HelpdeskEddy

Por Eddy Soft

5 / 5 2 reseñas
HelpdeskEddy

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

The ideal solution for businesses of all sizes. Top level flexibility and bespoke configuration for every customer.

Valoración media

2 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $10/mes
  • Detalles de precios £8 per agent per month
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Eddy Soft
  • https://helpdeskeddy.com
  • Fundada en 2005

Sobre HelpdeskEddy

An efficient web-based system of customer service with live chat and mobile integration included in all versions.

Funciones de HelpdeskEddy

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes

Productos sugeridos

Las reseñas más útiles de HelpdeskEddy

Helps to keep our flow of documents in an absolute order!

Traducir con Google Revisado el 5/4/2017
Kaspars L.
Director / Owner
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I organize and conduct events. In principle, I would have had enough of regular e-mail and a mobile phone, but I really like to look more professional.
When my clients receive an immediate response instead of waiting, with a unique number of their request it looks like a recurrence to a serious business! In addition, if anyone has any claims or complaints, they can use a specially designated e-mail address, which is connected to the same system. In spite of the fact that my company employs only two people and we receive a maximum of 20 letters a week, the system has already proved its efficiency and helps to keep our flow of documents in an absolute order!

Puntos a favor: Sometimes it's interesting to see different types of reports - you can see what kinds of services we have in order, and where the service quality could be improved!

Everything is much simpler now

Traducir con Google Revisado el 5/4/2017
Agata D.
Owner
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: My system administrator recommended me this program. I have a very small traffic of inquiries from customers and basically the usual email was enough. The main problem with using regular email - I could not effectively track customer inquiries and there was no analysis capability. With a professional system, everything is much simpler now. In addition, I really like the mobile version. I do not use chat - I don't have enough employees.

Puntos a favor: I can safely recommend Helpdeskeddy to any small business owner.

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