18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es todo.vu?

todo.vu es una suite de productividad que ofrece una combinación única de CRM, gestión de tareas, seguimiento de tiempo y funcionalidad de facturación. todo.vu es ideal para trabajadores autónomos, consultores y equipos de cualquier tamaño que se esfuercen por lograr una mayor eficiencia, calidad y transparencia. todo.vu es absolutamente gratis para los trabajadores autónomos y todos los planes de precios tienen un costo límite de 11 usuarios: es decir, pagas por 11 y obtienes ilimitado.

¿Quién usa todo.vu?

todo.vu es ideal para trabajadores independientes, consultores y equipos de cualquier tamaño.

todo.vu Software - 1
todo.vu Software - 2
todo.vu Software - 3
todo.vu Software - 4
todo.vu Software - 5

¿Tienes dudas sobre todo.vu? Compara con una alternativa popular

todo.vu

todo.vu

4,4 (48)
9,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
107
1
4,4 (48)
4,7 (48)
4,6 (48)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
13,50 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
131
32
4,7 (1.159)
4,5 (1.159)
4,4 (1.159)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a todo.vu

MeisterTask
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Task Editing
Varios proyectos
Todo Cloud
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Herramientas de colaboración
Quire
Funcionalidades más valoradas
Gestión de recursos
Gestión de tareas
Task Editing
Trello
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Seguimiento de actividades
Monitask
Funcionalidades más valoradas
Seguimiento del tiempo
Seguimiento del tiempo en línea
Supervisión de la actividad de los empleados
EngageBay CRM
Funcionalidades más valoradas
Generación de clientes potenciales
Gestión de tickets de soporte
Real-Time Notifications
Microsoft To Do
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Programación de tareas
Task Editing
Metatask
Funcionalidades más valoradas
Gestión de presupuestos
Modelos personalizables
Seguimiento horas/gastos
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Gestión financiera

Opiniones de todo.vu

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
60%
4
29%
3
6%
2
2%
1
2%
ESEOSA
ESEOSA
Digital Marketing Executive en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

It gets the Job done!

4,0 hace 6 años

Comentarios: Overall, I'll say it gets the job done and the interface is fantastic as well so little to no learning curve in adopting it.

Puntos a favor:

- Ease of use if the first thing that stood out to be with this product. Super intuitive and visually pleasing interface. - I think it would be great for entrepreneurs and small business owners looking to organise activities and tasks - Some of my favourite product features are the colour-coded importance markers and the time tab showing time spent on each task.

Puntos en contra:

- The tool experiences some down-time every now and then, not sure if it's from my weak connection or from their servers perhaps - Exporting saved contacts was a bit of a task to figure out .Besides those, great product overall

Respuesta de Kitovu

hace 6 años

Thanks, Eseosa for the great feedback.

Suehyun
Suehyun
Operations Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

I love todo.vu!

5,0 hace 11 meses

Comentarios: I'm on the admin side of a non-profit and I wear many hats. Todo.vu has saved me from going crazy! I can keep track of tasks for many, many fo the different projects I have. Currently I am not using this to collaborate with others, but I am recommending this to my colleagues as a solo user. I really like that the product is so, so simple! and so focused on task management and timekeeping, and it gets very detailed from there. I can't say anything to using this as a collaboration app, but so happy as a solo user!

Puntos a favor:

Web-based app that is very easy to use. If you are comfortable using web-based applications and a dashboard interface, this is pretty easy to pick up. You can track your time and progress for many, many projects. Customer support is very responsive right now and seems to care about user experience - I hope they don't get cannibalized by bigger companies that would ruin the app! :-(

Puntos en contra:

Customization isn't included in the free plan- and no low cost tier to support/use cosmetic upgrade.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

the app is very user-friendly and has a clean UI.

3,0 hace 7 años

Comentarios: This app saves me from the stress caused by having to keep track of all my coding tasks and the time and the date spent on each task. I found out such a need when I started having to report my working hours. Thanks so much for the amazing app.

Puntos a favor:

The ability to create multiple subtasks by pasting in predefined bullet points. The ability to add a time budget to a task to know if I'm still in good progress.

Puntos en contra:

the bug that often happens when reordering subtasks. The unability to see my time spent on tasks in previous days when a task is being timed.

Respuesta de Kitovu

hace 7 años

Thanks for the great feedback. I'll make sure we look at reordering the subtasks and figure out what you are experiencing. And the option to see time on previous days should be possible - email that one to help@todo.vu directly so I can help out.

Hafizah
Hafizah
Assistant Manager Business Development en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Track task and improve productivity

5,0 hace 4 años

Comentarios: It is a really good task tracker and manager for individual use, and for collaboration with colleague. I have an excellent experience with it.

Puntos a favor:

I love that todo.vu has help me in tracking and managing all my daily task and task that i shares with my colleague. For the task that i collaborate with my colleague, it can be added a time tracker to it, and real-time status of the task, so it can be track easily by us.

Puntos en contra:

I would like to see more option for the service or software that can be integrated with todo.vu. For now, there are no ways for it to be linked with my Google Calendar which i use a lot for adding my daily event and reminder. I hope it will be available soon.

Adra Safiya
Adra Safiya
Human Resources Recruitment Assistant en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Boost productivity

5,0 hace 4 años

Comentarios: I love working with this software as it can help me to manage my daily task and making sure i finished all of my daily work on time.

Puntos a favor:

It has a straightforward process for task management and the to-do list. The design is simple and easy to work with. I love that it has separate space for work related stuff, and a space for my personal task so it won't intertwined together and make it confusing between work or personal task.

Puntos en contra:

I need to constantly clearing my media from the storage space, as they storage files is very limited and the price to upgrading the storage space is too expensive and not to worthy with the price tag. Other than those cons, i don't see anything else that i dislike with Todo.vu