Workforce OS

¿Quién usa Workforce OS?

Actualmente sirve a más de 9000 restaurantes y hoteles de todo el mundo. Sus clientes abarcan desde pequeñas y medianas empresas hasta grandes empresas con múltiples ubicaciones.

¿Qué es Workforce OS?

Workforce OS, de Harri, es una solución de talento total para hostelería. Con sus más de 30 módulos, las empresas pueden agilizar el proceso de creación y gestión de equipos a lo largo de todo el ciclo de vida de los empleados. Abastece, contrata, incorpora, desarrolla, programa, gestiona tiempo y asistencia y usa analíticas potentes para la optimización del personal, todo en una sola aplicación. Con 400 000 solicitantes de empleo y 9000 empleadores, Workforce OS es una gran plataforma que permite a las organizaciones resolver sus desafíos relacionados con el trabajo.

Información sobre Workforce OS

Harri

https://harri.com/teamlive

Resumen de precios de Workforce OS

Workforce OS no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Workforce OS está disponible a partir de 99,00 US$/mes.


Precio inicial

99,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Workforce OS: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web

Funciones de Workforce OS

  • Contratación de personal
  • Definición de objetivos
  • Gestión de competencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Gestión del rendimiento
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de sucesiones

Lista completa de Software de gestión del talento

  • Acceso móvil
  • Cambio de turnos
  • Creación de informes/análisis
  • Distribución de programas
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos
  • Mensajería
  • Programación automatizada
  • Seguimiento de tiempo en línea

Lista completa de Software para planificación de personal

El proveedor no ha rellenado esta información.

Lista completa de Software para restaurantes

Alternativas a Workforce OS

Más alternativas a Workforce OS

Opiniones de Workforce OS

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,5
Atención al cliente 4,2
Funcionalidades 4,4
Relación calidad-precio 4,4

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Kelcie S.
Social Media Manager
Restaurantes, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/1/2019

"Harri"

Puntos a favor: I love that we were able to customize our questions and that we have a dashboard to see where our applicants are at. We have multiple restaurants and being able to see who was hired, who wasn't picked for jobs, and other applications is so helpful for managing our managers. Especially for new restaurant openings.

Contras: So far we have only enjoyed this product and don't have any cons that we'd like to contribute at this time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/1/2019
Thomas D.
CEO
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/11/2020

"Great small / medium business solution + great people"

Comentarios: Outstanding solution for my business. The support team is incredibly responsive and pleasant to work with.

Puntos a favor: Easy & intuitive schedule across multiple locations that often share the same resources.
Love the paperless onboarding & employee file
Constant updates to maintain legal compliance to the day.

Contras: Would like to see strong virtual recruiting bot functionality

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/11/2020
Gabriel M.
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2017

"Pretty average"

Comentarios: Cannot access job info on Chrome. Tech support takes days to respond ,and when they do they do not offer much....tech support.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2017
Joshua F.
General manager
Hostelería
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2017

"Overall a good resource- some kinks"

Comentarios: This site gives a good amount of opportunities to go on various kinds of interviews (whether on phone or in person). However, this site does not give good accountability with lazy/unprofessional employers or employers who are not successful with handling information and time. I have found myself trying to find an interview meeting location on three occasions where the site was difficult to find or not a real place. In one instance, the only information that was given was an address and in fact I was meeting with someone at a coffee shop- which is fine, but how I am suppose to know this if I am not told interview instructions by my possible future employer? Sure, this is a good way to weed out the bad from the good, but if I am expected to show up and be professional at an interview, so should the employer. Harri needs to iron out these kinks from the employer side. The algorithms seem to be pretty good based on current professional titles and experience, but I do not think my previous experience has typically been considered in possible positions that are being presented to me more so than other job sites or recruiters. I do appreciate the freshness of the site and the ability to really present a professional and fun profile. I would say, it is more confusing to get job information and postings on the desktop site over the application. But it's hard to get any contact information to reach out to employers over the app. The site sends out several emails weekly and does a great job updating the job seeker on information they are given. Overall, this site is a good resource in your job hunt in tandem with other places to search. After some kinks get worked out, I think this will be the top place to go for employers and future employees.

Puntos a favor: The ability to swipe for jobs on the application. Fresh interface.

Contras: Sometimes the algorithms are not always successful.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2017
Kumar P.
Director
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/4/2019

"Harri Workforce OS is a Decent Option"

Comentarios: Overall it's a decent tool, but there are lots of other similar options available. This is, however, very specific to restaurant needs.

Puntos a favor: Harri offers an excellent applicant tracking system that allows you to source, select, interview, and hire candidates all in a relatively streamlined piece of software. Many hospitality or restaurant-specific candidates use Harri, so it is a natural fit to do all ATS activities within the platform. As with any software tailored to your specific organization, lots of back and forth customization is required.

Contras: Harri's software is not as intuitive as the support team makes it out to be. It may seem simple when they are explaining its capabilities, but when it comes time to launch and take it live and teach the internal teams how to use the tool, the software is far less intuitive. This may be a particular challenge with hospitality employees in general.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/4/2019