CoSchedule Marketing Suite

¿Qué es CoSchedule Marketing Suite?

El calendario de marketing n.º 1 para todo lo que quieras organizar. CoSchedule permite a los usuarios desarrollar toda su estrategia de marketing de contenido, colaborar y optimizar todos los proyectos de marketing en un lugar. Se integra con tus herramientas de marketing favoritas y administra todo el flujo de trabajo de tu equipo.

Reconocido por Entrepreneur.com, CoSchedule ayuda a más de 8000 equipos de marketing a organizarse en más de 100 países.

Características: Soluciones de gestión de blogs, herramientas de flujo de trabajo, herramientas de redes sociales.

¿Quién usa CoSchedule Marketing Suite?

Empresarios individuales, profesionales de marketing, equipos y agencias de marketing. Los comerciantes que buscan organizarse y hacer su trabajo.

¿Dónde se puede implementar CoSchedule Marketing Suite?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • CoSchedule
  • Ubicado en Bismarck, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • CoSchedule
  • Ubicado en Bismarck, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de CoSchedule Marketing Suite

CoSchedule Marketing Suite Software - 1
CoSchedule Marketing Suite Software - 2
CoSchedule Marketing Suite Software - 3
CoSchedule Marketing Suite Software - 4
CoSchedule Marketing Suite Software - 5
Ver 5 más
CoSchedule Marketing Suite Software - 1
CoSchedule Marketing Suite Software - 2
CoSchedule Marketing Suite Software - 3
CoSchedule Marketing Suite Software - 4
CoSchedule Marketing Suite Software - 5

Comparar el precio de CoSchedule Marketing Suite con productos similares

CoSchedule Marketing Suite

29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
0,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
15,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
15,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de CoSchedule Marketing Suite

  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de campañas
  • Biblioteca de activos
  • Búsqueda/filtro
  • Calendario de marketing
  • Campañas multicanal
  • Categorización de activos
  • Compartición de recursos
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de hojas de ruta
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Edición de texto
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de metadatos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de varias cuentas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes personalizables
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Opciones de publicación de contenidos
  • Participación del cliente
  • Planificación de actividades
  • Planificación de campañas
  • Planificación de medios
  • Planificación estratégica
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos/previsiones
  • Priorización
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento ROI
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Supervisión de redes sociales
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Varias campañas
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a CoSchedule Marketing Suite

Wrike es un software de gestión de proyectos empresariales con plantillas, control del tiempo, diagramas de Gantt, tablas Kanban, etc. Descubre más sobre Wrike
Una herramienta de colaboración visual que crea una perspectiva compartida para tu equipo en cualquier proyecto de una manera divertida, flexible y gratificante.
Ravetree es la mejor solución de gestión de trabajo en su clase para organizaciones organizadas en torno a proyectos.
ClickUp es el futuro del trabajo: una aplicación que reemplaza a muchas otras. ClickUp es una destacada aplicación de productividad de rápido crecimiento en 2020. Descubre más sobre ClickUp
Las soluciones de BrandMaker ayudan a los equipos de ventas y marketing empresarial a optimizar la gestión de operaciones de marketing.
Software CRM totalmente personalizable y basado en la nube que se compone de nubes de ventas, marketing, gestión de proyectos, RR. HH., help desk y facturación.
Gracias a la tecnología patentada CORTEX, ya no tienes que elegir entre un sistema potente y uno utilizable.
Crea presupuestos descendentes, visualiza fácilmente el presupuesto restante y establece límites de gastos en todos los departamentos. Descubre más sobre MARMIND
Solución de gestión de trabajo basada en la web, de nivel empresarial, que brinda una mayor visibilidad, posibilita la buena colaboración y mejora la productividad.
Smartsheet es una plataforma de ejecución de trabajo en línea que permite a organizaciones de todos los tamaños planificar, administrar, automatizar e informar sobre el trabajo.
Airtable es la base de datos que cualquiera puede usar con una hermosa interfaz de hoja de cálculo.
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
Potencia tu contenido con una solución DAM galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año.

Opiniones de CoSchedule Marketing Suite

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,3
Funciones
4,3
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
54%
4
35%
3
9%
2
1%
1
1%
Abigail
Abigail
Social Media Specialist en Kenia
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Great Social Media Marketing Tool

5,0 hace 6 años

Comentarios: Coschedule is a great editorial calendar and social media marketing tool. I use it on my personal blogs so I've never tried out the collaboration tool. It's great for listing tasks and ideas for new blog posts as well as scheduling social media posts in advance.
Initially, I used the 14-day free trial, it was great but I kept wondering whether it was worth paying for seeing as I could use Hootsuite + other editorial calendars to plan my post.
I was given a 30-day free trial which made me sit down and begin exploring all the features that related to me.
*The headline analyzer helped me choose search optimized headlines with an emotional punch. rather than just choosing the first headline I could think off, I began paying attention to my headline scores and aiming for 70 and above headline score with power words.
*I'm a solo blogger I've ever used the collaboration tools but I used the task selection to remind myself to do things like: Create image on canva, proof draft post, identify keywords, draft five headlines, identify inbound and outbound links etc.
*Evernote integration: I have Evernote on my tablet and sometimes I have the draft post in there, I use coschedule to transfer the draft to WordPress and begin working on it.
*Social Campaigns: This to me is the best feature, i get to create social media campaigns from old, current or future existing posts, to send to my facebook, twitter, Tumblr, LinkedIn,& Pinterest profiles. Coshedule offers 4 social media post types :Text, Link, Image & Video. I use this to create a variety of social media posts linking to the same blog post without being spammy.

Puntos a favor:

*Affordable *Efficient: the social media campaign/queue is the best I've seen *Headline analyzer: Most social media marketing and content marketing tools do not come inbuilt with a headline analyzer to help you choose the best headline for your post. *Collaboration tools

Puntos en contra:

I found out that scheduling blog post from coschedule doesn't work, I'll have to schedule it directly from WordPress to work, I realized that when I made a post and scheduled it to go out after a couple hours, only to find it saying "draft" in WordPress and "schedule" in coschedule.

Mackenzie
Director of Marketing Operations en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Organize & Manage Projects Across Marketing Teams

4,0 hace 6 meses

Comentarios: Overall, CoSchedule has helped to align our various disciplines of marketing to keep projects organized and deadlines trackable. I would recommend this tool for that purpose.

Puntos a favor:

With the task and project templates, CoSchedule makes it easier to outline, manage, and scale projects that require cross-marketing collaboration. Taking the time to create Project templates (and matching task templates) has helped us to scale our capacity, keep our to-do's organized, and manage deadlines.

Puntos en contra:

This software lacks flexibility on the social media scheduling and channel management side of things. For example, you are unable to select a thumbnail image when utilizing a video post on Instagram. This means that we often have to post directly from Instagram, preventing us from both pre-scheduling posts AND tracking performance of these posts.

Respuesta de CoSchedule

hace 6 meses

Thanks for the review, Mackenzie! I'm glad CoSchedule has helped with your project management. Although, I'm sorry to hear you're not completely satisfied with the social aspect. If you'd like to pass along any feature requests or receive best practice tips, please reach out to support@coschedule.com. We'd love to help!

Jaime
Communications en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great for keeping me on track!

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: My overall experience is great! I would highly recommend to anyone needing to stay more organized and focused on projects.

Puntos a favor:

I love that I can add all my projects + tasks and see them all in one place. I love checking off the tasks as they are completed, and it is quite motivating.

Puntos en contra:

There are a couple weird quirks- like there is no option to set an event for re-occurring every other week. There is also no way to have one main event with smaller events attached to it.

Respuesta de CoSchedule

el mes pasado

Thanks for this great review, Jaime! We appreciate you sharing your recommendation with the community. Feel welcome to contact support@coschedule.com anytime with product ideas or suggestions. We're always looking to improve

Usuario verificado
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

No respect for the user experience

3,0 hace 2 años

Comentarios: Most notably, I've contacted customer service multiple times and each time the response I received made it clear that they didn't care the user experience. The tone of the responses were "yeah that makes a lot of sense, but we don't have that so deal with it." There was no interest in helping to figure out how to make a workaround or adding the request for a future update.

Puntos a favor:

I choose this program because it was recommended to me and because it could manage all that I'm working on in one place.

Puntos en contra:

It's only since I've gotten into the implementation that I realized this program is not user friendly. The UI is not intuitive and has not evolved with the need of the ever evolving needs of digital marketing.

Anabelle
Social Media Associate en EE. UU.
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

CoSchedule - Great Basic Social Media Tool

4,0 hace 3 meses

Comentarios: We were looking for a social media scheduling/management app -- and for the most part CoSchedule was just that. But we ended up needing some additional features that were not offered. We used CoScheulde for a few months before switching to another service. CoSchedule has all the basics for scheduling/publishing/monitoring your socials if that is what you are looking for!

Puntos a favor:

I liked the ease of use/design experience of CoSchedule. It was very easy to publish, schedule and view my content -- the interface is pretty self explanatory and easy to figure out how to use.

Puntos en contra:

I did not like that I could not see a preview of my posts as it would look on my feed (mainly for Instagram posts). Would love to see who my posts look next to each other after I scheduled out a week's worth of content. I also felt like the analytics were lacking, I've seen more in-depth stats with other social media management tools.

Respuesta de CoSchedule

hace 3 meses

Thank you for leaving this review, Anabelle. We appreciate hearing your feedback because it helps us make CoSchedule better for everyone. If you decide to try CoSchedule again in the future, we'd love to answer any questions or hear suggestions at support@coschedule.com. We'd be happy to help!