¿Quién utiliza este software?

HubSpot CRM es ideal para pequeñas y medianas empresas (entre 10 y 200 empleados) que están limitadas por hojas de cálculo, pero que no necesitan muchas de las características avanzadas de los complejos sistemas CRM empresariales.

Valoración media

1446 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Características 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • HubSpot
  • http://www.hubspot.com/
  • Fundada en 2006

About HubSpot CRM

Ideal para empresas que tienen entre 10 y 1000 empleados. Adéntrate en el siglo XXI con HubSpot CRM, un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) que es fácil de usar, elimina el trabajo manual y realmente ayuda a tu equipo de ventas a vender. Es gratis y puedes comenzar a usarlo ahora mismo. HubSpot CRM permite mantener todos los contactos en una base de datos centralizada y personalizable, registra automáticamente cada interacción y recorre continuamente Internet, haciendo un seguimiento de más de 13 millones de empresas (y en crecimiento).

Funciones de HubSpot CRM

  • Gestión de contratos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de ventas
  • Gestión del tiempo
  • Previsión
  • Programación
  • Seguimiento de clientes
  • Análisis de atención al cliente
  • Búsqueda
  • Catalogación y categorización
  • Chat en vivo
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Gestión del conocimiento
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de asistencia al cliente
  • Asistencia al cliente
  • Automatización de marketing
  • Catálogo de productos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de listas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del territorio
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Alertas de cuenta
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de marketing
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hogares
  • Seguimiento de la influencia
  • Tareas del equipo
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Herramientas de prospección
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Las reseñas más útiles sobre HubSpot CRM

HubSpot CRM its Free, Easy to Use and that makes it Extremely Useful

Traducir con Google Revisado el 7/11/2018
Javier Sánchez
Account and Project Manager
Sinergyz
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
3 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: I've used several instances of HubSpot CRM in jobs at different corporations as well as help set the CRM to a few clients in the past. The fact that it is Free and extremely easy to use has motivated me to recommend it to many friends, from the smallest individual contractors and freelancers to actually large companies.

Puntos a favor: My favorite aspect of HubSpot CRM is the ability to track all activities and link it to other documents. This aspect combined with how quick and easy is to set a reminder for a follow-up call or email, helps me guarantee success with prospects and customers.
The second best aspect, in my opinion, it’s the integration with the HubSpot marketing platform, since I can easily see the workflows that a potential client has had, the downloads that he has made and when he has made interactions in my websites.
But I know that for many people the fact that it is Free and that it connects to many 3rd party Apps, is it most important selling point. Though personally I’ve only connected it to WordPress websites and some Email Marketing platforms.
Lastly, something that I don’t see people talk a lot about, is that the sales pipelines helps close more deals with less work, as it organizes and tracks every aspect and helps it grow and develop in the right direction.

Puntos en contra: Only two specific points comes to my mind.
The CRM lacks the ability to add multiple email addresses to a single contact record. Sometimes I start a conversation with a contact through a work email, but then sends some information through a secondary email address. Even though it is something small, I think it limits my capacity to contact.
And also the ability to merge companies would also be of great help, since HubSpot CRM does not have any tool to join the information of the contacts of different organizations.

User-friendly software with great resources. I am a big fan

Traducir con Google Revisado el 2/10/2018
Rhianna Jones
Head of Marketing
IFIS Publishing
Edición, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: I use it every day, and I am still constantly learning new things and finding new ways to use it and make my work easier. I am definitely a Hubspot champion.

Puntos a favor: Hubspot is user-friendly, attractive, and useful for different levels of expertise. We use it for the website, blog, social media, email, and CRM.
The content around the software is fantastic, with active blogs for different user groups, detailed guidance for how to use functionalities and what you could use them for, and templates to help you tackle projects. They provide a lot of resources to help you get the best out of Hubspot, and if you're stuck, the customer support is responsive and helpful.
Something I particularly like about Hubspot is how actively they are developing it. It seems to be every month that we receive an update of new features, functionality or integrations. They have recently added the ability to manage multiple currencies, which people had been really actively asking for on the community forum, and I was so pleased to see this added. Hubspot clearly listen to the feedback and suggestions from the community.

Puntos en contra: There are some things which are a bit inflexible. For example, the Industry field for Companies is very large and has a lot of industries which would never be relevant to us. I would like to be able to delete or at least hide features and information which we never use and would never use.
Our email is on Outlook Exchange, which unfortunately means we are unable to use some of Hubspot's functions, like being able to email from within the platform and the Meetings function, which I would love to be able to use.

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