¿Qué es Outreach?

Outreach es una plataforma de participación de ventas que acelera los flujos de trabajo de comunicaciones de tu equipo y que muestra información sobre el rendimiento que aumenta la eficiencia de tu equipo en las ventas. Los equipos de ventas pueden ejecutar estrategias que combinen correo electrónico, voz y redes sociales en miles de clientes potenciales al mes.

¿Quién usa Outreach?

Director de Ingresos, director de Ventas, SVP/RVP (vicepresidente sénior/vicepresidente regional, por sus siglas en inglés, respectivamente) de Ventas, vicepresidente de Ventas, director de Ventas, gerente de Ventas, operaciones de Ventas, habilitación de Ventas.

¿Dónde se puede implementar Outreach?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Outreach
  • Ubicado en Seattle, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Outreach
  • Ubicado en Seattle, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica

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inglés

Imágenes y vídeos de Outreach

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Outreach

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45,00 US$/mes
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Funciones de Outreach

  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis predictivo
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Entrega de contenidos
  • Formación e incorporación a las ventas
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación de llamadas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Marcador automático
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la participación

Alternativas a Outreach

Software de gestión de relaciones con los clientes con help desk y gestión de proyectos.
Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes. Descubre más sobre Zoho CRM
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos. Descubre más sobre Pipedrive
Enfócate en las relaciones, no en los registros con ProsperWorks y Google. El único CRM creado, utilizado y recomendado por Google.
amoCRM es el primer CRM impulsado por mensajería del mundo. Cuenta con un canal de ventas, seguimiento de clientes potenciales, comunicación multicanal y mucho más.
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. Descubre más sobre Salesflare
Un CRM de ventas inteligente que ayuda a los representantes de ventas a ser más productivos, aumentar sus ventas e involucrar a los clientes.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Apollo es la base de toda tu estrategia de ventas de principio a fin.
Zendesk Sell es un software CRM de ventas creado para mejorar la productividad, procesos y previsibilidad de las ventas.
Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales

Opiniones de Outreach

Evaluación media

General
4,4 (262)
Facilidad de uso
4,2 (262)
Atención al cliente
4,2 (262)
Funciones
4,4 (262)
Relación calidad-precio
4,3 (262)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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58%
4
32%
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7%
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Nate E.
Nate E.
Mid-Market AE en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Best sales sequencing tool on the market, hands down

5,0 el año pasado

Comentarios: Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Puntos a favor:

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Puntos en contra:

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Florence B.
Florence B.
VP Marketing en RU
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Made our SDRs way more productive

5,0 el año pasado

Comentarios: Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key data on prospects. Product roadmap is also exciting (i.e. prospect insights and intelligence improving over time with AI insights).

Puntos a favor:

We moved across from Groove to Outreach and this was one of the best decisions we made. Outreach connects much better to other tools in our stack and the functionality is on another level. Outreach has enabled our SDRs to stop wasting time context switching between loads of tabs and focus on prospecting, maximizing their time prospecting. I am a big fan of Outreach!

Puntos en contra:

It would be great if it were simple to include a profile picture without the weird needing to have an avatar process on another platform.

Pooja C.
Sr. Product Manager en EE. UU.
Software informático, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Prospect Management Tool

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Eventhough UI is not simple yet once learnt, it's a great tool to manage all email cadences and managing the Prospects/ Leads and Campaign

Puntos a favor:

Great Sales Cadence for effective Lead Management Detailed Email Analytics for Campaign Management

Puntos en contra:

Inability to integrate with Google Sheets and only allows upload thru CSV Takes time for User to familiarize themselves with the Tool UI

Usuario verificado
Account Executive en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Misled, big time.

1,0 hace 6 meses

Comentarios: My AE was good, he did his job the way an AE should. Everything are yet I signed the contract was just below the bar.

Puntos a favor:

Looks pretty, cheaper than some products but still expensive.

Puntos en contra:

I spent 12 months trying to troubleshoot issues I was having with my signature pictures not sending through, I went back and forth with their support being asked to try all these different things that genuinely never worked. What’s the MOST disappointing this about all of this is I asked on numerous occasions if this issue was happening with any of outreaches other clients using outlook and outreach together, I was told definitively that it was not happening with ANY integrations and it was only my business that the issues were occurring. I’ve now moved to another company that use Outreach, and of course, the issue with the signature happens again. It’s clear that integrity is low in the business, I was made to believe that our case was so so rare, and I spent hours and hours trying to fix it. It may seem like such a simple thing, a picture in a signature not sending though, but the way I work and the standard the business sets, we looked low tied to new prospects with sloppy email looks. The editing tool for templates and snippets is way behind the times, and it actually blew me a way how difficult it was to use, spacing, character size, and general format NEVER looked the way it needed to looks.

Usuario verificado
Business Development en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Outreach your Prospects

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.

Puntos a favor:

Use of use and easy integration with Salesforce. Separate prospects and Accounts Awesome reporting tools KPI made easy

Puntos en contra:

No Voice mail drop Difficulty with incoming calls Support takes forever to get back to you