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a elegir el mejor software

¿Qué es Inbenta?

Inbenta Messenger es una solución de emisión de tickets y chat en vivo omnicanal que convierte todos los contactos de redes sociales, sitios web y correo electrónico en una cola gestionable.

Esto ayuda a los agentes a gestionar los tickets sin esfuerzo desde una única plataforma.

Además, gracias a su tecnología de IA, es capaz de priorizar casos de manera inteligente y sugerir contenido en tiempo real para ayudar a los agentes a responder a las preguntas con un solo clic. Esto reduce los tiempos de espera y los tiempos promedio de gestión, lo que redunda en una mejor atención al cliente.

¿Quién usa Inbenta?

Equipos de soporte al cliente, equipos de márketing y ventas, empresas de telecomunicaciones, retail, turismo y viajes, suministros, seguros y banca.

Inbenta Software - 1
Inbenta Software - 2

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Inbenta

Inbenta

4,7 (13)
4000,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
64
6
4,5 (13)
4,9 (13)
4,8 (13)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
180
138
4,6 (1.585)
4,7 (1.585)
4,7 (1.585)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Inbenta

LiveAgent
Funcionalidades más valoradas
Chat proactivo
Grabación de llamadas
Registro de llamadas
Centralpoint
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Enterprise Bot
Funcionalidades más valoradas
CRM
Procesamiento de lenguaje natural
Uso compartido de la pantalla
Intercom
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Chat y mensajería
Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
User.com
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Creación de informes/análisis
Gestión de contactos
Quiq
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Confirmación y recordatorios

Opiniones de Inbenta

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
69%
4
31%
maria belen
Responsable Contact Center en España
Seguros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Herramienta muy intuitiva, excelente gestión de mails, buscador muy potente

5,0 el año pasado

Comentarios: Excelente

Puntos a favor:

Los informes y la información que se obtiene de ella

Puntos en contra:

Si se necesita algún informe ad hoc, es bajo presupuesto

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

I like it because it's very easy to use

5,0 el año pasado

Comentarios: I describe my experience with ibenta being a very easy to use application and I use it daily and recommend it to many

Puntos a favor:

I like the ease of use and without many difficulties

Puntos en contra:

the ibenta app should have more functions and be free to reach more users

Tina
Manager, Membership Services en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

I highly recommend Inbenta to improve your customer experience

5,0 hace 2 años

Comentarios: The Inbenta team is wonderful to work with. They do a lot of hand holding when needed while also providing the tools to get the system up an running on your own. I especially appreciated their working directly with our integration team. They have a great training program that is included with the platform purchase and their response to questions, tickets and requests for assistance are excellent.

Puntos a favor:

The Inbenta software platform has everything you need to improve your customer experience. We were looking for a software company that provided a chatbot to answer the most common questions asked by our customers. We wanted to lighten the load of our customer service staff who spent a lot of time answering the same routine questions multiple times a day. Inbenta provided a solution to that problem with an AI chatbot and messenger that gave us that and more. The chatbot handles the common questions in a Q & A prompt based system according to customer input and also provide a more "human like" dialogue response system. What's extremely useful is that the customer doesn't get "stuck" with just interacting with the bot. Due to different ways a person may ask a question, their specific needs or language barriers, the bot can also escalate to a human representative, which allows our customer service staff to take over whenever needed. This is definitely a win-win. Our staff handles the more non-routine questions and our customers get responses to their more general questions quickly and efficiently.

Puntos en contra:

The software definitely has a learning curve, but it has so many well built features it is completely understandible.

Vanessa
Associate Manager, Digital Content en EE. UU.
Ocio, viajes y turismo, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Useful AI Chatbot and Live Chat Integration

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall, we've had great success with the Inbenta chatbot. By providing basic answers to common user questions, it has freed up our call center agents to handle more complex inquiries and transactions.

Puntos a favor:

The Inbenta chatbot has been an incredibly helpful tool for our platform. It's allowed us to communicate easily with our customers, providing fast responses to common questions that may have otherwise been calls made to our contact center. The natural language capabilities made it easy to set up, and the linguistic tuning allows us to optimize as much or as little as we need. The lexicon is also very helpful, because there's less work for our team when adding modals and we can pull from that extensive library of terms. We also integrated the automated chatbot with our live chat software, and that has worked pretty well for our team, and the agents have found it easy to use.

Puntos en contra:

For the most part, Inbenta is easy to implement and use. There could be some backend enhancements to make features more convenient. For example, we would love the ability to publish one or two pieces of content, rather than publishing the entire knowledge base. This would allow for updates to be made more quickly in real time, but also let us continue editing other intents without the fear that they'll be published live before they're ready.

David
Support Manager en EE. UU.
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Excellent Chatbot and AI Solution

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall I've had an excellent experience with Inbenta and the Customer Service. They're always available and haven't ever left me hanging.

Puntos a favor:

Implementation was very easy and straight forward and management after implementation has been a breeze.

Puntos en contra:

The GUI is laid out in a way that makes it difficult to find things on occasion. There are different methods of saving/updating across pages and it can be tough to remember what to click and when.