¿Qué es SpinOffice?

Mantente conectado con tus contactos comerciales, colabora como un equipo y visualiza tus clientes, clientes potenciales y otras partes interesadas junto con todas sus comunicaciones, actividades, documentos y archivos en una base de datos compartida.

¿Quién usa SpinOffice?

Cualquier negocio en crecimiento que necesite una base de datos confiable y compartida para toda la información relacionada con el cliente.

¿Dónde se puede implementar SpinOffice?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Mulberry Garden B.V.
  • Ubicado en The Hague, Países Bajos
  • Fundada en 1999

Asistencia de SpinOffice

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Alemania, Angola, Arabia Saudí, Argelia y otros 143

Idiomas

alemán, danés, francés, inglés, italiano y otros 3

Precios de SpinOffice

Precio inicial:

27,50 €/mes
  • Sí, ofrece una versión gratuita

SpinOffice dispone de una versión gratuita. La versión de pago de SpinOffice está disponible a partir de 27,50 €/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Mulberry Garden B.V.
  • Ubicado en The Hague, Países Bajos
  • Fundada en 1999

Asistencia de SpinOffice

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Alemania, Angola, Arabia Saudí, Argelia y otros 143

Idiomas

alemán, danés, francés, inglés, italiano y otros 3

Imágenes y vídeos de SpinOffice

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Vídeo de SpinOffice
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Funciones de SpinOffice

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de contactos
  • Cualificación de leads
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Panel de actividades
  • Para dispositivos Mac
  • Presupuestos y estimaciones
  • Segmentación

Alternativas a SpinOffice

Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes.
HubSpot CRM es el CRM 100 % gratuito, flexible e intuitivo que encantará a tu equipo de ventas. Descubre más sobre HubSpot CRM
Recomendado para empresas pequeñas y medianas, monday sales CRM es un CRM sin código totalmente personalizable que centraliza las ventas y la comunicación con el cliente. Descubre más sobre monday sales CRM
Efficy es conocido como el CRM más flexible de Europa. Presenta una gestión totalmente personalizable, consiguiendo así crecer tu empresa. Descubre más sobre Efficy CRM
Aumente la productividad de su empresa automatizando los procesos empresariales de 360 grados en una única plataforma CRM con un núcleo BPM.
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos.
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa.
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.

Opiniones de SpinOffice

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
71%
4
24%
3
6%
Richard Allen
Richard Allen
Artistic Director/Conductor en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Outstanding Customer Service

5,0 hace 4 años

Comentarios: I could not be happier. I am using Spin Office to assist members of our board of directors (we are a non-profit) in fundraising activities. The customer service from HQ is outstanding. I have spoken on the phone, used chat, and e-mail to cover a few initial issues related to start up, tweaks, really, and received a thorough training via phone. They are committed to getting their product up and running flawlessly, because they understand how important the tool is to organizations like ours. I could not be happier.

Puntos a favor:

It was easy to set up. It had a place to include process notes on clients, even photos. Each client was really a snap to set up. I got my entire CRM up and running in a few hours. There are a LOT of features that we are not using presently, which may make our work easier in the future as we grow. Meanwhile, those features do not stand in the way of our current usage.

Puntos en contra:

None. I could not be happier. They are committed to success.

Respuesta de Mulberry Garden B.V.

hace 4 años

Thank you for your feedback, Richard!

Trevor
Director en Australia
Suministros y equipo para empresas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Contact Management

5,0 hace 5 meses

Comentarios: We have been using SpinOffice for over 5 years and it has met or exceeded our expectations.

Puntos a favor:

We chose this software as we needed a central repository of all email contacts with customers / prospects / suppliers and staff that was accessible to all users. We are a small staff that needs access to the history of correspondence.

Puntos en contra:

As we are in a timezone very different from Europe we sometimes wait a day for support email responses.

Trond
Trond
General Manager en Noruega
Usuario de Linkedin verificado
Energías renovables y medio ambiente, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Spinoffice is a typical small business CRM system

3,0 hace 3 años

Comentarios: Overall the system worked ok for me in the time I used it as my main CRM system, but when I started discovering its flaws things started getting difficult. In the aftermath I regret choosing the Spinoffice as my system mostly because I am not in charge of my data and they dont help me transfer data to me.

Puntos a favor:

The system is easy to use and somewhat intuitive to learn.

Puntos en contra:

Spinoffice have big limitation in a typical BtoB type of sales. Its not possible to organize contacts in more than one level up. The only way around this is to make a normal relation between them, but if you have many contacts this will become very unorganized. Also when I said I will stop using it there is no way to transfer data to a new system, and the system turn very slow if you want to maintain the data acquired into Spinoffice. The only way is to manually transfer the data, in 2019???? Not satisfactory and dangerous for most businesses.

Paul
Paul
Owner en RU
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

What fantastic software package

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

The way it links everything together! So simple to find anything, your emails all in one pace, along with your contacts, your tasks, a gorgeous Kanban board for planning your time. All in all its fa bulls!

Puntos en contra:

In general no. The software works just as it says on the box. I would like the IOS applications to be a little more refined perhaps, but that's not a major when you have a brilliant application like this on the Mac.

Respuesta de Mulberry Garden B.V.

hace 2 años

Thanks, Paul!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Perfect for our small business

5,0 hace 4 años

Comentarios: Customer support is excellent and we were able to migrate a number of operational spreadsheets into one place. Having this CRM has enabled us to put the majority of customer/supplier data in on place and saved lots of time managing our day-to-day operations. The cost of the licences, although already low, are more than offset by the improved efficiencies.

Puntos a favor:

I like the fact that you can customise the fields to make them relevant to our needs. Integrated SMS is very useful for texting simple confirmation messages, and the mail merge is very simple, with user templates very easy to set up. The calendar function allows us to book and easily view delegates for our training courses. Also, the viewing screens are very clean and clear , and we have the system set up so that delegates, contacts, suppliers etc screens are different colours - a small detail but a nice touch.

Puntos en contra:

The reports are perfectly usable but the column titles don't always replicate the user-defined fields. It's not a huge issue as we know what the data in each column means.