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¿Qué es Oracle PeopleSoft?

Sistema integral de gestión de activos de TI dispersos. Se integra con los sistemas de soporte de TI de Oracle Financial y sistemas de gestión de relaciones con los clientes (CRM).

¿Quién usa Oracle PeopleSoft?

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Oracle PeopleSoft Software - 1
Oracle PeopleSoft Software - 2

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Oracle PeopleSoft

Oracle PeopleSoft

4,1 (275)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
8
No se han encontrado integraciones
3,8 (275)
3,7 (275)
3,9 (275)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
60,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
113
50
4,2 (648)
4,3 (648)
4,3 (648)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Oracle PeopleSoft

JIRA Service Management
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
SAP SuccessFactors HXM Suite
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de revisión del rendimiento
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Ellucian Banner
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Importación y exportación de datos
Presupuestos/previsiones
Workday HCM
Funcionalidades más valoradas
Portal de empleados
Seguimiento del tiempo
Transferencia
EZOfficeInventory
Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Gestión de inventarios
Seguimiento de activos
Asset Panda
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de inventarios
Seguimiento de activos
UpKeep
Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Gestión de calendarios
Gestión de inventarios
SolarWinds Service Desk
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Controles o permisos de acceso
Notificaciones en tiempo real

Opiniones de Oracle PeopleSoft

Evaluación media

General
4,1
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
3,9
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
36%
4
39%
3
21%
2
3%
1
0%
Christina
Christina
Research Scientist
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Functional but slow and clunky

4,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Base de datos eficiente

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Me parece una herramienta que ayuda mucho cuando trabajas en una empresa con muchos empleados. La informacion de los clientes es muy facil de ver y actualizar.

Puntos a favor:

La facilidad para ver, manejar y cambiar informacion de los empleados en tiempo real.

Puntos en contra:

Opciones que a simple vista parecen estar escondida. Pero con el tiempo se vuelve facil de usar y es muy util todas las opciones que al principio no veiamos.

Blanca
Blanca
Especialista de RRHH en Venezuela
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

People Soft

5,0 hace 6 años

Comentarios: My experience has been excellent with Oracle to fulfill the functions related to the tasks I perform daily, in this system I get information that my supervisor asks me, useful information to accomplish tasks assigned by other departments, income movements and expenditures among other assignments .

Puntos a favor:

The Oracle system is an excellent tool to comply with organizational processes. It is very important to keep the organizational structure in order and to ensure that when making a movement within the structure the changes are made as accurately as possible without affecting the business in any way.

Puntos en contra:

I do not consider that the Oracle system has disadvantages, it is necessary to have an administrator who knows the regulations so that no changes are made without authorization. It is a system that allows you to do everything related to the entry and exit of personnel as well as all the movements of promotions and transfers.

Anthony
HRBP en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Peoplesoft Review

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

It was easy to use and an HRMS system. It was straight forward.

Puntos en contra:

Right now it seems Peoplesoft is outdated. Systems like Workday is the state of the art now.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Oracle PeopleSoft: Leaving More to Be Desired

3,0 hace 5 años

Comentarios: We do have to create our own database to store student enrollment data and license information, as PeopleSoft does not allow for this function. I have seen the capabilities of StarFish and as far as reach out or mass communication I do think that Peoplesoft if far behind in this area. My wish list would include more customization features with patch updates, or the ability to have unique users create their own dashboard areas and customize what they see for students, as the general information can mean multiple pages of digging through things to find the one piece of data you may need.

Puntos a favor:

I think the range of what this software can accomplish in a university setting does encompass a good amount of things. For example, as a current advisor using this software to do things such as student checks and advising notes, but knowing that our HR systems can be supported by this too, is interesting. This software does allow for reporting data to be pulled into excel documents which I appreciate, as there are not too many steps or manipulation that needs to be done. For example, using the query viewer functions we can pull reports to look at profiles or enrollment.

Puntos en contra:

Student groups and terms can sometimes make it difficult to look at a wide variety of data. One of the harder functions about the query viewer is that when we pull reports, while easy to pull...we have to establish terms that we are looking at, or set up perimeters for student group data to be pulled appropriately. We have had to work quite closely with our OIT team to get this done, and when we do pull reports we are only able to pull one term at a time, and then re-open the query viewer and then pull another report with another term date which can be a pain. The lack of customization in certain areas can be frustrating as well. I do wish the advising areas we use in the system had more room for departments to customize to their standards. But to comply with the university standards we must have one set office that can determine what we do as far as making note areas unique, for example.

Jared
Jared
HRIS Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Good Product with Lots of Features But Difficult to Maintain

4,0 hace 4 años

Comentarios: A very good tool, that was feature rich and allowed you to build custom business process, but you could you shoot yourself in the foot with the customization, and get stuck doing custom processes.

Puntos a favor:

I like how customizable the tool is to match whatever business process you have. It has strong reporting capabilities and can handle very complex process.

Puntos en contra:

With the customization we had to do lots of regression testing when new updates came out. Sometimes this broke our customization and required much more work.