¿Qué es HESK?

Software de mesa de ayuda que permite a los socios del cliente resolver las consultas de los clientes. El software puede implementarse en forma local o en la nube.

¿Quién usa HESK?

El software ofrece capacidades de servicio de asistencia a organizaciones de tecnología de la información (TI).

Vídeo de HESK
HESK Software - 1 HESK Software - 2 HESK Software - 3 HESK Software - 4 HESK Software - 5

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HESK

4,2 (5)
HESK
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
6
No se han encontrado integraciones
4,0 (5)
4,0 (5)
4,0 (5)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
85
4,5 (2.681)
4,4 (2.681)
4,5 (2.681)
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Alternativas a HESK

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Opiniones de HESK

Evaluación media

General
4,2
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
3,6
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
3
40%
Ummar
Ummar
Hosting Manager en Pakistán
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Fast and intuitive Support Desk

5,0 hace 3 años

Comentarios: SLA and Customer support, ticket generation with the assignment of agents.

Puntos a favor:

It's fast process of setting up and get everything aligned.

Puntos en contra:

All features offered in hesk are not free. Prominent features are paid.

Chevaun
ICT en Curazao
Software informático, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Hesk review

5,0 hace 2 años

Comentarios: I use to work at a big company and I implemented hesk as a alternative to a help desk software because that did not have anything to register tickets and insisted and when I implemented this I customized it o fit the company and when I launched it I was a success its a great software and easy to install and use and the client learned very quickly how to use it to

Puntos a favor:

I like that u can customize this software to fit your company needs and that u can basically modify and do anything you want with it and it's easy to install and use

Puntos en contra:

In the beginning I had problems because it keeps sending me emails I'm my personal mail account but when I fix that it work perfectly

Samuel
System Administrator en Canadá
Agricultura, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Works fine - for free software

3,0 hace 2 años

Comentarios: Provided a ticket system when we needed one badly. Managing issues via email/phone is just not manageable at any sort of scale. Used the software for years before are needs outgrew HESK's features.

Puntos a favor:

Used this helpdesk for years. Works vastly better then having no ticket system.

Puntos en contra:

Features/support are lacking compared to premium ticket system options.

Usuario verificado
President en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Internet, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to install, to use and assistance

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Helpdesk software free and opensource, it's very easy to use and setup and it's possible to manage categories, departiment and is multilanguage.

Puntos en contra:

Nothing in particular, it's good software

Remanuel
Helpdesk Agent en Curazao
Relaciones gubernamentales, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Easy setup

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Easy to setup, easy for customer support.

Puntos en contra:

Software does lack some features like automatic e-mail after a ticket has been created and / or solved.