¿Qué es eWay-CRM?

El mejor complemento de gestión de relaciones con los clientes (CRM [Customer Relationship Management]) para Outlook, disponible ahora en iOS/Android. Ayuda a gestionar clientes, ventas, proyectos y combinaciones de correspondencia. Con eWay CRM, puedes compartir tu Outlook con tu equipo, rastrear el historial de comunicaciones, planificar seguimientos, automatizar los procesos de la empresa y, por lo tanto, ejecutar tu negocio de manera eficaz. El software también es sumamente personalizable: te permite crear campos de usuario, diseñar planillas de formularios, personalizar flujos de trabajo y permisos de usuario.

¿Quién usa eWay-CRM?

Organizaciones orientadas a ventas o proyectos usando Microsoft Outlook.

Vídeo de eWay-CRM
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¿No estás seguro sobre eWay-CRM? Compara con una alternativa popular

eWay-CRM

4,6 (318)
eWay-CRM
No disponible en tu país
24,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
187
10
4,5 (318)
4,7 (318)
4,8 (318)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
9,80 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
410
81
4,0 (1.870)
4,0 (1.870)
4,3 (1.870)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a eWay-CRM

Patrocinado
Wrike es un software de gestión de proyectos empresariales con plantillas, control del tiempo, diagramas de Gantt, tablas Kanban, etc. Descubre más sobre Wrike
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Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos. Descubre más sobre Pipedrive
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Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento.
Software líder de hojas de cálculo y análisis de datos. Normalmente se incluye con Microsoft Office.
Act! incluye gestión dinámica de ventas y una potente automatización de marketing. Es el paquete definitivo de herramientas para pymes.
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Una de las plataformas de CRM más fáciles de usar del mercado.
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
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Independientemente del sector, Cloud HR ayuda a tomar el control total de la gestión de personal.
Nimble es el CRM sencillo e inteligente para Office 365 y G Suite que funciona de verdad, trabajes donde trabajes.

Opiniones de eWay-CRM

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
31%
3
4%
2
0%
Fernando
Fernando
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A+++. The Best CRM Software in the Market

5,0 hace 2 años

Comentarios: I was a 10+ years users of the obsolete, outdated, full of issues Microsoft Business Contacts Manager. The thing was free and Microsoft did not care to update it and discontinued it. I spend 2 to 3 months checking almost all CRM software I could find before selecting one to replace Microsoft Business Contact Manager, as I wanted to make sure I did this only once. I picked eWay-CRM and I picked right. Imported the old database without any issue and set it up and customize it myself, even though I have no IT background. Very easy to set up and to customize.

Puntos a favor:

Things that I like the most: 1. Customization. You customize the forms, the views, the database, the workflows, and everything and use them whatever way you want to use them. Really. 2. The breadth of features. Whatever you want to do, eWay-CRM has a way to do it. 3. Customer service. You call customer service in the USA any time during working hours and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will pick up the phone in 5 seconds and solve your issue pronto. 4. The stability. Windows 10 and Office have dozens of updates and changes. You can always count on eWay-CRM to be there, stable, available 100% of the time. 5. Reliability. Everything is backup in the cloud instantly. My data is safe.

Puntos en contra:

I like eWay-CRM so that much that I cannot think on anything to change, except some very minor icon function changes I suggested in the online forum. Has not been changed because fellow users did not agree with my suggestion. I can live with that and recognize that that only changes with a lot of users support can be implemented.

Thomas
President en EE. UU.
Telecomunicaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Just getting started- but impressed

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We had an excellent experience. Their team (lead by [SENSITIVE CONTENT]) did an excellent job bringing us along with the trial. Easy integration into our workflow is key

Puntos a favor:

The MS Out look plug in aspect of the product makes it incredibly easy to adopt and integrate into daily workflows.The ability to adapt the product and configure it to meet our needs without an outside consultant makes it possible to get the CRM we want without all the extra questions, costs and consulting

Puntos en contra:

Still learning- nothing to negative at this point.

Radek
vedoucí prodeje en Chequia
Ingeniería civil, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

great tool for Outlook users

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

outlook integration (easy to implement for outlook users) contacts, companies and leads management is great both for sales purposes as well as for statistics email categorization marketing campaigns work great there (both professional and classic emails)

Puntos en contra:

mobile app works good and it is fast but email preview is limited and attachments are missing there office 365 integration is missing - then document management would be much easier sometimes search tool works slowly task management might work better (e.g create task for multiple users)

Larry
Sole Member en EE. UU.
Contabilidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

eWay-CRM is the way

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, very happy with eWay-CRM. As a small client they have reached out several times a year to check on my needs!

Puntos a favor:

eWay-CRM allows the owner to customize which modules you wish to use/see. You can also put limitations on other users by classification/roles. Great product for a single or multiple users. Loved the fact that I can customize my own forms/pages to fit my needs or contract with eWay-CRM to assist. Product gives me flexibility to use with MS Outlook via Windows (desktop), Web based and on a Mac Book via Web.

Puntos en contra:

eWay-CRM is constantly making improvements. A few items I would like to see is a training video/manual showing a day/week of a lead or client activity (processes). And a segmented users group; legal, accounting, sales, consulting, etc. to share processes/ideas.

Jan
company owner en Chequia
Ingeniería civil, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Satisfied customer

5,0 hace 8 meses

Comentarios: Using the software for more that 6 years, with growing number of users and still happy with the product.

Puntos a favor:

Most important is the seamless integration with MS Outlook, which is our main tool. We don't need another system to log in and to work with. It helps with integration and motivates users to work with the CRM system without troubles and helps keeping all the data and proceses tidy and up-to-date.

Puntos en contra:

Sales statistics could be better. We use our own system.