¿Quién usa Crisp?

Más de 100 000 empresas están utilizando Crisp para hablar con sus clientes, aumentar la conversión y la satisfacción del cliente.

¿Qué es Crisp?

Crea tu plataforma multicanal de clientes a través de Crisp y comienza a comunicarte con tus clientes sin problemas.
Con la bandeja de entrada de equipos, Crisp te permite chatear con tus clientes y simplificar las cosas para las empresas ocupadas.
A través de una amplia gama de características, se simplifica la forma en la que ayudas a tus clientes a alcanzar sus objetivos mediante la automatización de muchas cosas.

Información sobre Crisp

Crisp

https://crisp.chat/en

Fundada en 2015

Crisp Software - 1
Crisp Software - 2
Crisp Software - 3
Crisp Software - 4
Crisp Software - 5
Vídeo de Crisp
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Precio inicial

25,00 US$/mes
15,00 US$/mes
15,00 US$/mes
No disponible

Versión gratuita

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Versión gratuita No
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Crisp: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Crisp

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis en tiempo real
  • Automatización de email
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Conversaciones en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de clientes potenciales
  • Encuestas y comentarios
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de modelos
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Mensajería SMS
  • Mensajería individualizada
  • Mensajes en grupo
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Programación de citas
  • Pruebas A/B
  • Recomendaciones de productos
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de la participación
  • Supervisión en tiempo real
  • Traspaso a agente
  • Varios idiomas

Lista completa de Herramientas de marketing conversacional

  • @menciones
  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Firma electrónica
  • Gestión de archivos
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de huso horario
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguridad SSL
  • Softphone
  • Supervisión
  • Supervisión de la actividad de los empleados
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para teletrabajo

  • @menciones
  • API
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
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  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
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  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tickets de soporte
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de cliente
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Programación de tareas
  • Registro único
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de chat en directo

  • API
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Formularios personalizables
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Macros y modelos de respuestas
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Supervisión
  • Supervisión de redes

Lista completa de Software de help desk

Alternativas a Crisp

Más alternativas a Crisp

Opiniones de Crisp

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,6
Atención al cliente 4,5
Funcionalidades 4,5
Relación calidad-precio 4,6

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Viktor N.
CEO
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2019

"Great live chat system, even better help docs"

Comentarios: Overall Crisp is an excellent platform, especially for what they charge. Their pricing is one of the things that attracted me to their platform, in addition to all the features. It makes communication easier, especially since it integrates several channels into one platform. Allows us to reply quickly, in many cases, instantly. They just need to fix never-ending conversations, and I'll be 100% happy.

Ventajas: Crisp is an excellent live chat and communication tool for support and sales. It's easy to use, has a mobile app that I use to reply to queries, and it also integrates other platforms like Twitter DMs, Telegraph, Line. We use Twitter DMs often as prospects and clients tend to DM us sometimes. In addition to chat itself, I really do like their help docs solution (knowledge base). It's very easy to manage, has very nice and clean design, and offers really good JS SDK for integrating with your website/apps. It's nice to be able to display articles in modal on our website.

Desventajas: My biggest issue with Crisp are never ending conversations. There's no way to have separate conversations with the same customer, old conversations get dragged into new conversations. It really needs a way to keep conversations separate, similar to other platforms like Intercom. For example, it sends out chat transcript after an hour of inactivity in chat. Problem is, that transcript might use subject line from an older conversation and/or include older conversation in the transcript. When I chat with Crisp's support and experience platform as a customer, those things are a bit annoying. Not a deal-breaker, but it definitely needs to be fixed.

Respuesta de proveedores

por Crisp el 2/5/2019

Thank you for this nice review :) We will try to improve the feature you are talking about !

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2019
Simon H.
Director
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/12/2020

"Really great product"

Comentarios: I am using Crisp for all customer support and queries via website chat and incoming emails. I am also using the Helpdesk for my knowledge base. I have been using Zendesk for quite a while and have also tried Intercom but for my purpose Crisp definitely is the best by far. Those others have their place but for myself, as a small company Crisp is really outstanding in what it does. It is also less than half the cost. The automated bot is fairly easy to configure and a more advanced automated bot with workflow is also available. I am on the most expensive "unlimited" plan and find it very good value for money.

Ventajas: Very easy to use and friendly user interface. Much more intuitive to configure compared to others.

Desventajas: It would be nice if the offline app could "remember" the helpdesk articles when offline so they can be quoted in message replies that are composed offline. I am regularly away from data connection and so I receive new messages while connected then often have to compose my reply while away from connection... to be able to quote helpdesk and message shortcuts while offline would be nice.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/12/2020
Martin A.
COO
Comercio minorista, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019

"Fraud for the user"

Comentarios: We started our service August of 2018. We wanted to integrate with our Shopify store. They promised us that the integration would be done within 1 month and that we should upgrade to the pro plan for that integration and the new version which they called V3 - VERY long story short - they continued lying to us for 1.3 years! They said the upgrade would come in Dec, then Jan, then March, then end of summer, then month by month week by week. when we asked to see the beta - they told us they would not be doing the shopify integration (THE ENTIRE REASON WE STUCK WITH THEM). This is fraud and we are currently taking them to court regarding this. I dont want to come off bitter - however I highly suggest going with another company that is more reputable. Then they gave me attitude , smiley faces when we were upset about the lying. But our attorney stated we have basis to take them to court because of this , apparently they have been doing this to many users. Class action suit - I dunno, I would think that they would care more about fraud... but I am sure in the end they will.

Ventajas: The software was extremely glitchy - both on the phone as well as the desktop. The "magic browse" literally never works - although they use it as a very large upsel. The support was terrible and they defrauded us as will for an entire year.

Desventajas: Notifications do not go away, you have to redownload all the time, extremely glitchy poor service and is not user friendly. If you are looking for a chat software - I highly suggest going with someone more stable such as intercom , Gorgias, or another one with excellent reviews.

Respuesta de proveedores

por Crisp el 23/10/2019

Hey there,
I can understand how frustrated you can be regarding the absence of your desired feature. It's not a reason to degrade our image. Our software works really properly and all the other reviews are here to prove it.
The support has never defrauded you, we delayed the released of your feature that may come someday. We never forced you to stay with our product (that you've been using for more than a year).
Sorry that you feel disappointed.
Regards,
Crisp team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019
Daniel S.
Technical Support Director
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019

"Good solid website chat app"

Comentarios: We have 3 different websites that all use Crisp, and it allows us to very quickly switch between the sites and continue multiple chats at the same time among sites. We operate during regular business hours and so do not respond to chats outside of those hours. It would be great if we couldn't control a little more what the chat icon did (or if it even appeared) when outside those hours, but we currently use the bot to let people know we are unavailable and to leave us a message. With the smartphone apps, we can reply to chats even when we are away from our desks. We also have a robust helpdesk, which is part of the Unlimited plan.

Ventajas: Simple but very powerful.
It is quite customizable, and there are a ton of plug-ins. One of the most useful is the auto-translate feature, which allows both sides to type in a different language, and it automatically translates for you.
The Visitor map shows us information on where our clients our, to help direct them to the correct site, and the magic browse can let us see how they interact with the site if there is an issue.
The built in helpdesk is great.
The bot, while still a little bit buggy for more complicated things, is immensely helpful.

Desventajas: We found it more difficult than we thought it should have been to have an auto message saying we are closed. It would be nice to have the option to disable chat and/or redirect them to the helpdesk when outside of business hours.
I had initially created a large bot that would try to answer the 5 most common questions we got by funneling the customer through certain questions, but then found there was no way to have it repeat the sequence. To get around this, I ended up creating 2 identical sub routines off of the first main one which checked for the time and day to determine if we were closed. This is where is became buggy, because sometimes it would work, and sometimes it wouldn't respond.
I ended up just dumping all of that and setting a generic "we're closed, leave us your info" message and it has been fine.
The only other complaint is that sometimes the phone app doesn't alert you right away to a message. I've gotten notifications 8 hours late in some cases, though this is rare.

Respuesta de proveedores

por Crisp el 14/10/2019

Thank you for your nice review :)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/10/2019
Katherine K.
Administrator
Redacción y edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020

"Amazing Customer Service and a Great Chat App"

Comentarios: Crisp chat has totally replaced our other chat program for my startup at a very fair price. Their set up was a breeze, according to our Marketer, and I personally think their customer support is excellent. You have the ability to add gifs and customize the chat to whatever degree you want. It has really been good for us!

Ventajas: They are very fair about pricing and their customer support is amazing. I had an issue with a duplicate account being created, and their support not only walked me through the problem and helped me solve it, but they also were super nice and friendly and made the whole experience lovely. Plus, their docs are amazing and very helpful!

Desventajas: The only problem I had was an accidental duplicate site being created. When I signed up it sent me to what seemed like the correct site, but was actually a copy of ours. This was fixed very quickly though!

Respuesta de proveedores

por Crisp el 14/2/2020

Thank you very much for that nice feedback !

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020