Sage 100 Contractor

Sage 100 Contractor

Por Sage

¿Quién usa Sage 100 Contractor?

Empresas de construcción y contratistas de servicios pequeños y medianos

¿Qué es Sage 100 Contractor?

Sage 100 Contractor, anteriormente conocido como Sage Master Builder, proporciona a los contratistas de tamaño pequeño a mediano acceso a la información esencial de negocios y de proyectos de extremo a extremo, tanto si son contratistas generales, de servicios o especializados como si se trata de un fabricante de viviendas. Adecuado para empresas que han sobrepasado el uso de un software de contabilidad genérico, el conjunto de aplicaciones abarca todo el ciclo de construcción, incluidos contabilidad, cálculos, planificación y gestión de proyectos, costos laborales y gestión de servicios.

Información sobre Sage 100 Contractor

Sage

https://www.sage.com/en-us/sage-construction/

Fundada en 1971

Resumen de precios de Sage 100 Contractor

Sage 100 Contractor no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Sage 100 Contractor está disponible a partir de 99,00 US$/mes.

Precio inicial

99,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

Instalado: Windows

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Sage 100 Contractor

Programas de contabilidad para constructoras
Contabilidad de acreedores
Contabilidad de deudores
Costes de trabajo
Desglose de obras
Facturación
Gestión de nóminas
Gestión de tesorería
Gestión de órdenes de compra
Libro general
Presupuestos y estimaciones
Presupuestos y previsiones
Proyecciones de sobrecostes

Opiniones de Sage 100 Contractor

Mostrando 5 de 286 opiniones

General
4,1/5
Facilidad de uso
3,9/5
Atención al cliente
4,1/5
Funcionalidades
4,1/5
Relación calidad-precio
3,8/5
Usuario verificado
Accounting Manager
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/12/2019

"Excellent Software"

Comentarios: My experience with this software was excellent. I had used a basic Sage Accounting software for years and before Sage bought this particular accounting software, it was Peachtree. I loved it.

Puntos a favor: Reporting is excellent. User friendly. Ease of teaching employees. online forums are spot on for good information. Immediate help via chat or calling with more difficult issues. I love that they can help by driving my computer when I could not figure out an issue. They take fixes seriously for the next update.
Very professional looking invoicing and reporting and very easy to get exactly what you need without a bunch of drop downs and reconfiguring of the crystal reports.

Contras: There is actually nothing I dislike about this software. It is by far my favorite accounting software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/12/2019
Brittany Y.
Payroll Manager
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/12/2019

"Sage 100 for Payroll"

Comentarios: Overall this is a great program for payroll; coworkers have expressed it's simplicity in the A/R and A/P fields as well.

Puntos a favor: I use this payroll for 2 companies to process payroll for construction. The employee setup module is very straight forward and gives you may options for customized tracking (for PTO/Sick time). Daily entry for payroll is easy, the payroll and posting processes work well and the available certified payroll reports are clear and concise.

Contras: This software does not export well to excel; so if you use Excel to process data/create custom reports/run pivot tables, there is a lot of clean up involved before you can make the data Sage exports clean enough to use.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/12/2019
Renee H.
Office Admin
Construcción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/4/2020

"Great program with Great implementations"

Comentarios: Really like the software and way it works. Just wish it weren't so hard to get it running and updated, etc. It seems to get getting easier but still a task at times.

Puntos a favor: When the program is finally set up and running , it works great and can get some really great reports. The reports you need can be difficult to set up but when done, they can create a wealth of knowledge at your fingertips

Contras: It is really hard to get set up and running like desired. It has taken us several years to get it to where we get "some" of the info we need.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 21/4/2020
Tom S.
IT Manager
Construcción
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3,5/5
  • Facilidad de uso
    1,5/5
  • Funcionalidades
    4,5/5
  • Asistencia técnica
    3,5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/9/2015

"Good software from a reliable vendor"

Puntos a favor: As the systems administrator I like the flexibility of the product. The report writer isn't the most friendly, but it definitely gives a lot of flexibility in creating any reports you need. Sage updates the product regularly, and over the last few years has added many useful features. Soon they will be migrating to a new database format as well.

Contras: I very much dislike that when help is needed with creating a custom report, you get referred to your reseller. Then they just want to up-sell you on everything and never really deliver on the promises.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10/9/2015
Usuario verificado
President
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Software for the bigger company"

Comentarios: Loved the software in the beginning but as time went on it lacked the online or mobiel access. It may have added it but we left and went to online based software.

Puntos a favor: Software covered everything for accounting and scheduling ends.

Contras: As things progressed and went online is when we stopped using it. No added features without big money.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020