¿Qué es Gladly?

Gladly es una plataforma de atención al cliente radicalmente personal. A diferencia de las plataformas de atención al cliente heredadas centradas en casos, solo Gladly está diseñado específicamente para personas. Permite mantener una conversación única y permanente con el cliente, de mensajes de voz a mensajería moderna. Gladly impulsa a algunas de las empresas de consumo más innovadoras, como JetBlue, JOANN y TUMI, para ofrecer experiencias excepcionales al cliente y hacer que la atención al cliente sea una ventaja competitiva.

¿Quién usa Gladly?

Este software se asocia con pymes y grandes empresas B2C empresariales en los sectores de comercio minorista, eCommerce, viajes y hostelería, además de centros de contacto para mantenerse al día con las necesidades de los clientes.

Gladly Software - 1
Gladly Software - 2
Gladly Software - 3
Gladly Software - 4
Gladly Software - 5

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Gladly

Gladly

4,8 (119)
No disponible en tu país
150,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
82
29
4,9 (119)
4,9 (119)
4,9 (119)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
49,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
186
245
4,3 (3.659)
4,2 (3.659)
4,3 (3.659)

Otras alternativas interesantes a Gladly

Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la asistencia técnica
Gestión de tickets
Seguimiento de tickets de soporte
Freshdesk
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Zoiper
Funcionalidades más valoradas
Control/acceso remoto
Identificador de llamadas
Softphone
Talkdesk
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de contactos
Gestión de flujos de trabajo
NICE CXone
Funcionalidades más valoradas
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de contactos
Seguimiento de interacciones
Gorgias
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Gestión de tickets
Macros y modelos de respuestas
HappyFox Help Desk
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión del pipeline
Seguimiento de clientes

Opiniones de Gladly

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,9
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,8
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
86%
4
13%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Puntos a favor:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Puntos en contra:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Floranch
CSR en Filipinas
Servicios para el consumidor, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Eye-catching and simple to use tool

5,0 hace 4 días Nuevo

Comentarios: I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

Puntos a favor:

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

Puntos en contra:

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.

Taylor
CXA en EE. UU.
Bienes de consumo, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Review

3,0 hace 10 meses

Comentarios: 6 out of 10

Puntos a favor:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Puntos en contra:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Lester Mark
CS Representative en Filipinas
Externalización/deslocalización, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Gladly as the world's most love and trusted Platform

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Gladly assists commerce brands, including our company, in transforming customer service in order to increase loyalty by providing excellent customer service experiences through the platform.

Puntos a favor:

What I like most about Gladly is it has a single, lifelong conversation across all channels. The user can view the customer's entire conversation history, regardless of channel, in a single view. This gives customers more context, less repetition, faster responses, and a more personal touch.

Puntos en contra:

Although the user may experience errors when exporting data, Gladly significantly improves the platform's reporting capabilities, making it an even more powerful tool to everyone.

Benny
Director of Customer Experience en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Would not use any other Platform

5,0 hace 8 meses

Comentarios: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Puntos a favor:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Puntos en contra:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.