SplitMetrics

SplitMetrics

Por SplitMetrics

¿Quién usa SplitMetrics?

Big & Enterprise Mobile Publishers (Google, Rovio, Wargaming, etc.)

¿Qué es SplitMetrics?

SplitMetrics smart A/B testing: accelerate your app growth with expert strategic advice and in-depth data from impactful A/B testing experiments via intelligible platform with transparent experiment flow, in-depth behavioral analytics, and clear-cut statistical significance calculation any data-scientist would back up. Leave assumptions in favor of tested-out data.

Trusted by Google, Rovio, Wargaming, etc., SplitMetrics is the accelerator you need to reach new levels of profitability.

Información sobre SplitMetrics

SplitMetrics

https://splitmetrics.com/

Fundada en 2014

Resumen de precios de SplitMetrics

SplitMetrics no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SplitMetrics está disponible a partir de 4999,00 US$.

Precio inicial

4999,00 US$

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de SplitMetrics

Herramientas para A/B testing
Análisis de relevancia estadística
Análisis del embudo
Editor visual
Encuestas
Mapas térmicos
Programación de tests
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación de campañas
Segmentación por público
Test A/B
Test multivariante

Opiniones de SplitMetrics

Mostrando 1 opinión de 1

General
4/5
Facilidad de uso
4/5
Atención al cliente
4/5
Funcionalidades
4/5
Relación calidad-precio
2/5
Usuario verificado
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2019

"App conversion optimization tool"

Puntos a favor: A great tool for marketers and app developers who want to track every element of their app. It doesn’t just track but it provides you with insights that you can use to improve your app.
You can run A/B tests and use behavioral targeting and analysis to understand users. Tools like heatmaps, video metrics, and screenshot stats are indeed very helpful for app marketers.

Contras: It is expensive. It is really expensive which makes it a tool for high-end developers and apps

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2019