18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Archdesk?

Archdesk es una destacada plataforma de gestión de la construcción.

La plataforma se adapta a tu forma actual de trabajar. Al reflejar tus flujos de trabajo, optimiza antes de automatizar siempre que sea posible para que recuperes el tiempo y el control.

Reúne tus datos en un solo lugar y visualiza todo en paneles de creación propia y en tiempo real. Esto te brinda las herramientas que necesitas para tomar mejores decisiones en todos los niveles de tu negocio.

¿Quién usa Archdesk?

Archdesk está dirigido a empresas de construcción: - Empresas de construcción - Contratistas especializados - Empresas/fábricas de producción - Sector de comercio mayorista/tiendas - Sector de servicios

Archdesk Software - 1
Archdesk Software - 2
Archdesk Software - 3
Archdesk Software - 4
Archdesk Software - 5

¿Tienes dudas sobre Archdesk? Compara con una alternativa popular

Archdesk

Archdesk

4,5 (51)
690,00 GBP
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
153
4
4,3 (51)
4,3 (51)
4,7 (51)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 €
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
353
16
3,9 (1.704)
3,8 (1.704)
3,8 (1.704)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Archdesk

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Chart of Accounts
Declaración de ganancias/pérdidas
Buildertrend
Funcionalidades más valoradas
Budget Tracking
Programación de trabajos
Seguimiento del proyecto
QuickBooks Desktop
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Libro general
Seguimiento de gastos
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Identificación del producto
Seguimiento de fechas de vencimiento
Seguimiento de inventario
Smartsheet
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del proyecto
Procore
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Seguimiento del proyecto
Varios proyectos
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Powered Now
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación
Facturación en línea
Buildern
Funcionalidades más valoradas
Costes de trabajo
Gestión de proyectos
Presupuestos y estimaciones

Opiniones de Archdesk

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
65%
4
29%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

The key to our growth

5,0 hace 5 años

Comentarios: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Puntos a favor:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Puntos en contra:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Melissa
Accounts Assistant en RU
Diseño, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Good System

4,0 hace 9 meses

Comentarios: Very good, team are knowledgeable and very helpful

Puntos a favor:

Easy to configure changes and get the system up and running. System looks good and is easy to use.

Puntos en contra:

The layout on some of the screens cannot be amended/shrunk, which means you cannot fully customise your view to how you want it.

Respuesta de Archdesk

hace 9 meses

Thank you so much for the review and your kind words!  We are thrilled to hear you enjoy using the system! Archdesk Team

Grant
Director en RU
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

A premium service

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Using Archdesk to manage our bespoke joinery and construction projects was a game-changer for our business. By centralizing everything - project quotes, invoices, and client details - Archdesk saved time and significantly improved workflow efficiency. Highly recommended for any construction or manufacturing company looking to simplify their processes.

Puntos a favor:

Customer care was top class, always available to help out when required. The platform catered for all my needs.

Puntos en contra:

I was unable to utilise every aspect of the platform as I did not require everything.

Christopher
Project Manager en RU
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Good but not for everyone

3,0 el año pasado

Comentarios: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Puntos a favor:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Puntos en contra:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager en RU
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Key to the business performing.

5,0 hace 2 años

Comentarios: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Puntos a favor:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Puntos en contra:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.