Emplifi Social Marketing Cloud

¿Qué es Emplifi Social Marketing Cloud?

Emplifi Social Marketing Cloud is an end-to-end Social Marketing Platform for modern enterprises. From managing a multi-channel strategy to analyzing trends and optimizing performance, Emplifi’s social media marketing tools will enable your brand to amplify meaningful experiences at scale. Get real-time intelligence, a centralized workspace for multi-channel management, and powerful analytics and reporting. Convert your followers to customers - see how Emplifi Social Marketing Cloud can help.

¿Quién usa Emplifi Social Marketing Cloud?

Scalable Social Media Management solutions for modern Enterprise and Commercial companies.

¿Dónde se puede implementar Emplifi Social Marketing Cloud?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Emplifi
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, español, inglés

Precios de Emplifi Social Marketing Cloud

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Emplifi Social Marketing Cloud no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Sobre el proveedor

  • Emplifi
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, español, inglés

Imágenes y vídeos de Emplifi Social Marketing Cloud

Ver 1 más

Comparar el precio de Emplifi Social Marketing Cloud con productos similares

Emplifi Social Marketing Cloud

No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
49,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Emplifi Social Marketing Cloud

  • Análisis de campañas
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Creación de informes/análisis
  • Filtrado por palabras clave
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Participación del cliente
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de marcas
  • Social listening
  • Supervisión de competidores
  • Supervisión de redes sociales
  • Visualización de datos

Alternativas a Emplifi Social Marketing Cloud

Herramienta de gestión de redes sociales con supervisión de marca, uso compartido de contenido, soporte de redes múltiples, análisis y seguimiento de redes sociales/correo electrónico.
The Unified Customer Experience Management Platform
La principal plataforma de marketing para pymes. Demo de marketing GRATIS
Coosto es utilizado para aumentar el conocimiento de la marca, la reputación de la marca, la satisfacción del cliente y la conversión desde el contenido de redes sociales.
eClincher ofrece una software de gestión de redes sociales muy completo. Prueba GRATIS de 14 días.
Send Social Media es el panel de gestión de redes sociales número 1 para administrar, monitorear, rastrear y medir todos tus esfuerzos de marketing.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Establece relaciones duraderas con los clientes gracias al marketing digital con prioridad para los datos.
Software que ayuda a las empresas a gestionar y responder a reseñas, aumentar las puntuaciones y clasificaciones y descubrir información clave sobre los clientes.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
HipSocial by 500apps is an all-in-one social media management tool helping businesses to manage social media accounts from one place
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
NetBase es una solución empresarial de análisis de redes sociales para las principales marcas de consumo y sus agencias que impulsa resultados empresariales reales.

Opiniones de Emplifi Social Marketing Cloud

Evaluación media

General
4,2
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,4
Funciones
3,9
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
45%
4
39%
3
11%
2
3%
1
3%
Ricardo A.
Ricardo A.
Ecommerce Director en Panamá
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

If you focus on Analytics, this is the best option you have

5 hace 6 meses

Comentarios: We had a great experience with Socialbakers, I even miss it, we just had to focus on a tool that helped us to better create and publish the content rather than measuring it.

Puntos a favor:

It excels Sproutsocial and Hootsuite in the Analytics department, it is by far the most robust and most features to measure your KPIs

Puntos en contra:

It lacks on posting schedules or options to get the content out, it focuses more on measuring than helping you create it.

Gabriel O.
Head of Content and Communications en Malasia
Medios online, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Socialbakers is a no frills solution for our company's social media publishing and operations.

4 hace 2 años

Comentarios: -Socialbakers is helpful to manage user access to our social media accounts and also plan and manage their outbound posts.
- The overall experience is pleasant however there can be more areas to improve especially on the social analytics area. I am more than happy to help Socialbakers in this area.

Puntos a favor:

Socialbakers is a no frills solution for our company's social media publishing and operations.

Puntos en contra:

-More flexibility can be given to build charts and tables. -Can focus on advocating the label/ tagging feature and to use it to drive all analytics and content management feature. -Duration on information collected can be stored longer for Y-o-Y comparison (i.e. without the need to rebuild). A lot of such information we still rely on CrowdTangle.

Usuario verificado
Digital Marketing Specialist en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Base plan used to be awesome: now the least bang for your buck of all providers

3 hace 2 años

Comentarios: My experience with socialbakers, when I started with the software nearly 4 years ago was amazing, the functionality was incredible and it delivered value that we were willing to pay for. The way the software has developed over time has been very dissapointing, stripping all of the points of difference out of the package, with a huge price discrepancy making our only other option to switch providers if we want to get even marginally more functionality, rather than being offered a titrated solution.

Puntos a favor:

I like the calendar view, and the ease of creating and scheduling content, and the approval workflow.

Puntos en contra:

Socialbakers massively overstates what is included in the base level plan. When I started with the software the base plan included dashboards, which are a fairly standard inclusion in social software. It is so dissapointing that the inclusions in the base plan have been completely stripped back, and I'm left feeling as though we are massively overpaying for something that we could get from pretty much any other provider. The customer service, since moving out of prauge has been terrible as well, impolite, unhelpful and to be frank a bit condescending on the live chat. In my experience there is more often than not lately, little gremlins in the software, necessitating refreshing the calendar between scheduling every single post, half the time not able to see what is scheduled from the calendar view etc.

Stephen F.
Senior Digital Communications Spoecialist en RU
Productos químicos, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Really useful campaign insights tool

4 hace 4 meses

Puntos a favor:

The ability to break down your digital campaign performance across multiple platforms by tagging posts

Puntos en contra:

Lack of support of integration into Google Data Studio - the only available exports by default are PDFs and Powerpoints, which make it difficult to integrate into my Google Data Studio Reporting dashboard. There is an API available, but the support is not provided in choosing how to display the metrics.

Victor L.
Creative Data Manager en Brasil
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Uma boa ferramenta

4 hace 2 años

Comentarios: No geral, a experiência é mais positiva e sinto que poderia utilizar melhor a plataforma e suas funcionalidades, mas acabo explorando pouco.

Puntos a favor:

Dashboard modulares com widgets; O jeito fácil e intuitivo de ver os dados; Informações sobre posts e stories do Instagram no content hub; Poder exportar tudo, inclusive os dashboards.

Puntos en contra:

A métrica de interação por 1k fãs que dá uma visão distorcida; A falta de informação sobre dados de alcance de concorrentes; Acho confuso a parte de roles e permissions, que nem sempre funciona como configuramos; A quantidade de swaps dos planos e os valores altos para contratar mais; O filtro de busca por influenciadores nem sempre funcionam bem.