¿Quién usa Synapcus?

Estudios de arquitectura y planificación, construcción, informática, desarrolladores de proyectos, empresas de marketing y todas las industrias que se centran en proyectos: oficinas de consultoría, inmobiliarias y sectores públicos.

¿Qué es Synapcus?

Synapcus es un software empresarial basado en web (ERP) desarrollado específicamente para pymes orientadas a proyectos y servicios. Incluye funciones especializadas para estudios de arquitectura, empresas de construcción y promotores inmobiliarios. Con más de una década de experiencia en diversas industrias y basada en la plataforma Synapcus, la empresa puede implementar de manera óptima y rentable tus relaciones comerciales. El objetivo es dar soluciones de tecnología avanzada a los clientes.

Información sobre Synapcus

Qalgo

http://qalgo.de/en/

Fundada en 2012

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de Synapcus
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de Synapcus

Synapcus no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Synapcus está disponible a partir de 40,00 US$/mes.


Precio inicial

40,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Funciones de Synapcus

  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • CRM
  • Comercial
  • Creación de informes de incidentes
  • Edificios residenciales
  • Estimaciones
  • Gestión de contratos
  • Gestión de subcontratistas
  • Integración contable
  • Pedidos de cambio
  • RFI y envíos
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de presupuestos/Costes de trabajo
  • Subcontratistas

Lista completa de Software de gestión de obras

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

Alternativas a Synapcus

Más alternativas a Synapcus

Opiniones de Synapcus

Mostrando 5 de 8 opiniones

General
4,9/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,8/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Adriana P.
Event Scenographer / Window dressing
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2018

"Synapcus for interior designers"

Comentarios: As a scenographer and interior designer project manager and company owner, I'm active especially in large projects of residential real estate development, projects ranging from the concept phase to implementation and site supervision. I’m usually working with many collaborators and subcontractors with whom I must regularly exchange information about the state although each can be in a different geographic location. The Synapcus web-platform allows all participants access to information based on different specific rights, it can be used on MAC which for architects and designer is a “must have”, sends notification whenever the situation in a project runs out of control, which greatly aids the successful completion of projects.

Puntos a favor: a. Web Application
b. Available on MAC
c. Collaboration
d. Exchange Document Management Platform
e. Email Notification
f. Friendly User Interface
g. Budget-time-quality project control with graphical display of the result
h. Invoicing, Fee planning and Cashflow
i. Subcontractors Management and Evaluation
Controlling and billing are not issues with which a Designer wants to lose much time because his focus is on design. The Synapcus platform provides an intuitive and easy-to-understand controlling graphic of the project. Subcontractors’ evaluation is another valuable feature of the software for a project manager which has to take shortly decisions about the companies to involve into the project realization based on previous collaborations.

Contras: The platform is not yet available in Romanian language.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2018
Bogdan A.
Engineer
Ingeniería civil, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2018

"Owner and Managing Director Construction Company VREAUCASANOUA"

Comentarios: I have been using the Synapcus web application for 2 years now and the performance of the projects has improved since by 10%.

Puntos a favor: I am the co-owner of the construction company VREAUCASANOUA - "I want a new house" for over 10 years. Organizing and developing a building project is a very complex process from designing, organizing auctions and evaluating suppliers to selecting subcontractors and implementing the project.
I appreciate the application most:
 web application
 Management and supplier evaluation
 Resource planning - budget and time
 Risk management
 Feasibility analysis of projects
 Notification by email
 Controlling and prognosis
 Document management

Contras: I have no complaints regarding the product. Maybe it could support other languages besides english and german.

Respuesta de proveedores

por Qalgo el 25/9/2018

Thank you very much for the good review. We will release also a romanian and franch version in 2019.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2018
Thomas K.
IT-Administrator
Arquitectura y planificación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019

"Review :)"

Comentarios: It´s easy to depict workflows. So we´re testing the ticketing-tool this time.

Puntos a favor: I think it´s a central and important tool for our company to manage our daily business.

Contras: Sometimes, there are a few problems with the performance. The system is powerful but sometimes to slow.

Respuesta de proveedores

por Qalgo el 13/11/2019

Dear Synapcus user,
thank you for your review. The performance issue on your particular on-premise Synapcus system was analyzed and improved with the new Synapcus Version 2.33.007. The main causes (sync ajax call for the burger menu and unneccessary agent run over the day) are now resolved. The responce times are now in the normal range for a web app.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019
Constantin Z.
Consultant - High rise operation manager
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2018

"A pleasant , useful,reliable work tool"

Comentarios: In condo construction consulting business with a lot of consultants plus trades involved in the overall process till the final occupancy is achieved this tool is a must in order for you to present an overall picture to the owners in terms of resources and time frames to be allocated within.

Puntos a favor: Estimating was a breeze , easy to use even using mobile devices - on the go!
Conclusions and analysis much more at hand at the end of the work day or as a fact for the whole month!
It facilitates also cross departments interconnection along the way.
PM in construction are gonna love this!

Contras: As a matter of fact at the first glance it looks that it gives you more than you can handle
It will be nice to see more linkage from the app for different documents types.
Time zone difference between Europe and North America imposes office space here.

Respuesta de proveedores

por Qalgo el 5/9/2018

Thank you very much for the review.

Kind regards
Adrian Engelmann

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/9/2018
Mircea P.
Application Development Analyst - Team Leader
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018

"Synapcus Canada"

Comentarios: Having an All In One , centralized hub saving lots of time on project management for sure. Sharing and finding content across departments , great analysis for ongoing projects it's a must for any company.

Puntos a favor: Easy to use, all in one platform, centralized and well organized tool for projects, team work , document sharing, intelligent tracking.

Contras: A little bit crowded at first but easy to peak up after. Overall very good tool

Respuesta de proveedores

por Qalgo el 1/9/2018

Thanks for evaluating our product. We would like to know what we could improve on our customer support since we didn't get any stars on it.

best greetings
Synapcus team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2018