Blueboard

¿Quién usa Blueboard?

Blueboard is for people-first companies who believe in investing in their employee's wellbeing. We typically partner with companies with 100+ employees, and can service over 70 global countries.

¿Qué es Blueboard?

Blueboard is the world’s leading experiential rewards & recognition platform. Reward top employees with their choice of experiences - they're more meaningful than cash or gift cards. From pottery lessons to learning to kite surf, VIP family museum experiences or chasing the Northern Lights, there's a hand-curated experience for every employee across the globe. Send experiential rewards in less than 30 seconds, and treat every rewarded employee to our celebrated 5-star Concierge experience.

Información sobre Blueboard

Blueboard

https://www.blueboard.com/

Fundada en 2014

Blueboard Software - 1
Blueboard Software - 2
Blueboard Software - 3
Blueboard Software - 4
Blueboard Software - 5
Vídeo de Blueboard
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Precio inicial

No disponible
3,00 US$/mes
2,00 US$/mes
2,00 US$/mes

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Blueboard: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación

Funcionalidades de Blueboard

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Base de datos de empleados
  • Catálogo de recompensas
  • Chat y mensajería
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de empleados
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la formación
  • Gestión de menciones
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de recompensas
  • Gestión del rendimiento
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Modelos personalizables
  • Nominaciones
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Personalización
  • Portal de empleados
  • Programas de recompensas de empleados
  • Puntos de recompensa
  • Reconocimiento entre pares
  • Reconocimiento por parte de los responsables
  • Reconocimiento social
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  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del reconocimiento
  • Tarjetas virtuales

Lista completa de Programas de reconocimiento a empleados

  • Acceso móvil
  • Base de datos de empleados
  • Compartir en redes sociales
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Implicación de los empleados
  • Integración de redes sociales
  • Ludificación
  • Panel de comunicaciones
  • Registro único

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  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de evolución de ventas
  • Asistencia por vídeo
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  • Búsqueda de clientes potenciales
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  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Entrega de contenidos
  • Formación e incorporación a las ventas
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de archivos de audio
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  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
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  • Automatización de procesos empresariales
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Creación de informes/análisis
  • Generación de clientes potenciales
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  • Gestión de contenidos
  • Gestión de flujos de trabajo
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Lista completa de Software para la interacción de ventas

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Lista completa de Soluciones de bienestar corporativo

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  • Gestión de empleados
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  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la formación
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  • Seguimiento de la participación
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Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a Blueboard

Más alternativas a Blueboard

Opiniones de Blueboard

Todas las opiniones

Calificación general

4,9/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,8
Atención al cliente 4,9
Funcionalidades 4,6
Relación calidad-precio 4,8

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Courtney S.
Courtney S.
Sr Director, Talent Management
Salud, bienestar y deporte, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2020

"Blueboard Super Fan!"

Comentarios: I happened to meet one of the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of Blueboard at a conference and instantly was intrigued by the company's mission and alignment with the kind of employee experience we are working to deliver. From there we were assigned to one of the best sales reps I've had the pleasure to work with - not pushy at all, followed up just the right amount and after a long journey (held up in budget approvals) finally was able to pull the trigger and sign the contract. The implementation team was incredibly helpful and we launched it on time and with great fanfare.

Ventajas: Very easy to implement, navigate, our employees love it, and is super innovative in this space.

Desventajas: There are opportunities to improve the "reward gifting" process - ideally I'd like to see the ability for someone like a system admin or People & Culture Business Partner be able to send a reward on behalf of an Exec Leader.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/7/2020
Jacob D.
Jacob D.
Director of Development
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2019

"Celebrate your Team's accomplishments with Experiences they'll remember"

Comentarios: -Great customer service
-Fast, friendly account managers
-Makes it very easy. We simply send the reward and Blueboard takes care of everything else
-If you're doing a big batch of rewards at the same time, Blueboard can help with a bulk import.

Ventajas: Love how Blueboard's platform makes it possible to reward people with experiences that are remembered, celebrated, and enjoyed every time. It's easy for other bonuses to be deposited and quickly forgotten or worse - become expected. By setting clear standards on how to qualify and earn an experience, people on our team have earned these rewards and been able to choose from a wide range of options (and usually are able to bring along 1 or 2 friends or family members depending on the experience). For example, here's the list of the recent experiences our team has enjoyed: River Rafting, Spa Day, Concert, Snorkel Tour, Harry Potter Show, Legoland, Wine Tasting, Top Golf, Cirque du Soleil, Escape Room, Pottery Class, Playoff Game, Paint Night.

Desventajas: The only tough part (and this isn't Blueboard's fault - this is organizational change) is getting everyone's buy-in to make the transition. All organizations have their own bonus structure and once established, it's tough to change it. People feel tied to it and even if people grumble about it, it's tough to change because everyone has their own opinions on it. We had to find the right time to make it happen and talk with a lot of people. The only thing I wish we did was make the transition sooner. If I start my own company, I'd start with Blueboard at Day 1.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2019
Katie A.
Accountant
Ropa y moda, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/6/2019

"As a user, Blueboard is great"

Comentarios: I had a great experience organizing a trip to Glacier National Park with Blueboard. We were able to find the experiences that worked for me and the concierge was proactive in getting us the best booking with the vendors we used.

Ventajas: I loved the ability to contact a concierge when there was an issue or with any questions

Desventajas: It was tough to understand how the available trips would translate to the specific trip I wanted to take. But once I got into the process this became clear.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/6/2019
Delara P.
Recruiting Coordinator
Servicios financieros, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020

"Would absolutely recommend Blueboard!"

Ventajas: I've used Blueboard at two different startups now and both times I've heard nothing but positive things. When I took on my new role at Tradeshift, I started working with the team at Blueboard very closely and they have been nothing short of amazing, from their response time to educating me about new features and even how to maximize existing features. My colleagues around the world love the experiences, the ease of use and it's always fun to see their pictures from their trips. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been such a joy to work with and I've been able to work with them so seamlessly the past few months. If your company doesn't use Blueboard for referral rewards, employee recognitions etc., I highly recommend checking their service out.

Desventajas: I honestly can't say one negative thing about my experience with Blueboard!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020
Ashley S.
Chief Operating Officer
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2020

"My staff love Blueboard!"

Comentarios: We were trying to give our staff more meaningful rewards. We were stuck in the rut of giving gift cards that no one could even remember. We wanted to provide more experiential rewards and this was the perfect solution. Blueboard has done that and more. We've also been able to implement an anniversary program which we weren't doing before, and it is a huge hit!

Ventajas: I love the variety of experiences that are available as options, as well as the ease of use. Blueboard's Customer Service team is also incredible. Cannot recommend them enough.

Desventajas: Integration with Outlook calendars would be nice, but not a 'must-have' at all.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2020