¿Qué es One Call Now?

OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed.

¿Quién usa One Call Now?

Web-based auto-dialer tool for businesses, schools, churches, non-profits, and property management companies that helps with an audio library, targetted messaging, reporting, polling and more.

¿Dónde se puede implementar One Call Now?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Onsolve
  • Ubicado en Ormond Beach, EE. UU.
  • Fundada en 2002
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Onsolve
  • Ubicado en Ormond Beach, EE. UU.
  • Fundada en 2002
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

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Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de One Call Now

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One Call Now

No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
20,00 US$/mes
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40,00 US$/mes
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0,03 US$
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de One Call Now

  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Comunicación bidireccional
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes de incidentes
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de las comunicaciones
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación automática
  • Marcador automático
  • Marcador predictivo
  • Modelos
  • Notificaciones masivas
  • Planificación de escenarios
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Recuperación de desastres
  • Registro de auditoría
  • Supervisión de llamadas

Alternativas a One Call Now

Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
Klaxon ayuda a las organizaciones a mantener a su personal seguro y productivo durante una crisis, a través de comunicaciones masivas, efectivas y oportunas.
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Crises Control es una herramienta de gestión masiva de incidentes y notificación de emergencias en la nube que está destinada a ayudar a construir la capacidad de recuperación de una organización. Descubre más sobre Crises Control
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Reúnete con cualquier persona en cualquier dispositivo de escritorio, navegador, dispositivo móvil o dispositivo de video en cualquier lugar del mundo.

Opiniones de One Call Now

Evaluación media

General
4,6 (24)
Facilidad de uso
4,6 (24)
Atención al cliente
4,2 (24)
Funciones
4,4 (24)
Relación calidad-precio
4,2 (24)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
67%
4
29%
2
4%
Gary H.
Gary H.
Public Information Officer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent way to communicate with church members

5,0 hace 3 años

Comentarios: We use One Call Now at least once a week, sometimes almost daily, to keep our members informed of deaths, events, announcements, schedules, etc. It's a great tool that keeps everyone apprised of what's happening in the church.

Puntos a favor:

Our church has used One Call Now for several years, and it has continually improved. We use it to send out phone calls, emails, and text messages. You can schedule your messages, send to specific groups that you set up, or to everyone in the system. I've found the easiest way is via phone app as you can use your phone mic to record your voice messages. Sound quality is pretty good, too.

Puntos en contra:

The phone app used to be buggy but it has greatly improved. The program does cost, but saves so much time and keeps your congregation informed and updated.

Usuario verificado
Accountant en Egipto
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

We use one call every day .to keep our team informed of events . announcement, schedules and others

4,0 hace 10 meses

Comentarios: We use one call from six months .in this six months we solve more than one problems such as communication, and text message.etc...

Puntos a favor:

Our company has used one calling now for more than sex months. We use it to send our messages also we use it in our company to send out phone call ,also we use it in a certain groups .and it help us to know what the last news .

Puntos en contra:

This software is very useful honestly from we use it .we find the communication between us is very easy and simple,and didn't cost so much and the phone app is very simple and any one can use it

Tim B.
administrator en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Not very reliable

2,0 el año pasado

Comentarios: I am currently looking for alternatives.

Puntos a favor:

Able to contact multiple people with a single phone call

Puntos en contra:

Not very reliable. Many times the report states I was contacted with the message, but I never even got a call! Several people say the message starts, stops then restarts with out ever completing the message. Several people reported that the message starts in the middle so full information is not conveyed.

Kelli P.
Administrative Assistant en EE. UU.
Instituciones religiosas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One Call Now contacts EVERYONE how they like to be contacted.

5,0 hace 4 años

Comentarios: In today's day and age, the old "phone tree" system does not work. But One Call Now calls everyone on your list and keeps recalling. You get a report showing who was contacted and who was unreachable. With the church having so many subgroups, it is nice to be able to select only certain people or groups to call with meeting updates and event reminders; rather than calling everyone at the church, every time.

Puntos a favor:

One Call Now will call, text or email your group, whichever they prefer. You can set-up sub groups to call only certain people so that the whole church doesn't need to be called when a youth meeting time is changed.

Puntos en contra:

One Call Now charges based on the number of phone numbers that you have in your database. So if you have a home phone and a cell phone for someone, that counts as two numbers.

Carol M.
Office Assistant en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

One Call Now

5,0 hace 3 años

Comentarios: One Call is great to reach our congregation through phone, email, and text. I can get on the website immediatley. It is wonderful that when we have a prayer request that we can put it out to our prayer groups and the people receive it immediately so they can begin praying for that person or situation. Some people complain they can't understand the voice when they get the phone message, probably talks a little faster than we do, even though I use the voice I think is the slowest.

Puntos a favor:

I am the office assistant and this is used for our church. I like it that I can go on the internet at home in the evening if needed and put out a prayer request to our congregation instead of having to go back to the church to put out the message.

Puntos en contra:

The pronunciation on some words is not how we say them. I have to keep changing the spelling of the work until I can get the word to sound the way we pronounce it. An example: Blountville. For it to pronounce it correctly I have to change the spelling to Bluntville. And there are some other words that occasionally will come up that way.