Tasker

Tasker

Por 7Sprints

¿Quién usa Tasker?

Seguridad Servicio y reparación Mantenimiento del edificio Climatización Ventas

¿Qué es Tasker?

Hecho para PYMES con una fuerza de trabajo móvil, conecta a los empleados de tu oficina (administra el proceso a través del portal web) con un representante de la fuerza de campo en tiempo real (que utiliza una aplicación nativa personalizada en su dispositivo Android).

Esta configuración brinda la oportunidad de asignar efectivamente tareas, realizarlas con éxito y controlar el proceso de manera efectiva.

Todas las funciones son totalmente GRATIS por tiempo ilimitado hasta 3 usuarios.

Información sobre Tasker

7Sprints

http://www.taskertools.com

Fundada en 2014

Resumen de precios de Tasker

Tasker dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Tasker está disponible a partir de 20,00 US$/mes.

Precio inicial

20,00 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Tasker

Software de asignación de personal
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Control de inventario
Enrutamiento
Facturación
Gestión de contratos
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Gestión de técnicos
Portal de autoservicio
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Control de inventario
Enrutamiento
Facturación
Gestión de expediciones
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Gestión de técnicos
Presupuestos y estimaciones
Programación
Programación del mantenimiento
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Base de datos de contactos
Cobro de pagos en el terreno
Enrutamiento
Facturación
Firma electrónica
Gestión de contratos
Gestión de expediciones
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos de trabajo
Presupuestos y estimaciones
Programación
Seguimiento de tiempo en línea
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de técnicos
Mantenimiento predictivo
Mantenimiento preventivo
Programación
Seguimiento de activos
Seguimiento del historial de servicios
Control de inventario
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Programación del mantenimiento
Seguimiento de equipos
Seguimiento de garantías
Aplicación móvil
Base de datos de clientes
Enrutamiento
Facturación
Gestión de expediciones
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de trabajos
Gestión de técnicos
Presupuestos y estimaciones
Programación
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Facturación
Gestión de inspecciones
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de técnicos
Mantenimiento predictivo
Mantenimiento preventivo
Programación del mantenimiento
Propiedades comerciales
Propiedades residenciales
Seguimiento de activos
Seguimiento del historial de servicios

Opiniones de Tasker

Mostrando 4 de 4 opiniones

General
5/5
Facilidad de uso
5/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,8/5
Kestutis A.
Service Manager
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2017

"In the space of the first half year, we saved over 20 000 Eur and 600 hours"

Comentarios: Saved 20 000 Eur and 600 hours at first half a year.

Puntos a favor: Time saving: The distribution of work has become more efficient and faster. All information about customer orders is stored in one place, and it is possible to clearly see the work status without having to call and ask. Moreover, customers can immediately be provided with answers about the progress of work. And with access to the system, the customers themselves can monitor progress and view reports. By filling out the forms in e-format, our mechanics save time. There is no need for any photos taken to be additionally forwarded or for documents to be delivered to the office; they are automatically stored in the system. Finally, it is no longer necessary to decipher what is written on paper forms. Money: Since we sell our work and services, saving time means we can earn more. Adding up the work of mechanics, workshop managers, and service assistant to the calculation, we save about 10% of working time. Additional hours for work turn into additional work, revenue and profits for the company. In the space of first half a year, we saved over 20,000 euros, eliminated work backlogs, and minimised problematic situations by using TASKER. The savings total about 600 working hours during that time.

Contras: Some small bugs appeared and few features were missing, but bugs were solved quite quickly and features were added with custom development.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/6/2017
Agne G.
CEO
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/2/2019

"Not stepping forward without a Tasker task"

Comentarios: All in all, Tasker business management system helps us work more smoothly, effectively and transparently.

Puntos a favor: This is the principle that we follow when delegating and performing requests of our clients. First of all, we find it very convenient that our technicians receive task assignments in real-time, with attached descriptions that are detailed as well as formed in a precise and clear manner.
After having performed the task or having detected the fault, they not only describe the work that has been done in writing but also attach photos, which helps us avoid any misunderstandings when we communicate with clients.
Second, using this solution we track our efficiency as it enables us to calculate how many hours our workers spend at clients’ premises. This gives us an opportunity not only to evaluate the costs of our services but also to motivate the best employees. In addition to that, we no longer need to deal with paper acts – instead, we use e-documents, which we can review and forward to our client in a simplified manner.
We can see all tasks in one place, filter, analyze them, and plan which engineer was / is / will be busy and how busy in the future.

Contras: Actually none. It's moving forward and delivering additional value each year.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/2/2019
Dovile R.
Service Coordinator
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2018

"The system helps to quickly and efficiently plan and assign tasks to remote mobile service support"

Puntos a favor: Alwark is known for its prompt and professional service. Our mobile repair service is constantly expanding, and to ensure the highest standards of services, we are constantly improving our processes. We have implemented TASKER to manage our service desk operations more effectively. The system helps to quickly and efficiently plan and assign tasks to remote mobile service support. We get real-time information about on-going and completed work, faults covered by warranty, and customer reviews across the entire country, so we can promptly and efficiently organise delivery of spare parts from our warehouses and order them from manufacturers. All information is immediately systematised into the service database and becomes the maintenance logbook for each machine. This helps us not only to quickly identify the possible causes of failure, but also to plan preventive maintenance work and regular technical maintenance. All this saves time and money for us and for our customers.

Contras: Custom development and/or custom integrations sometimes is still needed, but was always solved professionally.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2018
Sigita M.
Project manager
Servicios medioambientales, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/3/2018

"Customers are satisfied with improved quality of our service and reduced paperwork"

Puntos a favor: Saves employees time and serves more customers - we wanted to make it easier for drivers across the country to work, serving factories, supermarkets, schools and kindergartens. Now employees are using their time more efficiently - they spend it for customer service, not for the paperwork. Also by optimizing routing we can serve more customers on a daily basis. We always trying to complete our client's task as soon as possible. Even those which was not scheduled at the beginning of the day could be now started on the fly. We already received a lot of praise: customers are satisfied with the quality of our service and reduced paperwork. Positive changes were received from officials of the State Tax Inspectorate and the State Food and Veterinary Service who are checking drivers on the road. All of the required documentation is displayed on the employee's smartphone screen in TASKER application.

Contras: Maybe not the cheapest solution in the market and there are only Android version of application (no iOS version)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/3/2018