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¿Qué es Gladly?

Gladly es una plataforma de atención al cliente radicalmente personal. A diferencia de las plataformas de atención al cliente heredadas centradas en casos, solo Gladly está diseñado específicamente para personas. Permite mantener una conversación única y permanente con el cliente, de mensajes de voz a mensajería moderna. Gladly impulsa a algunas de las empresas de consumo más innovadoras, como JetBlue, JOANN y TUMI, para ofrecer experiencias excepcionales al cliente y hacer que la atención al cliente sea una ventaja competitiva.

¿Quién usa Gladly?

Este software se asocia con pymes y grandes empresas B2C empresariales en los sectores de comercio minorista, eCommerce, viajes y hostelería, además de centros de contacto para mantenerse al día con las necesidades de los clientes.

Gladly Software - 1
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Gladly Software - 4
Gladly Software - 5

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Gladly

Gladly

4,8 (123)
150,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
82
29
4,9 (123)
4,8 (123)
4,9 (123)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
40
No se han encontrado integraciones
3,9 (315)
3,8 (315)
3,9 (315)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Gladly

Salesforce Platform
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Controles o permisos de acceso
Seguimiento de progreso de tareas
Aircall
Funcionalidades más valoradas
Gestión de centros de atención telefónica
Grabación de llamadas
Supervisión de llamadas
Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
eDesk
Funcionalidades más valoradas
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de correo electrónico
Gestión de tickets de soporte
Zoiper
Funcionalidades más valoradas
Control/acceso remoto
Identificador de llamadas
Softphone
Genesys Cloud CX
Funcionalidades más valoradas
Conexión VoIP
Distribución automática de llamadas
Gestión de centros de atención telefónica
Kustomer
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Chat en vivo
Gestión de tickets de soporte
Talkdesk
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de contactos
Gestión de flujos de trabajo

Opiniones de Gladly

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,9
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,8
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
85%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
Director of Operations and CX en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Gladly - You'll be glad you did!

5,0 hace 4 años

Comentarios: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

Puntos a favor:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

Puntos en contra:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Restaurantes, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Glady - A Customer Management System

4,0 hace 8 meses

Comentarios: Because of Gladly, I am able to give excellent support to my clients. Since it stores crucial data about each client in an easily accessible profile, it allows me to give superior service without wasting time.

Puntos a favor:

The fact that the Gladly platform works so well with my other programs makes it my favorite. It's a must in my office because of how well it coordinates many activities and how intuitive the UI is. The time-saving features are second to none; being able to switch between projects on the fly has saved me and my coworkers many hours that we would have otherwise spent paging through notes or switching between internet tabs. In my opinion, this is one of Gladly's most useful features that we can't live without.

Puntos en contra:

While I have few legitimate gripes, I would suggest adding some lighthearted touches to the design of the website in order to keep myself and my coworkers cheerful when dealing with irate customers. In addition, having a distinct layout will keep certain employees from getting bored during sluggish periods.

Taylor
CXA en EE. UU.
Bienes de consumo, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Review

3,0 hace 2 años

Comentarios: 6 out of 10

Puntos a favor:

Gladly is pretty reliable and easy to use

Puntos en contra:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Floranch
CSR en Filipinas
Servicios para el consumidor, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Eye-catching and simple to use tool

5,0 hace 10 meses

Comentarios: I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

Puntos a favor:

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

Puntos en contra:

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.

Benny
Director of Customer Experience en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Would not use any other Platform

5,0 hace 2 años

Comentarios: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

Puntos a favor:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

Puntos en contra:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.