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¿Qué es Yooz?

Yooz es la solución Cloud de automatización de Cuentas a pagar, la más inteligente, potente y fácil de utilizar. Provee beneficios únicos de productividad, rapidez y seguridad a más de 5000 clientes y 300 000 usuarios en el mundo. Yooz es una solución homologada por la AEAT como software autorizado para la digitalización certificada.

¿Quién usa Yooz?

La solución de automatización de Cuentas a pagar de Yooz es ideal para empresas con un volúmen de más de 100 documentos por mes a tratar.

Yooz Software - 1
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Yooz

Yooz

4,4 (157)
99,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
40
37
4,3 (157)
4,2 (157)
4,3 (157)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
476,00 €
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
348
13
3,8 (1.468)
3,8 (1.468)
3,7 (1.468)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Yooz

NetSuite
Funcionalidades más valoradas
Alerta de pago duplicado
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Tipalti
Funcionalidades más valoradas
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Procesamiento de facturas
Procesamiento de pagos
SAP Concur
Funcionalidades más valoradas
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Reclamaciones de gastos
Seguimiento de gastos
Sage 50cloud Accounting
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Facturación
Libro general
BILL Accounts Payable & Receivable
Funcionalidades más valoradas
Pagos en línea
Procesamiento de pagos
Seguridad de datos
CDK Global
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de documentos
Gestión de ventas al por menor
Sage Intacct
Funcionalidades más valoradas
Declaración de ganancias/pérdidas
Extracción de datos
Importación y exportación de datos
AFAS Software
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inventarios
Gestión de nóminas
Informes de nómina
AccountMate
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Gestión de órdenes de compra
Planificación y programación de proyectos

Opiniones de Yooz

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,3
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
31%
3
10%
2
2%
1
2%
Bryan
Bryan
Financial Controller en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

True OCR technology. Ease of use and good customer support.

5,0 hace 6 años

Comentarios: Elimination of the paper invoices. Quicker processing time of invoices. Less manual effort. Ability to approve invoices anywhere internet is accessible. True OCR technology reading the bills. Saves my Accounts Payable staff time allowing for redeployment of internal resources.

Puntos a favor:

Ease of use. Ease of implementation. Training excellent. Good customer support. Mobile app. Ease of delegations for employees on vacation.

Puntos en contra:

Dashboard cannot be customized. Limited metric data. No data on comparable companies in size, industry, or spend.

Respuesta de Yooz

hace 6 años

Thank you for your Yooz review on our cloud-based AP Automation solution. We value our Yooz client champions and really appreciate you taking time to provide a review. One of the many strengths of the Yooz platform that you pointed out, is our intelligent OCR feature that continues to learn (gets smarter) with ongoing use. Recently, PayStream rated our reporting features as one of most robust reporting platforms currently offered in the AP Automation space. Rest assured, continued development is on our road map. As always, if a customer needs a customized report, our Yooz client success manager can create and automatically send. Thanks again for providing a review on Yooz! Have an amazing holiday season.

Kristen
Staff Accountant en EE. UU.
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Yooz Review

4,0 hace 4 años

Comentarios: We love the document storage in Yooz and the ability to communicate with coworkers and have the conversation "on the record" with each invoice.

Puntos a favor:

We love that Yooz holds documents and invoice images to help us toward our goal of going paperless

Puntos en contra:

The push ups for us is that we have to manually export from each company while being logged into each company in QBs individually. We have around 30 companies so this can be very time consuming.

Respuesta de Yooz

hace 4 años

Thanks for sharing your experience with the Yooz solution! Glad to see you're enjoying the product. We're here to help if any questions arise or you'd like to inquire about additional features. If you haven't done so already, please join our Linkedin User discussion group and attend our monthly Yooz Insider client exclusive, interactive live webinar hosted by our COO. www.GetYooz.com/resources.

Forrest
Senior Accountant en EE. UU.
Contabilidad, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great Software, Ease of Use, Smart Technology, Moderately Pricd

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Puntos a favor:

All the technology of duplicate payments, OCR reader, importation, etc.

Puntos en contra:

Pricing is a little high, Developmental support can take some time

Katrina
Accounts Payable en EE. UU.
Automoción, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Yooz overall is helpful for reporting/viewing past invoices

3,0 hace 6 años

Puntos a favor:

ease of reviewing past invoices for reporting, formatting is easy to look things up, organization for different companies good

Puntos en contra:

system is not good at recognizing vendors, amounts, etc, Yooz stamps not good for recognition, inconsistent

Respuesta de Yooz

hace 6 años

We sure do appreciate your amazing feedback! Thanks for taking the time to post your review. It¿s our goal to make sure the Yooz platform continues to make your job more efficient and productive, and to keep our dialogue going. We have found that several user issues/challenges (like the one noted below) can sometimes be addressed by some 1:1 guidance from our support folks. You can also call our support line at 832.384.9669 option 2, or e-mail him directly at max.raynal@justyoozit.com. We have recently added a NEW monthly webinar exclusively for our clients where you may ask any questions you have about the Yooz platform directly to our chief innovation officer, Laurent Charpentier. Our next session is on 2.14.18. Register to attend by going to the www.justyooit.com/event to register. You also have a chance to share your tips, tricks, and best practices with other users. Happy Yoozing! Melissa Hendrick, VP of Marketing

Kate
Account Specialist en EE. UU.
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

New Customer

4,0 el año pasado

Comentarios: Over all great customer support and communication. We like that our rep listens to our needs and helps us find solutions within Yooz

Puntos a favor:

We like the PO to invoice matching. We also like the linkage between Aplos and Yooz

Puntos en contra:

We are new to the program and have not dove deep into the program yet.