¿Qué es ServiceNow?

Solución de gestión de servicios de TI creada para ayudar a las organizaciones de TI en crecimiento a hacer cosas sorprendentes. Automatiza las tareas diarias de asistencia y ayuda a supervisar, medir y procesar cualquier unidad de trabajo. Todo ello se consigue con un software de gestión de servicios basado en la nube, rápido de implementar y fácil de configurar. Lo mejor de todo es que la inversión está protegida. ServiceNow es el único proveedor en la nube que ofrece una ruta ITSM (administración de servicios de TI, por sus siglas en inglés) para hacer crecer los servicios sin la carga de la sustitución.

¿Quién usa ServiceNow?

Espacio ITSM Adecuado para organizaciones en crecimiento de todos los tamaños y en cualquier sector.

Vídeo de ServiceNow
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ServiceNow

4,4 (149)
ServiceNow
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No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
67
No se han encontrado integraciones
4,1 (149)
4,2 (149)
4,2 (149)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
85
4,5 (2.687)
4,4 (2.687)
4,5 (2.687)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a ServiceNow

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Opiniones de ServiceNow

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
1
1%
francesca
francesca
Project Manager en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Un servizio per ordinare e monitorare i flussi di richiesta e i tempi di evasione delle pratiche

4,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

La caratteristica che preferisco in Service Now è la facilità d'integrazione con altri applicativi/servizi per cui i flussi possono essere personalizzati a seconda delle esigenze (ad esempio integrando Snow con altri applicativi è possibile classificare le mail in funzione di determinate keywords)Con Snow si possono gestire allo stesso tempo le richieste interne all'azienda (richieste di uffici verso altri uffici), sia le richieste di utenti esterni. Vengono monitorati i tempi di evasione delle richieste e per questo motivo difficilmente si creano dei backlog.

Puntos en contra:

L'aspetto negativo sono gli alti costi di manutenzione e di sviluppo dei flussi, che richiedono competenze specifiche e non possono essere realizzate da persone senza adeguata e certificata preparazione. Nel nostro caso ci siamo affidati ad una società di consulenza dovendo dedicare budget apposito.

Matias
Matias
Change Manager en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Modern, integrated, and safekeeping of daily communication exchange

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: At first, feels complex and redundant, but while you pour into it, it starts feeling like a solution and keeper of daily work, management, and tasks. It is also incredibly functional.

Puntos a favor:

Self-sustained, full environment solution, almost without the need for complementation with other gears.

Puntos en contra:

Different user experience takes a while to learn how to navigate it.

Usuario verificado
Project Lead en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

as a Project lead we customize and use this Product extensevely.

4,0 hace 2 meses

Comentarios: I love this Tool because of its ease of use of the tool.
The way they develop the feature is great.
KB and Articles for support documents are good.
ServiceNow Community is great Help and they resolve most of the Issue there the way the Technical person explain and presenation is good.

Puntos a favor:

all the Modules that we used are ease to use. Documentation is well maintained. Easy to implement. easy to track the changes for Admin Team. Reporting Module is Great for BIz team.

Puntos en contra:

Cost and Product Support. Product road Map dates are not clear.

Chetan
Chetan
Customer Experience Director en India
Usuario de Linkedin verificado
Medios de difusión, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The super-APP for a large organization

4,0 hace 3 meses

Comentarios: My overall experience with SNOW has been good. There are platforms that are equally good, if not slightly better, but this would be my choice if I was running an organization of 1000+ employees. The user journeys can be confusing but if the pages are set up correctly and maintained, this app can be a boon for companies who are encouraging using SNOW and treating it as a homepage for all internal sites (like a company intranet). The platform allows third party integrations with Okta, Slack and Salesforce and also custom applications that can be hosted and run off SNOW.

Puntos a favor:

I have been using ServiceNOW (SNOW going forward) for over 3 years at Nielsen now. The platform holds together a ticketing platform, a custom-built application, self-help, service desk contact information, and knowledge base articles. Our organization also has some integrations with our HR, IT and Finance systems and require a little more maintenance as we are currently committed to another well-established platform. My tickets are always visible, my approvals, etc widgets are very useful too. The portal is light, so it is fast and it also connects seamlessly with Okta.

Puntos en contra:

Employees tend to get confused if the widgets are not correctly set up under the relevant sections of SNOW. The roll out time is quick, but the set up is the larger task. Custom applications running on SNOW can be a little buggy at times. The platform can turn into a administration nightmare if it is not maintained well.

Avinash
Principal Program Management en Malasia
Redes informáticas, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best in Class ITSM tool

5,0 hace 2 años

Comentarios: This is one of the best ITSM tool. Aviable as SaaS and can be easily integrated with the SSO. Self service is a good feature . Its just the regular upgrades and getting the data/configuration missing from the tenants during the upgrade is a concern. No need to backup , high availability and best resiliency..this is one of the best ITSM tool in the market.

Puntos a favor:

A brilliant ITSM tool and available as SaaS. The licensing mechanism is based on the fulfiller and approvers . The cost per licenses is a bit high for a fulfiller and hope service now can bring it down a bit. The best modules are :- Incident management , Change Management , Problem Management and CMDB.

Puntos en contra:

The upgrades , every 6 months are something that always keeps us on our toes. secondly it Whatsapp and telegram can be integrated with service Now...