¿Quién usa Azendoo?

Azendoo ayuda a los equipos a planificar tareas y realizar un seguimiento del trabajo en equipo. Empresas como Cisco, Coca-Cola, Intercom, Cartier y organizaciones más pequeñas confían en Azendoo para realizar su trabajo fuera de los correos electrónicos y las reuniones.

¿Qué es Azendoo?

Azendoo es una aplicación de colaboración que ayuda a los equipos a comunicarse de manera más eficiente, compartir tareas y colaborar con más facilidad.
Disponible como aplicaciones web, de escritorio y móviles. Azendoo permite a las empresas de todos los tamaños aumentar su productividad.
Azendoo alinea a tus equipos para que puedan alcanzar los mismos objetivos y realiza un seguimiento del trabajo de manera más eficiente y en tiempo real.
Ahora puedes reducir el ritmo de correos electrónicos, las reuniones aburridas y las hojas .xls ineficaces. Ahora los equipos pueden sincronizarse y ahorrar tiempo.

Información sobre Azendoo

Azendoo

https://www.azendoo.com

Fundada en 2012

Resumen de precios de Azendoo

Azendoo no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Azendoo está disponible a partir de 7,50 US$/mes.

Precio inicial

7,50 US$/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Funciones de Azendoo

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban

Opiniones de Azendoo

Mostrando 5 de 61 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Lesley H.
Marketing Coordinator
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 7/4/2017

"Organization for A Committee for Planning a Non Profit Fundraising Event"

Puntos a favor: • The "Facebook" style activity feed was by far everyones favorite. We could quickly catch up on what was new. The UI is clean and easy to understand. • We used the polls feature frequently too. • One BIG Pro was how implementation of Azendoo reduced the number of emails I had to manage during the event planning process. Every one could access files that would typically be an attachment to only a few people. They could get and give updates in real time and have everyone on the team informed without a single email. • The Calendar feature where we could assign tasks and due dates kept everyone on schedule and accountable. • Individual user preferences. I love that individual committee members could set their preferences for notifications • The Non-profit rate was extremely generous and made the service very affordable in a situation where budget is everything. • My Rep, Deborah was very helpful, thorough and quick to respond. • There's an APP....

Contras: My team kept posting things on the incorrect subject because they just wanted to post right into the activity feed rather than interacting with the subjects. My team voted to use this service. Only half of them did, and we voted as a team to not use it any further. I intend to use it on future projects because of how great it worked for those of us who were active users and because of how easy it was to adopt and use.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 7/4/2017
Yves B.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/1/2017

"Friendly collaborative App"

Comentarios: Looking for a tool to boost the collaborative work within the IT team, to accelerate the exchange of information and to enlarge/enrich it (quick ideas, feeling, thoughts delivered in an informal way, as it comes) and eventually get rid of the long list of emails!
I decided to launch a pilot with a few motivated members of the team (4 out of 16). We are currently progressing with the usage and our positive appreciation is increasing day by day!

Puntos a favor: Friendly tool, simple but efficient features, adapted to the daily work! Do help to gain basic productivity and free our mind for other strategic thoughts!
Nice mobile app to have all tasks/subjects on hands.
Very good support, help, and recommendations from Azendoo team, largely available!

Contras: Not so much detected for the moment, except some typing facilities missing (bold, color, bullets...) to register Activities

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/1/2017
Heather M.
restaurant owner
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/8/2017

"Above average for team communications"

Comentarios: less work communications in my text and email!

Puntos a favor: With a similar build to social media site, facebook, azendoo is somewhat easy to adopt. Azendoo keeps work communications out of my texts and emails.

Contras: The app is so different from the website. There are some bugs in the text box that occur when editing a post. They added text and paragraph formatting options, but they aren't easily accessible.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/8/2017
Neyda jose M.
Software Developer
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 23/1/2019

"A great option to plan any business or personal project."

Puntos a favor: It is a software with fantastic features because it allows you to integrate a large number of tools with Linkedin, Trello, Google Drive and more, it is available for any platform or web browser so we can use it from anywhere, it is extremely easy to use, it has a very nice interface, it is ideal to plan, collaborate with our team, being very advantageous because we can perform and be much more productive because among all of us we can exchange ideas, organize any project and finish it in an efficient and very short time.

Contras: If it is used from browsers it can become somewhat slow due to a bad internet connection, so downloading it would be a good option for when this occurs to avoid inconveniences.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 23/1/2019
Nate E.
Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020

"Helpful With Mixed Reviews"

Comentarios: When working on a team that doesn't have a central office this tool is especially helpful. It's hard to know what everyone is working on and to lay out multiple steps in a complex process. This tool helps everyone know what is getting worked on and what needs to be done.

Puntos a favor: At that point of our organization development we really needed a tool to help organize our efforts. Azendoo really helped us navigate the complex process of launching a nonprofit.

Contras: I personally loved adding Azendoo to our organization but not everyone felt the same. Some team members didn't like it and therefore didn't use it very often.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020