¿Qué es Oracle PeopleSoft?

Sistema integral de gestión de activos de TI dispersos. Se integra con los sistemas de soporte de TI de Oracle Financial y sistemas de gestión de relaciones con los clientes (CRM).

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Oracle PeopleSoft

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3,7 (265)
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Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
19,00 US$
mes
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133
28
4,5 (489)
4,4 (489)
4,6 (489)
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Alternativas a Oracle PeopleSoft

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Opiniones de Oracle PeopleSoft

Evaluación media

General
4,0
Facilidad de uso
3,7
Atención al cliente
3,9
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
40%
3
22%
2
3%
1
0%
Christina
Christina
Research Scientist
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Functional but slow and clunky

4,0 hace 11 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Blanca
Blanca
Especialista de RRHH en Venezuela
Usuario de Linkedin verificado
Automoción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

People Soft

5,0 hace 4 años

Comentarios: My experience has been excellent with Oracle to fulfill the functions related to the tasks I perform daily, in this system I get information that my supervisor asks me, useful information to accomplish tasks assigned by other departments, income movements and expenditures among other assignments .

Puntos a favor:

The Oracle system is an excellent tool to comply with organizational processes. It is very important to keep the organizational structure in order and to ensure that when making a movement within the structure the changes are made as accurately as possible without affecting the business in any way.

Puntos en contra:

I do not consider that the Oracle system has disadvantages, it is necessary to have an administrator who knows the regulations so that no changes are made without authorization. It is a system that allows you to do everything related to the entry and exit of personnel as well as all the movements of promotions and transfers.

Jared
Jared
HRIS Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Good Product with Lots of Features But Difficult to Maintain

4,0 hace 3 años

Comentarios: A very good tool, that was feature rich and allowed you to build custom business process, but you could you shoot yourself in the foot with the customization, and get stuck doing custom processes.

Puntos a favor:

I like how customizable the tool is to match whatever business process you have. It has strong reporting capabilities and can handle very complex process.

Puntos en contra:

With the customization we had to do lots of regression testing when new updates came out. Sometimes this broke our customization and required much more work.

Charlotte
Operations Coordinator en EE. UU.
Educación superior, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Oracle PeopleSoft - Offers Variety

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

This product offers a range of uses from reporting to contract entering, PeopleSoft assists in the functionality of an organization. Running queries in PeopleSoft is a helpful way to meet goals and gauge progress. Using the 'favorites' option provides quick access to your most used tools.

Puntos en contra:

The downside about this software is that it can be a bit cumbersome searching for a new tool or an option you are unfamiliar with. An updated search option could improve the accessibility and overall use of PeopleSoft.

Usuario verificado
Customer service en Camerún
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Updates

3,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Kind of okay

Puntos a favor:

The short cuts use to access some futures

Puntos en contra:

Always asking for luckin when my computer is sleeping

Usuario verificado
Tech Lead en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good old product with almost all upto date features

4,0 hace 2 meses

Puntos a favor:

It is pretty old product and most the issues were easily resolvable with the help of community, no need to wait for customer support.

Puntos en contra:

They stopped supporting old verisons of on premise implementations, now a days offerings are mostly as SaaS and licensing based which is at little bit higher end in terms of cost.