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¿Qué es Centralpoint?

La plataforma de experiencia digital (DXP [Digital Experience Platform]) Centralpoint va mucho más allá de la gestión de contenidos empresariales, y presenta una plataforma de experiencia digital. Centralpoint se encuentra en el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital 2018, y ofrece más de 220 funciones (listas para usar), SSO integrado (AD/LDAP/SAML/oAuth) y transferencia de datos que te permiten administrar a TODOS tus usuarios (público, empleados, clientes y socios) en una instalación. Un prototipo de alta fidelidad se crea antes de firmar, que ayuda a eliminar el riesgo.

¿Quién usa Centralpoint?

Oxcyon ofrece soluciones de sitios web o intranets para varios inquilinos dentro de los sectores de cuidado de la salud, fabricación, gobierno, seguros y banca, entre otros. Presta servicios para negocios medianos y grandes que necesitan una empresa.

Centralpoint Software - 1
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Centralpoint

Centralpoint

4,6 (8)
25.000,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
445
43
4,3 (8)
4,5 (8)
4,7 (8)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
El más valorado

Factorial

Producto local
4,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
349
18
4,6 (254)
4,2 (254)
4,4 (254)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Centralpoint

Factorial
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de empleados
Gestión de nóminas
Tiempo y asistencia
DigitalDrawer
Funcionalidades más valoradas
Archivo y conservación
Búsqueda de texto completo
Reconocimiento óptico de caracteres
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de empleados
Panel de comunicaciones
Seguridad de datos
MangoApps
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de la base de conocimiento
Herramientas de colaboración
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Vista de una sola página
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Confirmación y recordatorios
Cority
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Gestión de la conformidad
Mantenimiento de registros OSHA
niikiis
Funcionalidades más valoradas
Planificación de personal
Seguimiento de tiempo en línea
Seguimiento del tiempo en línea
Connecteam
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Planificación de personal
Seguimiento de tiempo en línea

Opiniones de Centralpoint

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,9
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
38%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

One Central Point

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Centralpoint has a ton of pre-built features and is able to source data from many different locations. The search is quick and can be used to filter data sets.

Puntos en contra:

It can be overwhelming since there are so many different modules.

Frank
Application and Database Administrator en EE. UU.
Automoción, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Easy to use robust website solution that scales.

5,0 hace 5 años

Comentarios: We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The Audience role is a powerful tool once we learned how to use it. They helped us set up the synchronization from development => user acceptance => production even though they are on different machines.

Puntos a favor:

Pros: We have been using Central Point for several years. It works very well out of the box, but it can be customized to meet your needs. There is excellent support from the vendor. They are constantly helping us get maximum benefit from the system. We connect to both DB2 and MS/SQL databases with no problem. Their code is well maintained - they push updates on a regular basis that increases functionality.

Puntos en contra:

You have to be organized in order to use the system to its fullest potential. It took us a while to figure that out.

Greg
Media/Communication Specialist en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

CentralPoint has pretty much every feature you could want for a website.

4,0 hace 6 años

Comentarios: We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and the ability to carve out individual audiences and roles is great.

Puntos a favor:

A lot of pre-established modules for specific functions that can be customized as needed. It's nice to be able to take advantage of upgrades or programming that benefit numerous clients and that the options and programming evolve with the industry trends.

Puntos en contra:

While I find CentralPoint pretty user-friendly, I can see how some individuals without much experience in managing web content could struggle some with making their own customizations or building certain types of content.

Peter
Director en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Excellent Platform for Multi-Hospital System

5,0 hace 5 años

Comentarios: We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from SharePoint to the platform.

Puntos a favor:

CentralPoint is a very solid product with extensive features and modules. The system allows us to handle multiple affiliates or audiences on a single platform and as a result we require fewer resources to support our websites. Although CentralPoint has many options for basic department end users it is very easy to create logins and train how to update their specific pages. Support is excellent and Oxcyon provides an issue tracking system. We are a large healthcare system with many requests. All are answered and resolved quickly. I can think of nothing we have asked for that has not been accommodated.

Puntos en contra:

There are many features which can be overwhelming. Certain modules need to be modernized and made easier for the user.

Mas Adiana
Mas Adiana
Oracle Database Administrator en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Centralized data on one point

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

It has an easy and simple solution to channel all the data from various outside offices that we have into one data warehouse. All our data and document can be distributed easily and securely with it.

Puntos en contra:

It is a complex software that need an expert to manage and setting it up.