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¿Qué es eWay-CRM?

El mejor complemento de gestión de relaciones con los clientes (CRM [Customer Relationship Management]) para Outlook, disponible ahora en iOS/Android. Ayuda a gestionar clientes, ventas, proyectos y combinaciones de correspondencia. Con eWay CRM, puedes compartir tu Outlook con tu equipo, rastrear el historial de comunicaciones, planificar seguimientos, automatizar los procesos de la empresa y, por lo tanto, ejecutar tu negocio de manera eficaz. El software también es sumamente personalizable: te permite crear campos de usuario, diseñar planillas de formularios, personalizar flujos de trabajo y permisos de usuario.

¿Quién usa eWay-CRM?

Organizaciones orientadas a ventas o proyectos usando Microsoft Outlook.

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

¿Tienes dudas sobre eWay-CRM? Compara con una alternativa popular

eWay-CRM

eWay-CRM

4,6 (578)
24,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
185
10
4,5 (578)
4,5 (578)
4,7 (578)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
14,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
40
4,4 (2.152)
4,5 (2.152)
4,3 (2.152)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a eWay-CRM

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
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Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Datos en tiempo real
Gestión de la asistencia técnica
Para equipos de ventas/organizaciones
RAYNET CRM
Funcionalidades más valoradas
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Gestión de contactos
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Creación de informes/análisis
Gestión de órdenes de compra
Advanced HR
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
SAP Business One
Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Facturación
Gestión de inventarios
Nimble
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Seguimiento de interacciones
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Confirmación y recordatorios
Prophet CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas

Opiniones de eWay-CRM

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
61%
4
34%
3
4%
2
1%
Fernando
Fernando
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A+++. The Best CRM Software in the Market

5,0 hace 3 años

Comentarios: I was a 10+ years users of the obsolete, outdated, full of issues Microsoft Business Contacts Manager. The thing was free and Microsoft did not care to update it and discontinued it. I spend 2 to 3 months checking almost all CRM software I could find before selecting one to replace Microsoft Business Contact Manager, as I wanted to make sure I did this only once. I picked eWay-CRM and I picked right. Imported the old database without any issue and set it up and customize it myself, even though I have no IT background. Very easy to set up and to customize.

Puntos a favor:

Things that I like the most: 1. Customization. You customize the forms, the views, the database, the workflows, and everything and use them whatever way you want to use them. Really. 2. The breadth of features. Whatever you want to do, eWay-CRM has a way to do it. 3. Customer service. You call customer service in the USA any time during working hours and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will pick up the phone in 5 seconds and solve your issue pronto. 4. The stability. Windows 10 and Office have dozens of updates and changes. You can always count on eWay-CRM to be there, stable, available 100% of the time. 5. Reliability. Everything is backup in the cloud instantly. My data is safe.

Puntos en contra:

I like eWay-CRM so that much that I cannot think on anything to change, except some very minor icon function changes I suggested in the online forum. Has not been changed because fellow users did not agree with my suggestion. I can live with that and recognize that that only changes with a lot of users support can be implemented.

Jason
Paralegal en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

eWay is the only Contact Management Software to Consider for a Law Practice

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have found that will do what a small and very busy law practice will need to use!

Puntos a favor:

The way you can seamlessly sync all contacts, tasks, emails and anything else going on with a specific case. This is really important for a small law firm as I (the paralegal) can keep our clients up to date on the status of their case by seeing what I or the Attorney I work for have completed (tasks) and what has been done as far as communication with clients and opposing parties (emails) all in one easy to use system. Cannot recommend them enough. After dealing with QuickBooks support for 6 months, I truly appreciate the level of customer service eWay provides and does not stop until all issues have been resolved. Even when the issue is on our end they attempt to fix or point out potential problems with our system.

Puntos en contra:

The only Con I had was knowing when eWay had a new update, but I expressed a desire to be emailed when new updates are released and within a release or two I started getting emails to inform me of a new update! So no more Cons with eWay.

Agnieszka
Project Manager en Chequia
Energías renovables y medio ambiente, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

I don't like eWay at all

2,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: I refuse to use some if its functions and I am pushing the management to switch to a different SW

Puntos a favor:

Probably the search bar. nothing else comes to my mind

Puntos en contra:

Freezing Outlook, breaking down the whole MS Office, annoying attendance form - no possibility to fill in the form automatically, annoying filters, outdated look

Petr
salesman en Chequia
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

eWay review

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: very easy to use, good connection with MS Outlook

Puntos a favor:

easy to use and work with it, good structure

Puntos en contra:

not possible to add a meeting to 2 or more opportunities not possible to add multiple documents in one step would be nice if the status changes automatically when turned from Quote to Order now it is necessary end manually "follow the quote"

Lukáš
Energy auditor en Chequia
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Review CRM from LP

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: My experience is good. In general, I don't have any really negative experiences. I like the clarity of CRM.

Puntos a favor:

Simplicity and clarity. Easy assignment of tasks, overview of projects.

Puntos en contra:

Time planning of work (but this is determined by the type of work performed)