¿Quién usa FixMe.IT?

Profesionales de TI de empresas de todos los tamaños y de industrias diversas.

¿Qué es FixMe.IT?

La aplicación de accesso remoto diseñada para brindar soporte instantáneo a clientes ubicados en cualquier parte del mundo. A partir de solo €23 por mes FixMe.IT ofrece gestión de múltiples sesiones, soporte ilimitado de dispositivos atendidos y accesso hasta 150 computadores desatendidos. Otras características incluyen personalización de marca, navegación entre múltiples monitores, compartimiento de pantalla, transferencia de archivos, grabación de sesiones remotas, chat de texto y mucho más.

Información sobre FixMe.IT

Techinline

https://www.techinline.com

Fundada en 2007

Resumen de precios de FixMe.IT

FixMe.IT está disponible a partir de 23,00 €/mes. FixMe.IT no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de FixMe.IT a continuación.

Precio inicial

23,00 €/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de FixMe.IT

Software de asistencia remota
Chat en tiempo real
Encuestas y comentarios
Grabación de la sesión
Herramientas de diagnóstico
Transferencia de la sesión
Uso compartido de archivos
Uso compartido de la pantalla

Opiniones de FixMe.IT

Mostrando 5 de 328 opiniones

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.7/5
R. curtis M.
System Analyst
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2018

"Best Remote Access Software Available"

Comentarios: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Puntos a favor: The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Contras: If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2018
Michael D.
owner
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2020

"Long time user"

Comentarios: I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Puntos a favor: Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Contras: No Apple support, no multi user support.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2020
Rob E.
President
Redes informáticas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2020

"Simple and easy to use "

Comentarios: This service is just plain easy to use and works everytime...

Puntos a favor: I currently use Logmein and FixMe.IT and for the price FixMe.IT is easy to use and works as it should.
you can set up unattended access.
we have a link on our website to direct our clients to use when we need access that is not setup as unattended.

Contras: Only Windows based computers
we can not access Apple computers

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2020
Alex R.
IT Manager
Relaciones gubernamentales, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/1/2020

"Great bang for the buck!"

Comentarios: I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Puntos a favor: Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Contras: Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/1/2020
Thomas B.
Ceo
Redes informáticas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017

"It's hard to knock the product as it is but it's just ok"

Comentarios: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Puntos a favor: On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Contras: No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!
Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Respuesta de proveedores

por Techinline el 7/11/2017

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017