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¿Qué es SpinOffice?

Mantente conectado con tus contactos comerciales, colabora como un equipo y visualiza tus clientes, clientes potenciales y otras partes interesadas junto con todas sus comunicaciones, actividades, documentos y archivos en una base de datos compartida.

¿Quién usa SpinOffice?

Cualquier negocio en crecimiento que necesite una base de datos confiable y compartida para toda la información relacionada con el cliente.

SpinOffice Software - 1
SpinOffice Software - 2
SpinOffice Software - 3
SpinOffice Software - 4
SpinOffice Software - 5

¿Tienes dudas sobre SpinOffice? Compara con una alternativa popular

SpinOffice

SpinOffice

4,5 (30)
32,50 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
51
9
4,5 (30)
4,6 (30)
4,8 (30)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
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Funcionalidades más valoradas
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Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Seguimiento de interacciones
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Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
CRM
Gestión de contactos
Pipeliner CRM
Funcionalidades más valoradas
Captura de clientes potenciales
Gestión de clientes potenciales
Gestión del pipeline de ventas
Accelo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Varios proyectos

Opiniones de SpinOffice

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
57%
4
40%
3
3%
Luca
Luca
Titolare en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A fantastic aid to your daily work

5,0 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

With SpinOffice I can better organize my daily work. I have all the information relating to my customers simply one click away! Files, emails, appointments, tasks, etc. Everything excellently organised.

Puntos en contra:

I would like direct integration with WhatsApp, an application often used by my customers. But I'm sure it will be added by the development team soon!

Respuesta de Mulberry Garden B.V.

la semana pasada

Hi Luca, Thank you very much for your review. We do have an integration with WhatsApp Business, via the MessageBird platform. I will send you the integration details!

Trevor
Director en Australia
Suministros y equipo para empresas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Contact Management

5,0 el año pasado

Comentarios: We have been using SpinOffice for over 5 years and it has met or exceeded our expectations.

Puntos a favor:

We chose this software as we needed a central repository of all email contacts with customers / prospects / suppliers and staff that was accessible to all users. We are a small staff that needs access to the history of correspondence.

Puntos en contra:

As we are in a timezone very different from Europe we sometimes wait a day for support email responses.

Trond
Trond
General Manager en Noruega
Usuario de Linkedin verificado
Energías renovables y medio ambiente, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Spinoffice is a typical small business CRM system

3,0 hace 4 años

Comentarios: Overall the system worked ok for me in the time I used it as my main CRM system, but when I started discovering its flaws things started getting difficult. In the aftermath I regret choosing the Spinoffice as my system mostly because I am not in charge of my data and they dont help me transfer data to me.

Puntos a favor:

The system is easy to use and somewhat intuitive to learn.

Puntos en contra:

Spinoffice have big limitation in a typical BtoB type of sales. Its not possible to organize contacts in more than one level up. The only way around this is to make a normal relation between them, but if you have many contacts this will become very unorganized. Also when I said I will stop using it there is no way to transfer data to a new system, and the system turn very slow if you want to maintain the data acquired into Spinoffice. The only way is to manually transfer the data, in 2019???? Not satisfactory and dangerous for most businesses.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Perfect for our small business

5,0 hace 5 años

Comentarios: Customer support is excellent and we were able to migrate a number of operational spreadsheets into one place. Having this CRM has enabled us to put the majority of customer/supplier data in on place and saved lots of time managing our day-to-day operations. The cost of the licences, although already low, are more than offset by the improved efficiencies.

Puntos a favor:

I like the fact that you can customise the fields to make them relevant to our needs. Integrated SMS is very useful for texting simple confirmation messages, and the mail merge is very simple, with user templates very easy to set up. The calendar function allows us to book and easily view delegates for our training courses. Also, the viewing screens are very clean and clear , and we have the system set up so that delegates, contacts, suppliers etc screens are different colours - a small detail but a nice touch.

Puntos en contra:

The reports are perfectly usable but the column titles don't always replicate the user-defined fields. It's not a huge issue as we know what the data in each column means.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

An easy to use, customisable CRM system

5,0 hace 6 años

Comentarios: Very good. It fits our needs perfectly, has paid for itself in saved time an effort and, most importantly, the customer service has been excellent.

Puntos a favor:

It's customisable so we were able to take the basic product and make its fields and functions fit our business needs. It has integrated email, SMS and letters and we were able to build our own letter templates and a simple mail merge function pulls all of the key information into the letters which saves us time and effort. For us as a small training company it fits our needs perfectly and we can adapt it as we go along. We can also create separate client types such as customers, suppliers etc and have them distinct from each other within the system and, if we do have issues, the customer support has always been quick and effective.

Puntos en contra:

It is simple to use, but once you have changed the names of the fields they don't always show under their new names when selecting those fields to run reports. This is minor as familiarity helps adjustment but initially it was an issue.

Respuesta de Mulberry Garden B.V.

hace 6 años

Thank you for sharing your experiences!