17 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Ambassify?

Ambassify es una excelente plataforma para desarrollar y aplicar la implicación del empleado o la estrategia de defensa del cliente. Los clientes empresariales usan Ambassify para perfeccionar sus comunicaciones internas, impulsar la implicación del empleado y crear un grupo de defensores de la marca. Una vez creado un grupo de defensores internos de la marca, puedes fomentar de manera natural el crecimiento de defensores externos que aumentan enormemente el conocimiento de la marca, crean confianza, generan nuevos clientes potenciales y aumentan las ventas.

¿Quién usa Ambassify?

Adecuada para empresas de diferentes sectores como servicios financieros, banca, telecomunicaciones, automoción y fabricación.

¿Dónde se puede implementar Ambassify?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Ambassify
  • Ubicado en Beringen, Bélgica
  • Fundada en 2016

Asistencia de Ambassify

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 19

Idiomas

alemán, español, finés, francés, inglés y otros 5

Precios de Ambassify

Precio inicial:

500,00 US$/mes
  • Sin versión gratuita

Ambassify no está disponible en versión gratuita. La versión de pago de Ambassify está disponible a partir de 500,00 US$/mes.

Planes de precios

Sobre el proveedor

  • Ambassify
  • Ubicado en Beringen, Bélgica
  • Fundada en 2016

Asistencia de Ambassify

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bélgica y otros 19

Idiomas

alemán, español, finés, francés, inglés y otros 5

Imágenes y vídeos de Ambassify

Ambassify Software - 1
Ambassify Software - 2
Ambassify Software - 3
Ambassify Software - 4
Ambassify Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Ambassify
Ambassify Software - 1
Ambassify Software - 2
Ambassify Software - 3
Ambassify Software - 4
Ambassify Software - 5

Funciones de Ambassify

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis visual
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Chat en vivo
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Directorio de miembros
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de abogados
  • Gestión de acciones
  • Gestión de campañas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de incentivos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de membresías
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de participantes
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de varias cuentas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Ideación
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Marketing multicanal
  • Moderación
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Programa de fidelización
  • Programación de publicaciones
  • Promoción social
  • Reconocimiento de empleados
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades de clientes
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Varias campañas
  • Varios idiomas

Alternativas a Ambassify

Influitive, anteriormente AdvocateHub, es una plataforma comunitaria inteligente que ayuda a las empresas B2B a adquirir, consolidar y retener clientes a escala.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes. Descubre más sobre Zoho CRM
MangoApps es un conjunto integrado de aplicaciones para el entorno laboral. Ofrece intranet, espacios de trabajo, intercambio de archivos, mensajería, formación, reconocimiento y más.
Oxcyon desafía el portal de gestión de contenido empresarial (ECM [Enterprise Content Management]) tradicional, el espacio del sistema de gestión de contenidos (CMS [Content Management System]) con una poderosa y única solución de Centralpoint. 220 módulos, incluido SSO.
EQUP es un software CRM basado en la nube que ayuda a automatizar las operaciones de marketing, ventas y facturación.
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a las redes sociales.
Lleva adelante tu propio programa de fidelización del cliente con tu marca. Brinda reconocimientos por compras y visitas, aumenta la retención de clientes y fomenta el crecimiento.
EngagePackage es una plataforma todo en uno de participación del cliente, con base en Dubái y diseñada para mejorar el crecimiento del negocio y maximizar su ROI.

Opiniones de Ambassify

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
42%
Judith
Judith
Martketing Coördinator en Bélgica
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

One happy customer

5,0 hace 3 años

Comentarios: I love how easily we can share many different kinds of content on the platform: it is super easy to use, so all it takes is a few minutes, and it all comes to life. On top of that, the platform allows you to share different kinds of content, and not only a selected few formats. It has cool features we haven't seen anywhere else, and it's simple to use, so employees don't need training or anything; a few minutes are all it takes to get the hang of it. With Ambassify, we can quickly and efficiently reach out to our employees to interact with our branded content. A few more functionalities to incentivize engagement among the employees would be nice to see, and it might help a lot in generating and stimulating engagement. In general, our experience has been more than positive. If we have a problem, all it takes is a message to customer support, and we're all set: they're swift and helpful when they take time to answer our questions, and that's definitely a plus.

Puntos a favor:

- The platform is quite user-friendly. - The platform offers some unique and/or valuable features - If we have any questions, we can count on quality support. - Technically, the platform is pretty sound. I really love the platform, it has so many possibilities for connecting your employees and engage them with your brand.

Puntos en contra:

Something that could be integrated and improved is the range and offer of functionalities that stimulate and incentivize engagement in the workforce. Sometimes it's a bit hard to entice more and more employees to join, so a little extra help to create more interest might be good.

Sophie
Social Media Manager en Bélgica
Servicios financieros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great tool and intuitive

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

The power it has to grow employer branding and a social media culture in the company

Puntos en contra:

I am not convincd by how it displays in WhatsApp at the moment but I know it's in their plan to mke this better.

Respuesta de Ambassify

hace 4 años

Thanks for the review Sophie! We have improved how links and content appear in Whatsapp, and we're continuing to improve the sharing functionality. Many thanks for your feedback!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Fast & Easy

4,0 hace 3 años

Comentarios: Our goal was to increase engagement and encourage our employees to be more involved by sharing their opinions and giving their input on different kinds of company-related content. After two weeks only, we already saw an increase in our activity on social media! The leaderboard and the rewards are good ways to motivate advocates to be more active on the platform, share content, etc. And we have picked some cool rewards that provide a nice incentive.

Puntos a favor:

Ambassify is the fastest way to inform our colleagues about new posts on social media. The platform has such unique features that make it so easy for them to like/share/engage with our posts — that's the biggest bonus! When you start sharing for the first time, the platform automatically asks you to connect your LinkedIn account so that in the future, you no longer have to leave the platform to share a post on LinkedIn. Super fast and convenient for our employees, it requires low effort but gives a great outcome.

Puntos en contra:

When colleagues now share certain content on LinkedIn, it's sometimes noticeable that they all do it simultaneously. So it would be good if it was also possible for ambassadors to choose when they want to share a particular post and schedule it themselves.

Linde
Social Media Manager en Bélgica
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

A great to communicate with your community!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Ambassify is a great way to communicate with your preferred audience. They provide an excellent service when you need help but also make sure the platform and the backend are extremely user-friendly for everyone. The platform itself is very intuitive and easy to use, which makes for a great tool that anyone can use without needing intense training or experience with the software. As I said, the backend is clear and intuitive to use for everyone, which shows commitment to creating a tool that anyone can use and take advantage of. Not only does it work very well technically, but it is also studied and created for the average user who needs things to be simple, direct, and efficient. The fact that it is so user-friendly allows everyone to get things done quickly and efficiently and allows for great results in the end. I would say our best experience with Ambassify was with customer support, which is always very helpful and responsive. Our every question and doubt are answered quickly and professionally by the team, with frequent updates and great care. Top-notch quality and excellent service indeed!

Puntos a favor:

Technically, the platform is pretty sound. The platform is quite user-friendly. If we have any questions, we can count on quality support. In general, it's a very handy, user-friendly platform with great support from Ambassify!

Puntos en contra:

Maybe a bit more integration towards external channels & more possibilities in personalization.

Sarah
Sarah
Digital Marketeer en Bélgica
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Ambassify is a great tool for us

5,0 hace 3 años

Comentarios: The thing I appreciate most about Ambassify, is their support. Assistance is almost immediate and should the issue require some more time to figure out, they will update you frequently. The platform itself is very intuïtive which makes it not only pleasant to work with, but fast as well. This allows us to launch campaigns in a moment's notice, right after meetings or when urgency is key. Also, the reporting really allows us to see how many people we reach through our ambassadors, which makes the brand awareness increase more tangible. Overall I think Ambassify is a great platform for us, especially because we have a lot of decentralized teams which we can keep in the loop effortlessly.

Puntos a favor:

The platform is easy to get a grip on, very user-friendly. Their support is top notch, always available to help. The reporting dashboards give a lot of insights on the results of the campaigns. I think a big win is how fast and straightforward setting up and launching a campaign is. Which is not only very helpful to keep content and campaigns very topical but also facilitates the buy-in as you're not spending a huge deal of time in the platform, yet the results are there.

Puntos en contra:

They push frequent updates to their reporting and metrics dashboards, which makes for a bit of a learning experience each time. But ultimately you do get more and better insights so that's actually a good thing.