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a elegir el mejor software

¿Qué es Gorgias?

Una mesa de ayuda que permite que atención al cliente vea en una pantalla el perfil del cliente, su pedido y las interacciones en el pasado.

¿Quién usa Gorgias?

Empresas B2C o empresas que son intensivas en soporte.

Gorgias Software - 1
Gorgias Software - 2
Gorgias Software - 3
Gorgias Software - 4

¿Tienes dudas sobre Gorgias? Compara con una alternativa popular

Gorgias

Gorgias

4,7 (111)
60,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
51
12
4,6 (111)
4,5 (111)
4,6 (111)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
55,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
183
245
4,3 (3.864)
4,2 (3.864)
4,3 (3.864)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Gorgias

Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
HubSpot Service Hub
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
LiveChat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Historial de transcripciones/chat
Slack
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real
Herramientas de colaboración
Wix
Funcionalidades más valoradas
Edición en tiempo real
Gestión de páginas web
Plantillas prediseñadas
Kustomer
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Chat en vivo
Gestión de tickets de soporte
Front
Funcionalidades más valoradas
Gestión de bandeja de entrada
Gestión de correo electrónico
Uso compartido de archivos
Intercom
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Chat y mensajería

Opiniones de Gorgias

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
20%
3
4%
2
1%
Brayan
Analista de sistemas en Guatemala
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Gorgias si no has encontrado algo que te atraiga la atención pruebalo no te arrepentiras.

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

nos ha permitido crear y gestionar la base de datos de los clientes de una forma facil y rapida.

Puntos en contra:

puede que llegue a colocar el ordenador en el que se utiliza lento si los requisitos son muy bajos o exactos.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Restaurantes, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Georgias is excellent computer program

5,0 hace 7 meses

Comentarios: Georgias facilitates the automation of routine customer service requests and simplifies the management of more complex cases. With Gorgias, you can monitor critical metrics and assess past performance to enhance future results and the client experience.

Puntos a favor:

You may tailor the client experience you provide with Gorgias to meet your specific business requirements. You can get your job done quickly and neatly with the many useful tools and extensions it provides. When you need assistance, Gorgias is there for you. A bare-bones installation works well, but the platform can be customized to your specific needs by delving further into its settings using rules, macros, and more. Overall, it's a reliable system for achieving top productivity.

Puntos en contra:

Although not all services and extensions are included in your Gorgias membership, upgrading is simple, and the added functionality is well worth the investment.

Eszter
Eszter
Marketing manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Best help desk, highly customizable, reasonable price

5,0 hace 3 años

Comentarios: Although our website is not built on one of the major platforms that Gorgias integrates with we are still able to implement it and centralize all our messages, make it easy for our team to communicate, assign team members and deal with cases based on priority. Also, Gorgias pricing is based on how many tickets you use a month so it adapts to the ever-changing business needs.

Puntos a favor:

We were looking for a helpdesk tool to make our customer service team more efficient by centralizing all communication channels into one (email, live chat, social media). Gorgias offers it all! Highly customizable dashboard, they even offer a 5 day free trial and if you re not satisfied after the first month, they refund you the money! Their customer service team is very helpful and knowledgeable.

Puntos en contra:

It would be nice if they offered phone support and more e-commerce integrations.

Luke
Head of Ecommerce en RU
Artículos deportivos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Works seamlessly in our tech stack

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Onboarding was really easy and migrating our old tickets over was effortless. We seem to have made some real efficiency savings with the platform and are expanding how we are using it more and more.

Puntos a favor:

It offers everything we had been using with Freshdesk but also integrates really well with Klaviyo and Shopify so we can get a much better picture of the customer.

Puntos en contra:

Was a little difficult to get a Klaviyo form to pass into Gorgias but the support team were fantastic in assisting and all is working how we want it to now.

Mark
Customer Experience Lead en EE. UU.
Bienes de consumo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Gorgias Is Good But Having Severe Issues With Growth

2,0 hace 3 años

Comentarios: It was good in the beginning but the many problems the young platform has have become blaringly obvious as time has gone on.

Puntos a favor:

Gorgias has a lot of integrated features that are great for our business such as Shopify integration and a great CSAT system that is easy to use and understand.

Puntos en contra:

Customer service is, unfortunately, not very good. I have been trying to get a resolution for a request to close out a number of tickets that fit into a certain parameter but nothin has been fixed for over 3 weeks. Every time I reach out, I am thrown to someone else who says they cannot help and now I do not get any responses. Their engineering team is having issues keeping up with the many bugs the system has. Also, updates will occur and shut your entire team down without notice. When I reached out about this, they claimed there was no way to give us forewarning the day of regarding possible updates that would impact our customer service productivity.