Goby

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Por Goby

¿Quién usa Goby?

Bienes inmuebles comerciales multifamiliares, de hostelería, industriales, de comercio minorista, médicos y de la Sociedad de Inversión Inmobiliaria (REIT [Real Estate Investment Trust]).

¿Qué es Goby?

Goby es la plataforma líder en administración de energía, creación de informes de sostenibilidad y automatización de facturas para el sector de bienes inmuebles comerciales. Goby ayuda a los inversores y propietarios a ahorrar tiempo, mitigar los riesgos y aumentar los ingresos operativos netos (NOI [net operating income]) con analíticas dinámicas.

Información sobre Goby

Goby

http://www.gobyinc.com/

Fundada en 2009

Resumen de precios de Goby

Goby no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Goby a continuación.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Goby

Programas de cuentas por pagar
Alerta de pago duplicado
Control de procesos de aprobación
Detección de fraude
Extracción de datos
Gestión de proveedores
Gestión de tesorería
Pagos recurrentes
Preparación 1099
Procesamiento de facturas
Reconciliación de pedidos
Redacción de cheques
Seguimiento de la evolución temporal de las facturas pendientes
Transferencia electrónica de fondos

Reseñas de Goby

Mostrando 5 de 14 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.6/5

Excellent Software for AP Professionals

Publicado el 7/11/2019
Kristin M.
Sr. Sales Executive
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We are very pleased with the Goby Software

Puntos a favor: With the help of Goby, our payment errors and late fees have diminished.

Contras: The software takes time to configure. Expectations were set at the get go but still, it is important that people know about this.

AP Automation that delivers results

Publicado el 5/2/2019
Glenn M.
Controller
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
3/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: To date, what Goby helped us with is mainly processing times (which were reduced by 34% and continue to shrink with the goal of reaching 50%). Our costs have been reduced and should continue to do so in the months to come. My boss loves the reporting and analytics they provide, still a lot to learn on my end to be honest!

Puntos a favor: Intuitive and easy to use, automate so many data fields smoothly. Data is actually captured in the platform so we could report, track etc. They are by far the best with utility bill automation.

Contras: The implementation process was time-consuming but in return, we got a pretty flawless product. Potential users should know that that's just a part of the package. I cannot say enough good things about the implementation team, they made it painless!

Goby makes Accounts Payable painless!

Publicado el 6/3/2019
Mike K.
Intern
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Analytics make finding presentable data easy. Reviewing accounts payable is going to be a much easier process as my company moves forward. I have much more time in my day now, and I don’t have to juggle all the duties I had before using Goby. I can spend more of my time bringing value to my company.

Puntos a favor: Using Goby has made my work day so much easier through the automated accounts payable. I find that I have so much time left in the day that I used to spend manually entering data. Goby validation also makes sure that there aren’t any errors in our invoices and less time is spent correcting mistakes. This really helps reduce the workload and means I am spending much less time reviewing invoices. I also love that everything is cloud based. It means wherever I am I can access my invoices to make better choices.

Contras: So far, our company has found no problems using the platform. There was some apprehension and fear in the beginning as to how long it might take to implement this solution. However, we quickly implemented Goby and accounting very quickly realized how easy it was to use this.

AP Reporting made easier for my clients

Publicado el 6/11/2019
Andrea P.
Associate
Contabilidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Loved the individual I communicated with! Great customer service.

Puntos a favor: Previously, my client's AP personnel was overwhelmed with managing inputing all invoices into the ERP system. The automation of that manual work has made the AP personnel's time easier and spend up the payment process!

Contras: The software rollout initially takes a decent amount of time and investment, but it was worth it in the end.

Goby Review

Publicado el 23/2/2019
Maya H.
Director of Sustainability
Propiedad inmobiliaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Helps us with utility data collection and management.

Puntos a favor: The platform provides plenty of ways to view, find and assess utility data.

Contras: The most useful tools are not easy to find or navigate. The tool is not able to notify us when there is a disruption in data collection.