¿Qué es VOGSY?

La plataforma de automatización de servicios profesionales VOGSY ofrece todo lo que una organización de servicios profesionales (PSO) necesita para llevar a cabo su negocio, abarcando todo el ciclo de vida, desde la cotización hasta el cobro. Creada específicamente para la plataforma de Google, la solución VOGSY permite a las empresas aprovechar al máximo todas las herramientas, capacidades, escalabilidad y seguridad que ofrece Google con una solución de automatización de servicios profesionales (PSA) integral, simple y sofisticada.

¿Quién usa VOGSY?

Organizaciones de servicios profesionales que se ejecutan sobre la plataforma de Google; agencias digitales/de marketing, consultorías de gestión, empresas de servicios informáticos

¿Dónde se puede implementar VOGSY?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • VOGSY
  • Ubicado en 1083 HN Amsterdam, Países Bajos
  • Fundada en 2015
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 225

Idiomas

inglés

Precios de VOGSY

Precio inicial:

11,00 US$/año
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

VOGSY dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de VOGSY está disponible a partir de 11,00 US$/año.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • VOGSY
  • Ubicado en 1083 HN Amsterdam, Países Bajos
  • Fundada en 2015
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 225

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de VOGSY

VOGSY Software - 1
VOGSY Software - 2
VOGSY Software - 3
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Vídeo de VOGSY
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Funciones de VOGSY

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • CRM
  • Comentarios/notas
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Cálculo de horas extra
  • Cálculo de impuestos
  • Edición/actualización de tareas
  • Etiquetado
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Facturas personalizables
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Horas facturables y no facturables
  • Informe de uso
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Planificación de personal
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Registro automático de tiempos
  • Segmentación
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo en línea
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tablero kanban
  • Tareas recurrentes
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización

Alternativas a VOGSY

LiquidPlanner brinda a los equipos una mejor forma de planificar y ejecutar el trabajo.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
La última generación de herramientas de automatización de servicios profesionales (PSA). Paquete completo de automatización de servicios profesionales para empresas de software y servicios.
Ravetree es la mejor solución de gestión de trabajo en su clase para organizaciones organizadas en torno a proyectos.
Scoro es la solución de gestión empresarial y de proyectos más completa para servicios profesionales y creativos.
Solución de gestión completa y basada en la nube para empresas. Incluye contabilidad, CRM, proyectos, recursos humanos, etc., en cualquier dispositivo.
Axelor es un ERP, CRM y BPM de código abierto potente. Está compuesto por más de 30 módulos empresariales integrados, por lo que es flexible y fácil de personalizar.
Colabora en proyectos, supervisa el tiempo, gestiona gastos y factura a tus clientes. ¡Disponible en la nube desde cualquier dispositivo!

Opiniones de VOGSY

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funciones
4,5
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
41%
2
5%
Richard j K.
Richard j K.
Founder en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

FINALLY! A solution for managing projects that integrates with Google

5 hace 2 años

Comentarios: Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their time (a plague of every agency) and a double digit increase in profitability from having stronger controls over our projects than we had with other project management applications we used in the past.

Puntos a favor:

For years I have dreamed of a tool that would integrate within the Google ecosystem, Vogsy has done just that. It feels like an extension of the tools that we use everyday: Gmail, Google Docs, et cetera. The transition from our existing platform was fairly painless and our team was up and running within days of deployment.

Puntos en contra:

I do not have many pain points with Vogsy. It covers all of our bases that we need to properly manage our team and the day to day operations of the business. Their team has been super supportive on customer support side and carefully considers our recommendations for future releases. It feels like a very effective partnership.

Alternativas consideradas: LiquidPlanner, FunctionFox, monday.com y Wrike

Software anterior: Intervals

Razones para cambiar a VOGSY: After a doing a demo with several applications our selection committee unanimously determined that Vogsy would provide coverage on all of our critical elements and provide for cost savings long term through streamlining several of our processes. It was the clear winner.

Jennifer T.
President en EE. UU.
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great Software for Project Quotations

4 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

Our agency uses Vogsy primarily for quoting new projects and tracking our Agency's overall project load and statuses. As many of our projects have repeatable, predictable cadences and steps we are able to use the template function and replicate or build project quotes very quickly. Vogsy integrates with Google Workspace, so we have a seamless organizational tool.

Puntos en contra:

The internal program "help" functions are difficult to follow and often don't answer the questions we have. Further development for self-employment of functions and usability would be great.

Respuesta de VOGSY

la semana pasada

Hi Jennifer, thanks very much for your review. We are working hard to take the help center to the next level and will deploy something soon that will definitely increase your self-service capabilities!

Chris L.
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Waste of time

2 hace 2 años

Comentarios: I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd wouldn’t refund my money either.

Puntos a favor:

I was hoping that this would be easier than Sales force... I was wrong. I liked how the team embraced our company. However it was false hope. They would not deviate from their ways and it cost me thousands of dollars. What a mistake.

Puntos en contra:

Processing a job was a nightmare. There are so many unnecessary steps.

Respuesta de VOGSY

hace 2 años

Dear Chris, sorry to learn that you felt misguided. For a SaaS business, it's never a sustainable situation to overpromise or underdeliver. And so that's definitely not what we ever set out to do. After reflecting on your feedback here, we believe that it was a matter of expectations in different parts of the business that caused things to grind to a halt. In hindsight, it's clear that it was CRM, rather than PSA that you were looking for. Whilst we spent quite some time with your administrative team to cover the entire scope from quote to cash, that ultimately was never embraced fully. An unfortunate mismatch, of which we will take learnings forward. Best regards, Mark

Hendrik N.
Lead Consultant en Países Bajos
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

100% automated process from quote to invoice

5 hace 3 años

Comentarios: - 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration
- extremely intuitive user experience, very steep learning curve for new employees
- beautiful graphs and management dashboards
- FUN to use, feels like social media!

Puntos a favor:

It is a pleasure to make proposals with Vogsy: - I enter quote information (amount, relation, contact person) - Vogsy then generates the quote from a template and stores it in Google Drive - I finish the quote by editing the generated Google Doc - Vogsy then sends my manager a notification to approve the quote - after approval Vogsy sends the quote to my contact person through Gmail It does not end there. After receipt, my customer can digitally sign the quote. Vogsy automatically saves the signed quote in Google Drive. In Vogsy I can then convert the quote to a project with a single click, so the project execuation can start right away (resource planning, time registration, invoicing). Never been this easy, never been this efficient.

Puntos en contra:

I manage many projects and quotes so I received many notifications on my feed. Fortunately, you can easily disable certain notifications in Vogsy.

Paola Z.
Consultant en Países Bajos
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great personal assistant

5 hace 3 años

Comentarios: Helps me to keep full track of our quote-to-cash process. Easy time recording and approval of purchase invoices. Charts give a clear overview of a number of key performance indicators.

Puntos a favor:

Vogsy helps me to easily manage my actions by presenting them on my personal feed. And keeps reminding me if something is not taken care of yet. Great to have this convenient personal assistant who keeps me up to speed!

Puntos en contra:

If you work on quite a number of projects, you can sometimes receive many notifications on your feed. To avoid this situation, you can disable certain notifications in Vogsy. So if you just invest a little bit of time, this is easily taken care of as well.