Wizu

Por Wizu

5 / 5 1 reseña
Wizu

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¿Quién utiliza este software?

Wizu is designed for anyone that wants a better way to gather information from their customers and employees.

Valoración media

1 reseña
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Características 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $70/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Wizu
  • http://wizu.com
  • Fundada en 2012

About Wizu

Wizu is an AI powered chatbot for conversational surveys designed to increase response rates, improve customer experience and gain more actionable insight. Wizu can analyse responses in real time allowing you to route surveys by sentiment or word groups to create a truly personalized and engaging conversational survey.

Funciones de Wizu

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de texto
  • Gestión de acciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recolección multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Análisis
  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de informes de llamadas
  • Gestión de encuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Supervisión de quejas

Las reseñas más útiles sobre Wizu

Best survey software I have ever used - such a unique idea that works great!

Traducir con Google Revisado el 14/12/2017
Mary Lou
Marketing Manager
Mary Lou Interiors
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: We have got significantly improved completion rates from our surveys and the quality of the feedback has also improved massively. We have also had feedback from our customers that they actually enjoyed the survey experience!

Puntos a favor: It is so much more interesting than a normal survey and we have had much better completion rates and some great feedback from our customers. I like how you can customise the bot and once I understood how everything worked it is really easy to set up lots of different bots and surveys. The AI stuff is great and the level of routing and personalisation you can do is great.

Puntos en contra: It look a little bit of time to understand how to build the survey just because there are lots of different features and functionality. The support team were really helpful though and once I knew what I was doing you can start to create some really interesting conversational surveys.

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