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¿Qué es Drift?

Drift es la primera y única plataforma de marketing conversacional del mundo. Los clientes utilizan Drift para proporcionar una experiencia de compra moderna a los clientes potenciales, generar clientes potenciales mejor calificados y acelerar drásticamente el ciclo de ventas. A diferencia del software tradicional de marketing y ventas que se basa en formularios, llamadas en frío e innumerables correos electrónicos de seguimiento, Drift conecta a las empresas con los visitantes del sitio web en tiempo real mediante bots e inteligencia artificial.

Comienza a usarlo gratis hoy mismo en drift.com.

¿Quién usa Drift?

Drift puede ayudar a cualquier empresa o individuo con un sitio web que quiera capturar más clientes potenciales y chatear con personas en tiempo real.

Drift Software - 1
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Drift

Drift

4,5 (195)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
154
29
4,4 (195)
4,1 (195)
4,3 (195)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
14,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
40
4,4 (2.141)
4,5 (2.141)
4,3 (2.141)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Drift

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
Pipedrive
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Intercom
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Chat y mensajería
Qualified
Funcionalidades más valoradas
Creación de test/quiz
Evaluación de habilidades
Pruebas en línea
LiveChat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Historial de transcripciones/chat
Freshchat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Historial de transcripciones/chat
Calendly
Funcionalidades más valoradas
Confirmación y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Olark
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Formulario sin conexión
Historial de transcripciones/chat
Medallia Concierge
Funcionalidades más valoradas
Chat en vivo
Creación de informes/análisis
Métricas de rendimiento

Opiniones de Drift

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
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4
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2
2%
1
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Eduardo
CMO Founder en España
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Gran opción

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

La versión gratuita es muy completa y puedes ir evolucionando a la versión de pago si lo necesitas. Fácil de instalar los widgets

Puntos en contra:

No tengo nada malo que decir, me gustaría tener más información para formarme pero lo suplen con un gran soporte directo

Respuesta de Drift

el año pasado

Hi Eduardo! Thank you for leaving a review! It's great to see that the free version is working well for you and that the widgets have been easy to work with and install. Please let us know if we can ever help with anything Drift related. --Joshua Morgan: Customer Advocacy @ Drift

Dalia
Tec. en Diseño Grafico en Paraguay
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Organizacion de datos y ventas

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

me gusta para hacer conocer mi trabajo o marca que quiero vender

Puntos en contra:

no tengo quejas actualmente, es muy util para comunitymanager

Respuesta de Drift

el año pasado

Thank you so much for taking the time to leave a review! Loving all the positives you're finding with Drift.

Rob
Rob
Content & SEO Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Expensive but awesome

5,0 hace 4 años

Comentarios: With two substantially different audiences being targeted by our business, and a general need to do a better job of quickly connecting with promising leads, we've been quite pleased so far with Drift. We've already had several great opportunities arise thanks to the tool, and still have a large number of new bots to roll out, plus refinements to make based on our learnings from using the tool. As a supplement to our other inbound marketing efforts, I foresee chat through Drift being a substantial asset for a long while to come.

Puntos a favor:

With Drift, you can create customized chat experiences for users based on all sorts of criteria - the page they're on, the number of times they've visited, the channel they used to get to your site - and to target specific businesses with targeted messaging. Building the chat flows (Drift calls them "Playbooks") is generally quite easy, allowing you to quickly build out new bots once you get a hang of the platform. Drift also includes support chat built right into the product, meaning every time I get stuck, I'm able to reach out and get a hand from one of their product experts right away.

Puntos en contra:

We haven't been using Drift for that long, and there have already been a number of instances where I or one of the other users in the company have attempted to do something that seems obvious, only to find out the tool doesn't allow us to do so. We're always told that a feature request has been submitted, but there's no way to know how long it will take before we get whatever little tweak we're looking for in order to provide a smoother, more pleasant chat experience on our site.

Respuesta de Drift

hace 4 años

Hi Rob, Thanks for taking the time to share all of this detail. It's really helpful. Our feature request process is something we're improving this quarter, I agree this has not been the best experience to date. Thanks again for sharing, and if we can be helpful to you with you 2020 plans, please let us know how we can support you! All the best - Julie Hogan, VP - Customer Experience

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Drift-The new way of conversational marketing!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall I can say we are satisfied with their services. It ultimately filters genuine leads from the universal traffic on the website and that too with high buying intent. Chat bot, Playbooks, Analytics and Integrations are just icing on the cake.

Puntos a favor:

-Playbooks- Setting up of chat bot and customizing it based on the page and target market becomes very easy with drift's playbook feature. You can very easily set up chat bot and start receiving genuine leads. -Analytics and Integrations- The deep analysis of the tool always keeps you on your toes and helps in pointing out various scope for improvement. You can also measure the efficiency of your chat agents as well. Also, it provides integration with your marketing CRM as well for lead handling purpose. -Customer Service- You are facing any issue with drift? Do not worry. Customer service is just a chat ping away. They are always attentive and help you proactively

Puntos en contra:

-Price- This was the main concern while evaluating various chat tools. Drift is follows a premium pricing which might not make it suitable for Small businesses. -No Forms- Drift takes pride on omitting the forms from the chat and enabling their conversational way of marketing. I think, they should make that optional. They should forms as well. -They should also have a feature in which chat transcripts can be emailed as well.

Respuesta de Drift

hace 3 años

Hi there, Thanks for taking the time to write such a thoughtful review for Drift! It sounds like you're having a great experience on the product and we're thrilled to hear it. We'll absolutely take your feedback into account and hope you continue to provide us feature suggestions in the future. - Sarah Haberman, Senior Customer Advocacy Manager

Jessica
IT Specialist en EE. UU.
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Gets the Job Done

4,0 hace 2 meses

Comentarios: Over the experience has been middle of the line. We have been considering other applications due to Drift being pretty expensive for what it offers. There are other applications out there that offer a lot more functionality in the chat flow.

Puntos a favor:

I really like that is it easy to navigate. There are not a lot of places you need to go looking around to figure out what you need to do in order to change or update the flow of something.

Puntos en contra:

Their customer support is not great. They do not really offer any assistance when it comes to setup, or help with any of the technical processes or procedures. When we first started using this application we were unfamiliar with the targeting, and it would have been beneficial to have someone assist us with that.