah was very helpful, thorough and quick to respond. • There's an APP....

Contras: My team kept posting things on the incorrect subject because they just wanted to post right into the activity feed rather than interacting with the subjects. My team voted to use this service. Only half of them did, and we voted as a team to not use it any further. I intend to use it on future projects because of how great it worked for those of us who were active users and because of how easy it was to adopt and use.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 7/4/2017
Yves B.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/1/2017

"Friendly collaborative App"

Comentarios: Looking for a tool to boost the collaborative work within the IT team, to accelerate the exchange of information and to enlarge/enrich it (quick ideas, feeling, thoughts delivered in an informal way, as it comes) and eventually get rid of the long list of emails!
I decided to launch a pilot with a few motivated members of the team (4 out of 16). We are currently progressing with the usage and our positive appreciation is increasing day by day!

Puntos a favor: Friendly tool, simple but efficient features, adapted to the daily work! Do help to gain basic productivity and free our mind for other strategic thoughts!
Nice mobile app to have all tasks/subjects on hands.
Very good support, help, and recommendations from Azendoo team, largely available!

Contras: Not so much detected for the moment, except some typing facilities missing (bold, color, bullets...) to register Activities

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/1/2017
Heather M.
restaurant owner
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/8/2017

"Above average for team communications"

Comentarios: less work communications in my text and email!

Puntos a favor: With a similar build to social media site, facebook, azendoo is somewhat easy to adopt. Azendoo keeps work communications out of my texts and emails.

Contras: The app is so different from the website. There are some bugs in the text box that occur when editing a post. They added text and paragraph formatting options, but they aren't easily accessible.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/8/2017
Alexandra C.
Front of House Manager
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/3/2018

"Overall, I find this product to serve it's function of communication software well."

Comentarios: ease of communication, having separate subjects keeps things organized.

Puntos a favor: My favorite dimension of this software is the option to communicate in both public and private on this app. I use it primarily on a desktop and find it to be thorough in design in planning what a team needs to communicate effectively.

Contras: The app for iOS does not function well nor does the mobile version. The default settings include getting an e-mail/notification every time a post is made. However, this can be modified and all of a sudden you have some space from work.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/3/2018
Jeferson C.
CEO e Founder
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 14/11/2016

"My opinion about Azendoo"

Comentarios: I started using Azendoo in my company (focusing on presentations and consulting here in Brazil) and I have noticed an increase in productivity, because Azendoo integrates well with other tools and the visual and resources stimulate the work of the team.

Puntos a favor: The tool offers many options for managing projects and tasks. It has numerous possibilities to build workflows integrating with other tools. Incredible visual and seamless synchronization between devices.

Contras: Lack of a more affordable plan for small businesses. Or startups in their initial phase.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 14/11/2016