¿Qué es Stackla?

Stackla is the user-generated content (UGC) platform that puts customer stories at the heart of brand marketing. Through predictive intelligence and automation, Stackla helps brands identify authentic, compelling customer content from across the social web and showcase them at scale throughout their core marketing channels increasing engagement, strengthening customer trust and driving sales. Stackla is designed to meet the content personalization needs of enterprise-level organizations.

¿Quién usa Stackla?

Serving 350+ global brands in travel, hospitality, CPG, retail, auto & nonprofit, Stackla is designed to meet the needs of enterprise-level organizations such as Expedia, Mazda & Lush Cosmetics.

¿Dónde se puede implementar Stackla?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Stackla
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Stackla
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Stackla

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Stackla

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499,00 US$/mes
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10,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Stackla

  • Campañas multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Directrices de marca
  • Feed de actividad/noticias
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de grupos
  • Gestión de varias cuentas
  • Integración de redes sociales
  • Mediateca
  • Programación de publicaciones
  • Promoción social
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de conversión

Alternativas a Stackla

Sprout Social ofrece soluciones de participación en redes sociales, publicaciones, análisis, escucha e informes para agencias y marcas líderes.
Establece relaciones duraderas con los clientes gracias al marketing digital con prioridad para los datos.
Outbrain es la plataforma de publicidad nativa líder en el mundo. Conecta lectores, editores y comercializadores.
Gracias a la tecnología patentada CORTEX, ya no tienes que elegir entre un sistema potente y uno utilizable.
Potencia tu contenido con una solución DAM galardonada y un servicio incomparable. A partir de 28 000 USD por año.
Solución de automatización de marketing ideal para marcas de concesión de franquicias y propietarios de varios sitios. Los proveedores de soluciones de negocios pueden usar SambaSaaS con su marca privada.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
eClincher ofrece una software de gestión de redes sociales muy completo. Prueba GRATIS de 14 días.
Coosto es utilizado para aumentar el conocimiento de la marca, la reputación de la marca, la satisfacción del cliente y la conversión desde el contenido de redes sociales.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
All-in-One Social Media Management Tool
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
Herramienta de gestión de redes sociales con supervisión de marca, uso compartido de contenido, soporte de redes múltiples, análisis y seguimiento de redes sociales/correo electrónico.

Opiniones de Stackla

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,2
Funciones
4,1
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
38%
4
50%
3
13%
Claude W.
Account Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Smart Content Curation through machine learning

5 hace 4 años

Puntos a favor:

Stackla is great at aggregating the best social content. Part of a next generation content management suite of platforms now on the market, Stackla is driving content curation through machine learning. As a medium and large business, you can categorise content to create a UGC library. It's great for hyper-personalisation and engagement tracking.

Puntos en contra:

I think the idea is great, the industry is still behind. Stackla is leading in travel and tourism, but does not have a strong presence in other industries such as retail.

Usuario verificado
Digital Communications Manager en Países Bajos
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best UGC platform I've seen

4 el año pasado

Comentarios: Very positive overall. Stackla is now a core tool for our BAU.

Puntos a favor:

It specialises in UGC and does everything you need in that space. Do if you have a strategic need to develop and run UGC campaigns you can be confident it will support you tactically. Powerful tools to capture, curate and present back UGC across multiple touch points.

Puntos en contra:

Can be complex to use and a bit of a learning curve is required to get to grips with the lexicon. It's also easy to make mistakes when configuring filters and widgets.

Athar A.
Head of Social and Digital Activation en RU
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Stackla

3 el año pasado

Comentarios: Stackla is a good tool for our needs and over the years I have built a strong relationship with them but feel that the product improvements come too slowly.

Puntos a favor:

The widgets are great and the influencer management tool is a brilliant addition.

Puntos en contra:

The platform isn't very intuitive and setting up new terms and filters etc could be a bit simpler.

Ciara F.
Marketing Community Manager en RU
Hostelería, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easily collate and share UGC

5 el año pasado

Puntos a favor:

Easy to use once set up. Traffic light system is useful.

Puntos en contra:

Terminology not user-friendly for users especially new marketing interns. Updated filter views not fit-for-purpose as it also shows disabled & queued content so have to return to content section. Having to go back to 'Terms' to edit a search. Would be much easier to edit the search within the content moderation section as soon as you noticed that the search term might need updating or tweaking. Shop-spots and other tagging features require a lot of admin work & it's not usually possible to dedicate chunks of time and resources to this with a small team.

Usuario verificado
Director of Digital Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great when it works

5 hace 2 años

Comentarios: It was great until it stopped working because Stackla was violating Facebook’s terms of service.

Puntos a favor:

Stackla was our go-to for aggregating user-generated content for over a year. Once set up, the interface was easy to use and allowed our team to easily acquire rights to Instagram images to reuse in our digital marketing. It also archived all of our permissions so we could easily reference them.

Puntos en contra:

Our biggest downside of using Stackla was that the platform was cut off for about a month from the Instagram API because Stackla had violated Facebook’s terms of service. For how much we use UGC, we could not afford to work with a vendor that could go offline for such large periods of time. We ended up switching to another company.