URBANTZ

Por URBANTZ

4 / 5 1 reseña
URBANTZ

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¿Quién utiliza este software?

Retailers and carriers

Valoración media

1 reseña
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 3 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 3 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • URBANTZ
  • http://www.urbantz.com/
  • Fundada en 2015

Sobre URBANTZ

URBANTZ was created by last mile and e-commerce industry experts and a technological partner with a strong experience in building state of the art collaborative solutions. We have created a very strong service to make the first & last mile delivery business sustainable by improving efficiency, reducing costs and increasing quality of service.

URBANTZ provides an application with an easy to use interface and technical tools, which it all more efficient.

Funciones de URBANTZ

  • CRM
  • Cross docking
  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión 3PL
  • Gestión de envíos
  • Gestión de flota
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de transporte

Las reseñas más útiles de URBANTZ

Superior standard features and high speed of implementation

Traducir con Google Revisado el 7/3/2019
Eduardo D.
Managing Partner
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Aftr checking and testing many competing products, we selected Urbantz as the most suitable for our client business needs.
People we have worked with has been very responsive. We could manage several go-lives in 2-3 months after having selected this solution.

Puntos a favor: It really works according to product specifications and features published in the website.
Standard features are superior to competitors' offering.
Product is in constant evolution.
A standard way to add specific client information and use it in business rules that can be maintained by the client without jeopardizing upgrades.
Client requests always become part of the standard product instead of starting parallel client versions. All clients are on the same platform and version.
Implementation can be as quick as client connects to Urbantz standard APIs. In our case, it took 2 months to move from the first design workshop to the first go-live.

Contras: Product cost is high.
Communication & support could be easily improved.

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